26 Şubat 2013

Yüz kontürleme


bugün sizlere nasıl yüz kontürleme yaptığımı anlatmak istiyorum.Gönül isterdi bunu bir video ile anlatayım ama öyle şeyleri pek beceremiyorum yada şimdilik cesaretim yok diyelim:))En iyi nasıl anlatabilirim diye düşündüm ve kendim ufak bir çizim yapmaya karar verdim.inşallah güzel anlatabilirim:)resimdeki renklerin anlamı;sarı renk ile belirttiğim yerler aydınlatıcı uygulanacak bölgeler kahverengi ile belirttiğim yerler gölgelendirme yapılacak bölgeler pembe renk ise genellikle allık sürdüğümüz bölge.
özellikle burun bölgesine gölgelendirme yaparken resimdeki gibi burnumuzu çerçeveleyecek şekilde yapmamız lazım sarı ile gösterilen iç bölüme kesinlikle bulaştırmayalım o kısma aydınlatıcı süreceğiz.ayrıca bu burna yapılan gölgelendirme burnu olduğundan daha küçük ve kalkık gösteriyor.

peki gölgelendirmeyi ne ile yapacağız??kendi cilt tonumuzdan daha koyu renk bir pudra olabilir ama mutlaka koyu ve kesinlikle mat olması lazım adı üstünde gölgelendirme parıltılı simli ürünlerle asla olmaz.ben pudra dışında bazen koyu renk mat farlarıda gölgelendirme için kullanıyorum.gölgelendirme yapacağımız yere uyguladığımız ürünü bir fırça yada elinizlede olabilir güzelce dağıtmamız lazım ki leke gibi kalmasın.gölgelendirme için resimdeki ürünü tavsiye ederim;
yine resmimizde sarı ile belirtilen yerlere uygulamamız için ben benefitin şu ürününü kullanıyorum. the balmın ünlü mary lou manizer da çok uygun bazen onuda kullanıyorum ışıltısı çok güzel
bütün bunları yaptıktan sonrada allığımızı uyguluyoruz ve makyajımızı sabitlemek içinde tercihen transparan bir pudra kullanıyoruz.ben the balm sexy mama kullanıyorum.




2 yorum:

  1. Canımm öncelikle resmi çok güzel çizmişsin gerçekten video gibi anlaşılır olmuş ve öneri ürünlerin benim gibi makyaj acemileri için çok bilgilendirici :) hepsini not aldım çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok mutlu oldum^_^yardımcı olabildiysem ne mutlu :))

      Sil

düşüncelerinizi benimlede paylaşın :))