Bu yazımda size miss kokulu bir köpükten bahsetmek istiyorum.Kuaföre her gttiğimde gidip gelip kokladığım bir ürün ama normal köpük sandığım için hiç almayı düşünmemiştim.Meğer normal bildiğimiz saçı şekillendiren köpüklerden değilmiş kendileri...Saçı onaran yoğun nem sağlayan parlaklık veren yumuşatan bir köpükmüş.Aynı zamanda saçın kabarmasını da engelliyormuş.Ne kadar da marifetliymiş değilmi :)) Bu ürünle ilgili beni en çok şaşırtanda vücudumuz içinde kullanabiliyor olmamız.Ben ellerimde ve bacaklarımda denedim gerçektende çok güzel nemlendiriyor.Saçı şekillendiren köpüklerden olmadığı için onlar gibi yapış yapış bir his bırakmıyor.Cildiniz tarafından anında emiliyor geriye çok güzel bir koku kalıyor.Ben kokusunu vanilyalı latteye benzettim :) Saçtada aynı şekilde yapışkanlığa sebep olmuyor.Hem vücut için hem saç için kullanabileceğim yoğun nem veren bu ürüne bayıldım.Özellikle boyalı saçlar için çok daha faydalı olduğunu düşünüyorum çünkü boyalı saçlar nemini çok çabuk kaybedip kuruyor bunun sonucundada kırılıyor..
Bu arada sizlere bir sorum olacak :) Çok yakında 5 senedir sarı olan saçlarımı koyuya boyatıp özüme dönücem kumral hallerimi özledim..Artık saçlarımı dinlendirme zamanı geldiğini düşünüyorum saçlar dinlendikten sonra yine bu hallerime dönebilirim bakalım zaman ne gösterecek ...Sorum şu kahverengi saçlara özel önerebilceğiniz saç bakım markası var mı? Toni&guy john frieda ? ya da başka ne önerirsiniz??


