Bu sefer random sitesini kullanmadım ve bundan sonraki çekilişleri de bu şekilde yapmayı düşünüyorum.
Böyle daha adil olduğuna inanıyorum.+3 hakkı olanların isimleri 3 er kez yazıldı.
veee kazanan kişi
Kendisinden bana ulaşmasını bekliyorum.3 gün içinde geri dönüş alamazsam çekiliş TEKRARLANACAKTIR. Tebrikler... :)



