6 Şubat 2013

the balm stainiac

Aldığım günden beri abartısız hergün kullanıyorum.Düşünün okadar sevdim yani:)dudak ve yanak için kullanılıyor.dudakta çok fazla bir renk vermesini beklemeyin asıl renk yanakta ortaya çıkıyor.Çok çabuk kuruyor.yanağa sürdünüz hemen dağıtmanız gerekiyor yoksa sürdüğünüz gibi kurur valla:)Kalıcılığına ba-yıl-dım.sabah kalkıp sürün akşam yatana kadar yanaktaki kızarıklığını koruyor.çok doğal bir duruşu var. dudağıma sürdüğümde bir müddet sonra nedendir bilmem bir yanma hissi oldu.ürünün kalıcılığı dudak içinde geçerli fakat dudakta çok fazla bir renk vermiyor.birde dudağı gerginleştiriyor.ben ürünü dudağıma sürüyorum üstüne renksiz bir lipbalm sürüp yumuşatıp öyle kullanıyorum.eğer isterseniz dudağınıza uyguladıktan sonra üzerine başka bir ruj veya parlatıcıda kullanabilirsiniz sanki bu şekilde yapınca rujun kalıcılığa artıyomuş gibi geldi:)bendeki rengi beauty queen ..





4 yorum:

  1. dudağa renk vermediğini bilmiyordum ama merakımdan alıp deneyeceğim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dudağa renk veriyor ama öyle şişesinde göründüğü gibi yoğun bir renk vermiyor yanakta ise daha yoğun renk veriyor o yüzdende rengi yanakta daha belirgin.ben seviyorum yanaktada dudaktada çok severek kullanıyorum.

      Sil
  2. Dudağıma renk veriyor benim ancak sürüşünü çok zor buluyorum sen dudağına nasıl sürüyorsun acaba sorun tekniğimde mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben ÇOK çabuk sürüp dağıtıyorum yoksa iz oluyor Çabuk Kuruduğu için
      birde sürdükten hemen sonra renksiZ bir lipbalm sürüyorum kuruluğunu geçirmesi için hemde daha güzel duruyor

      Sil

düşüncelerinizi benimlede paylaşın :))