4 Şubat 2013

Gratis Alışverişim :)

haftasonu yaptığım gratis alışverişimle karşınızdayım:))
nasıl kaybettim kendimi anlatamam.ürünleri kullandıkça yorumlarımı tek tek paylaşıcam.ama şimdi aldıklarıma bakalımmı?
1)Swisspers makyaj pamuğu:8.50 tl 
2)3 adet tırnak süsü:essence marka olan4.49 diğerleri 3tl 
3)2 adet ışıltılı vücut spreyi:tanesi 10.75
4)görüldüğü üzere çeşitli renklerde ojeler:flormar3.25 essence2.49tl
5)the balm cheater maskara:30tl
6)the balm stainiac:17.50 
7)the balm overshadow:15.50
8)sexy mama pudra:cabana boy ile fiyatı karıştırıyor olabilirim
9)cabana boy:biri 21 biri 27 tl ama hangisi olduğunu hatrlayamdm:(
10)tırnak törpüsü:1tl
11)essence home sweet home allık:tanesi 9.49tl
12)banyo köpüğü:2tl
13)maybelline bb krem:20tl
14)vücut parfümü:14.50tl(be fine body mist)
15)flormar dudak parlatıcıları:long wear olan 13tl diğeri 14.50
16)essence göz kalemleri:5tl
17)renk değiştiren bir dudak parlatıcısı:6.50
18)seyahat şişe seti :7tl
19)kağıt törpü:1tl
20)deneme boyu aldığım minik body krem:1.50tl
şimdilik bu kadar :)sevgiler...

11 yorum:

  1. ooooo maşallah tüm dükkan eve gelmiş :-))) bu arada çorbama yaptığın yoruma teşekkürler . Maalesefki 5 kilo vermem gerekiyor henüz veremedim ama düzenli yiyip pilates & yoga yardımı ile kısa zaman halledeceğim umarım :-) sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) inşallah verirsin canım bende nerdeyse 1 sene olacak 5 kilo vercem veremiyorum iştahımı kesemiyorum :)

      Sil
  2. aldıkların çook güzel bayıldım ama keşke yanlarına fiyatlarınıda yazsaydın beğendiğimiz ürünleri not edip daha sonra alabiliriz böylelikle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslında yazıcaktım ama sonra ayrıntılı yorumlarımda yazarım diye düşündüm.fiyatları birazdan eklicem yorumun için teşekkür ederim:)

      Sil
  3. çook teşekkürler şimdi alacaklarımı not ettim özellikle staniac,owershadow far ve be fine vücut parfümü :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica:)) seçtiğin ürünlerin üçüde çok güzel özellikle be fine benim aldığımın kokusu nefis wild nectar ismi.stainiac ile ilgili yorumlarımı yarın yazıcam.

      Sil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. gratis i silmiş süpürmüşsün canım:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biraz öyle olmuş:)) şimdi 8 martı bekliyorum :))

      Sil
  6. Geriye hiç bir şey kalmamış ki almadığın :))

    YanıtlaSil
  7. Alisveris yazilarini okumaya bayiliyorum :-)
    Bende bloguma beklerim http://balbocegiilekozmetik.blogspot.com/

    YanıtlaSil

düşüncelerinizi benimlede paylaşın :))