12 Şubat 2013

Benefit fine one one

Çantamdan çıkarmadığım çanta taşımadığımdada montumun cebine sıkıştırdığım bir allık:)
Bana göre çok kullanışlı özellikle ambalajı acayip şık.Gerçi benefitin çoğu ürününün ambalajı çok güzel.
stick şeklinde resimdeki gibi 3 renk var içinde böylece elmacık kemiklerinin üzerine sürdüğümüzde bu renklerin karışımı çok hoş duruyor.Naturel soft bir rengi var.Dudaklarada uygulayabiliyorsunuz.Yüzüme hiç bişey sürmeyip sadece bunu sürdüğüm zaman çok duru doğal bir görüntü oluyor. (tabi bu aralar biraz sivilce sıkıntım vardı hiçbişey sürmeme gibi bi lüksüm olmamıştı malesef ama geçmek üzere neyseki :))Soft yumuşak tonlarda allıkları sevenler için güzel bir alternatif.Kendisiyle sephorada tanıştım fiyat 99tl. (yanlış hatırlamıyorsam :))






5 yorum:

  1. çok güzel geçen sephora ziyaretimde gözüme kestim bunu ama çok pahalı geldi.. güle güle kullan..

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim:)bencede çok pahalı ama malesefki Türkiye de böyle..

    YanıtlaSil
  3. çok farklı bir ürün, bu ara sıkça görüyorum güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  4. Bunu ben de çok seviyorummmm :) güle güle kullan

    YanıtlaSil

düşüncelerinizi benimlede paylaşın :))