25 Şubat 2013

Flormar alışverişi

Öncelikle bir konuda sizleri uyarmak istiyorum (flormarın sitesinden alışveriş yapanlar bilirler)
sitede gösterilen rujların renklerine sakın güvenmeyin bir kere öyle bir hataya düştüm.çok soft bebek pembesi bir ruj arıyordum sitede gördüm ve sipariş verdim fakat bana gelen ruj bildiğin bronz tonlu bir kahverengiydi:)))anneme verdim annem sever öyle renkleri.yani renk skalasındaki numaralar falan hepsi hikaye arkadaşlar bildiğiniz bir numaraysa tamam ama ilk kez sitede görüpte sipariş vercekseniz aman diyim hayalkırıklığı en iyisi gidip görerek almak.Ben bu alışverişimi bir avmdeki flormar standından yaptım.Flormar rujlara bayılıyorum renklerin kalıcılığı dudağı çok güzel kaplaması nemlendirmesi yapısı tam benlik.gelelim minik alışverişime;
caviar ojeleri çok merak ediordum daha önce gratis ve watsonsta bulamamıştım bulunca hemen aldım tek parmağıma da eve gelir gelmezz denedim:)




ben çok beğendim uygulanmasıda okadar zor deil.aldığınız cavaiara uygun ojeyi parmağınıza sürüp kurumasını bekliyorsunuz.sonra ikinci katı sürüp kurumasını beklemeden boncukları tırnağımızı kaplayacak şekilde döküyoruz (bir tepsi veya tabak gibi herhangi bişeyin üstünde yapıyoruz çünkü boncuklar dağılıyor ve kalan bocukları hunisi sayesinde şişeye aktarmamız kolay oluyor)hafifçe bastırıyoruzki boncuklar iyice yapışsın.15-20 dakika kuruma süresi var.üstüne cila sürersek hem korumaya almış oluruz hemde daha uzun süre kalır.diğer renklerdende almayı düşünüyorum.
resimdeki şirin çantayıda hediye ettiler.hiçte sevmeyiz hediyeyi ama neyse ;)))

12 yorum:

  1. güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  2. flormarın sitesi konusunda tamamen haklısın ben de öyle düşünüyorum ve yazdım da senin gibi.. ama dikkate alınırmıyız bilmem aldıklarını güle güle kullan...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben pek dikkate alacaklarını sanmıyorum ama en azından siteden alacak olanlara birbilgilendirme olsun bizim gibi mağdur olmasınlar :)

      Sil
  3. rujun rengine bayıldımmm flormarın rujalarını ben de çok beğeniyorum :) güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
  4. Aaa caviar siyah ojede ne kadar farklı durmuş:) ben de dün aynı rengi kahverengi ojenin üzerinde uyguladım rengi çok farklı oldu. Bu arada çantaya da bayıldım. Hepsini güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  5. alta sürdüğüm oje siyah değil canım saks mavisi:))güzel yorumun için teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
  6. kadıfe tırnaktansa bunu tercıh ederım ben
    gayet güzel duruyo
    böyle markaların gırısımlerını desteklemek lazım n-her ne kadar kullanmayacak olsamda :)

    tanıştığıma memnun oldum ayrıca kova kadını

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kendim gibi bir kova ile tanıştığım için bende çok memnun oldum kova kadını:))

      Sil
  7. Iyi aksamlar az ewwel flormarin sitesinden bir alisverisim oldu kredi kartimdan kesilmesine ragmen ne telime ne mailime bir ileti geldi aksam diyemi yoksa bir sorun mu var yada gelmiyomu bi ilwti cozemedim:(((sizin nasil olmustuu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım yazıyı okumamissiniz ben siteden alisveris yapmadım.... o konuda bilgim yok malesef

      Sil

düşüncelerinizi benimlede paylaşın :))