aydınlatıcı etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
aydınlatıcı etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
19 Eylül 2016
Maybelline Master Strobing Stick // 200 Nude Glow
Herkese merhaba Maybelline markasının şu yazımdaki pek beğenmediğim ürününden sonra bugün de çok beğendiğim bir ürününden bahsedeceğim.Marka strobing sticklerden üç renk çıkarmış diye biliyorum.Ama 100 numaralı rengi bize gelmemiş.Oysaki 100 numara bence beyaz tenliler icin pembe tonlarında sahane bir aydınlatıcı rengiymiş.Neyse elimizdekiyle yetineceğiz artık;)
10 Eylül 2016
Note Sunglow Fondöten
Bugün bütün yaz deli gibi kullandığım şu anda nerdeyse bitmek üzere olan çok sevdiğim bir üründen bahsedeceğim.Note markasının sunglow fondöteni..Fondöten dediğime bakmayın bence kesinlikle fondöten sınıfında bir ürün değil.Benim için çok amaçlı olarak kullandığım ürünlerden biri.Kullanım yerlerinden bahsetmeden önce biraz ambalajından bahsetmek istiyorum...
17 Şubat 2016
Sleek Solstice Highlighting Palette // Aydınlatıcı Palet
Sleek markası ne yazıkki ülkemizde olmayan bir marka.Bu paleti daha önce Gökçe Yıldırım'ın videosunda görüp çok beğenmiştim.Yakın zamanda da dupdurushop instagram hesabında satışta olduğunu görünce hemen sipariş verdim
16 Haziran 2015
MAC Mineralize Skinfinish Soft and Gentle // Aydınlatıcı
Bu yazımda size çok bereketli bir aydınlatıcıdan bahsedeceğim.Gerçekten de uzun zamandır kullanmama rağmen sanki yeni almışım gibi duruyor.Dibini görmem bayağı zor gibi gözüküyor.
18 Ekim 2014
YSL Dare to Glow
Oldukça dikkatli kullanılması gereken bir aydınlatıcı olduğunu düşünüyorum.Çünkü çok fazla parlıyor.Ya da bendeki rengimi bu şekilde bilemiyorum.Aslında ben bu ürünü direkt olarak tenime uygulamıyorum
14 Eylül 2013
Benefit Sun Beam / Benefit High Beam
Daha önce Benefit in şampanya renkli aydınlatıcısı whatt's up tan bahsetmiştik.Tekrar incelemek isterseniz tık tık... Şimdi bahsedeceğim aydınlatıcıları itiraf ediyorum Whatt's up kadar çok kullanmıyorum.Çünkü bana göre Whatt's up günlük kullanım için daha doğal bir görünüme sahip..
Sun Beam ; altın ışıltılara sahip bronz görünümde High Beam ise ; daha pembemsi tonlara sahip bir aydınlatıcı.Aldığım bir setten çıktı bu iki minik şişe.Bu kadar minik olmasına rağmen uzun süredir kullanıyorum.Çok az bir miktarı yetiyor.İkisi de oldukça kalıcı.Sun Beam her ten rengine uyan bir aydınlatıcı ama ben böyle broz aydınlatıcıları yine de esmer bayanlara daha çok yakıştırıyorum.High Beam ise duyduğuma göre koyu tende pek kendini belli etmiyormuş.Zaten pembe tonlu aydınlatıcılar da açık tenlilere daha çok yakışıyor.Çok hafif yapıdalar.Kolayca dağıtabiliyorsunuz.Bol ışıltılı görüntüleri var ama kesinlikle simli değil.Benefit , Sun Beam i sıvı güneş ışığı olarak tanımlıyor.Bence tanım gayet uymuş.Kullanım alanlarına gelecek olursak elmacık kemikleri kaş altları göz pınarları burun üstü ve siz nasıl kullanmak istiyorsanız o şekilde kullanabilirsiniz :) Ben bazen kullandığım bb kreme karıştırarak ta kullanıyorum.Yüzüme doğal hoş bir aydınlık veriyor.
6 Ağustos 2013
Benefit Whatt's Up Aydınlatıcı
Bloğumu takip edenler Benefit markasını ne kadar çok sevdiğimi bilirler.
Şimdiye kadar memnun kalmadığım bir ürünü olmadı.
Bugün sıkça bahsettiğim uzun süredir kullandığım benim bir numaralı aydınlatıcımdan bahsedeceğim.
Rengi alıştığımız aydınlatıcı renginden farklı.Şampanya renginde.
Bence bu renklerdeki aydınlatıcılar ciltte beyaza yakın tonlardaki aydınlatıcılardan çok daha doğal duruyor.
Ambalajı çok şeker.
Ürünün bir tarafında aydınlatıcı bir tarafında da süngerli aplikatörü var.
İçinde ışıltıları var ama yüzünüzde parıl parıl abartı bir görüntü oluşmuyor.
Aksine çok sağlıklı bir aydınlık sağlıyor.
Benim için çok güzel olan bir kokusu var.Ama neye benzediğini tarif edemeyeceğim:))
Özellikle elmacık kemikleri kaş altları ve burun üzerindeki duruşuna bayılıyorum.
Göz pınarlarında bile kullanabilirsiniz.
Stick şeklindeki aydınlatıcının kapağının altında ayrıca bir koruma kapağı var.
Alt kısmında da aydınlatıcıyı dağıtmak için süngeri bulunuyor.Bu sünger benim işime yarıyor.Şimdiye kadar hep süngeri ile aydınlatıcıyı kullandım.Zaten renginden de belli oluyordur.Kullanmadan önce sünger beyaz renkliydi :)
















