28 Şubat 2013

watsons aloe vera yüz maskesi

Yine bir yüz maskesi yazısı:)yüz maskelerini denemeye bayılıyorum.Her alışverişimde muhakkak 1 tanede olsa yüz maskesi alırım.maske uygulamak çok keyifli bence:)Bu yüz maskesi bez şeklinde yüzümüze koyup 15-30 dakika bekletme süresi olanlardan.Bu maskemizin Cildi beyazlatmak daha aydınlık görünmesini sağlamak ve nemlendirmek gibi özellikleri var.içeriğinde aloe vera c vitamini var.Nasıl kullanılması  gerektiğine resimlerden
bakabilirsiniz.Bugün aslında çok daha farklı bir yazı ile karşınızda olacaktım ama malesefki çok hastayım:(sizde kendinize bu havalarda çok dikkat edin bir sıcak bir soğuk sonuç hastalık;(


bu maskeyi takınca biraz ürkütücü bir görüntü oluyor halloween filmi gibi:)))maskeyi henüz 
bir kez kullandım.ilk kullanım saonuçlarından memnunum gerçektende biraz aydınlık veriyor ferahlatıyor ve güzel nemlendiriyor.

6 yorum:

  1. Mimlendin :) http://www.dortdortlukblog.com/2013/02/mim.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. heyecanlandım bak şimdi ilk olacak:))en kısa sürede cevaplayacağım teşekkür ederim:)

      Sil
  2. bu maskeyi hafta sonu görmüştüm ama güvenip alamamıştım, referansın iyi oldu;)
    takibindeyim;)

    YanıtlaSil
  3. peki maskeyi yüzünden çıkarırken iyice yapışmış tüyleri çeken cinsten oluyormu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayır canım maske cilde o şekilde yapışmıyor yüzüne nemli bir tülbent koymuşsun gibi düşün kesinlikle yapışmıyor.

      Sil

düşüncelerinizi benimlede paylaşın :))