cilt bakımı etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
cilt bakımı etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

17 Eylül 2016

Kiehl's Creamy Eye Treatment // Kiehl's Avokadolu Göz Kremi



Merhaba uzun zamandır yazmak istediğim hatta şu anda nerdeyse dibini gördüğüm göz kremimi nihayet yazabiliyorum.Öncelikle birazcık kendi göz çevremden bahsedeyim.Benim göz çevrem ne yağlı ne de kuru.Normal bir göz çevresine sahibim.Bazen uyku yorgunluk gibi faktörlere  bağlı olarak hafif morluklarım oluyor onun dışında problemli bir göz çevrem yok.Daha önce Skincode markasının bir kremini kullanıyordum onun da yazısını yazacağım.Bu kremi alma sebebim içerisinde avokado olması.

15 Eylül 2016

Moshos Garden Gül Suyu



Herkese merhaba bir süredir cilt bakım rutinimde tonik yerine gül suyu kullanmaya başladım.Tonik yerine gül suyu kullanmanın cildimiz için daha faydalı olduğuna inanıyorum.Bildiğim kadarıyla gül suyu cildin yaşlanma ve kırışma sürecini azaltan gözenekleri temizleyen cilde parlaklık veren cildi sıkılaştırıp yatıştıran ve bunun gibi pek çok faydalı özelliği olan bir ürün.Gül suyunu hassas ciltlerde dahil tüm cilt tipleri kullanabilir.Yalnız aldığınız gül sularının içeriklerine mutlaka bakın herhangi bir kimyasal madde olup olmadığına.Saf gülsuyu olması önemli!!

12 Haziran 2015

Estee Lauder Perfectly Clean Tonik



Bu yazımda yine uzun zamandır kullandığım bir cilt bakım ürünümden bahsedeceğim size.Perfectly Clean serisinin temizleyicisi ile birlikte satın almıştım.
Bu tonik cildi canlandırmayı,gözenekleri sıkılaştırmayı,cildi tazelemeyi çok iyi başarıyor.

11 Haziran 2015

Cilt Bakımında Tonik Kullanmanın Önemi


Tonik kullanımı aslında cilt bakımı için oldukça önemli.Ne yazikki pek farkında değiliz.Bende bir sene öncesine kadar tonik kullanmanın bu kadar önemli olduğunun pek farkında değildim.Bu yüzden de böyle bir yazı hazırlayarak tonik kullanmanın cildimize sağladığı faydalardan bahsetmek istedim.

10 Haziran 2015

Garnier Makyaj Temizleme Sütü / Kiraz ve Moringa Özlü


Bu yazımda son 1,5 yıldır cilt bakım rutinimin değişmez ürünlerinden birinden bahsedeceğim.Garnier markası hem uygun fiyatlı hem de bence cilt bakım ürünleri konusunda başarılı bir marka.Şimdiye kadar denediğim birçok ürününden memnun kaldım.Sadece ben değil zaten bir çok makyaj bloğunda da görüyorsunuz.

4 Haziran 2015

Loreal Üç Etkili Rahatlatıcı Yıkama Jeli


Herkese merhaba cildimde kuruluk problemi yaşadığım bir dönemde raflar arasında gezinirken bu ürünle tanıştım.İçeriğinde parfüm ve sabun içermemesi büyük artı.Sabun içermediği için de cildi kesinlikle kurutmuyor.Ürünü kullandıktan sonra cildimde kuruluk veya gerginlik hissi olmuyor.

15 Kasım 2014

Estee Lauder Perfectly Clean


Bugün size geçen sene bu zamanlarda almış olduğum bir üründen bahsedeceğim.Bu ürünün iki işlevi var.Hem köpük temizleyici olarak hem de arındırıcı maske olarak kullanabiliyorsunuz.Üzerinde tüm cilt tiplerine uygundur yazsa da ben bunu sadece karma/normal ciltlere öneriyorum.

4 Kasım 2014

Nuxe Çok Amaçlı Kuru Yağ



İlk önce nedir bu kuru yağ ona açıklık getirelim.Diğer badem yağı susam yağı gibi yağlar biliyorsunuz saça kuruyken uygulandığında saçı yağlandırır oldukça kötü bir görüntüye neden olur.Bu nedenle de saçta kuruyken kullanımı uygun değildir.

11 Ekim 2014

Cildiniz Neme Doyacak !! ; Biotherm AQUASOURCE Nemlendirici





Şimdiye kadar kullandığım en iyi nemlendirici!!Açık ve net..Ürün hakkında ne deniyor ona bakalım ;

Biotherm Aqua Source Gel içeriğindeki saf termal plankton, mineral kaynak sularından elde edilen; Biotherm'e patentli bir içeriktir. Ciltte kızarıklık, tahriş gibi problemlerin giderilmesine yardımcı olurken, cildin dış saldırılara karşı dayanıklılığını arttırır.
Mannoz, ciltte nemi yapılandırmaktadır. Ağaçların posasında bulunan doğal bir şekerdir ve ağaçların su depolamasına yardımcı olur. Cilde anında nemlendirme sağlar. Nem kaybını önlemek için cilt bariyerini güçlendirir. Cildin su rezervlerini çoğaltmak için epidermisin temel katmanlarını yeniler. Potasyum, fosfor, kalsiyum, demir, çinko,bakır, manganez gibi termal sularda da bulunan ve cilde faydalarıyla bilinen 36 değişik mineral; B2, B3, B6, B8 vitaminleri ve 23 farklı amino asit içeriğiyle cildin nem mekanizmalarının kendini yenilemesine yardımcı olur.

Benim yorumlarıma gelirsek ;

2 Ekim 2014

Estee Lauder Göz Makyaj Temizleyicisi Sınıfta Kaldı !!


Estee Lauder ın bir çok cilt bakım ürününü kullanıyorum..Genel anlamda şimdiye kadar çoğunlukla memnun kalmışımdır.Taaa ki bu arkadaşa kadar :)

23 Haziran 2013

Fresh Look Tinted Day Moisturizer SPF 30


Geçenlerde vanilya kutudan çıkmıştı.Güneşten koruyan renkli nemlendirici..Ürün hakkındaki bilgilere bakalım;
*Kadifemsi yapısıyla çevre faktörlere karşı mükemmel korur.
*Cilde gün boyu ihtiyaç duyacağı tüm nemi sağlar.
*Renkli yapısı ile cilt tarafından kolayca emilerek doğal renkte bir koruma sağlar.
*Doğal anti-oksidanlar ve temel yağ asitleri güneş ışınlarının yıpratıcı etkilerini engeller.
*Cildi yatıştırıcı doğal restoratif süreci destekleyici ve yaşlanmayı geciktirici etkilere sahiptir.
*Tüm cilt tipleri içindir.

Benim yorumlarıma gelecek olursak.Ürün kesinlikle bb krem gibi değil.Çünkü renkli nemlendiriciler bazen bb kremlerle karıştırılıyor.Görüntü olarak renkli ama yüzünüze sürdüğünüzde cildinizde renk açısından herhangi bir değişiklik olmuyor.Kapatıcılık en kötü bb kremdeki kadar bile yok.Zaten kapatıcılık gibi bir iddiası da yok.Kapatıcılık bekleyenler varsa onun için belirtmek istedim.Çok hafif bir yapısı var.Yağlı gibi görünsede cilt kısa sürede emiyor.Kısacası ürün benim için sadece güneşten koruma faktörlü bir nemlendirici..Tam boyunu almayı düşünmüyorum çünkü zaten yazın kullandığımız nemlendiricilerde genellikle güneş koruma faktörü bulunuyor.Benim açımdan çok gerekli bir ürün değil.



12 Haziran 2013

Benefit It's Potent !! Göz Kremi


Benefit yurtdışı alışverişinde almış olduğum bir setin içinden bu deneme boyu çıktı.Yaklaşık 2 aydır kullanıyorum bu kadar küçük olduğuna bakmayın hala daha bitmiş değil.Zaten göz çevresi için oldukça az miktarda kullanmak yeterli oluyor.Ürün koyu kıvamlı bir krem.Göz kremi kullanmaya yeni başladım bu yakında biteceği için yeni bir krem arayışındaydım onu da buldum.Clinique te karar kıldım.Neyse gelelim bu kreme.Ürün göz çevresini aydınlatmayı, nemlendirmeyi ,koyu halkaları ve morlukları azaltmayı vaat ediyor.Peki yerine getiriyor mu?Benim yorumlarıma göre başarılı bir göz kremi.Benim göz çevrem çok sorunlu değildir.Bazen hafif morluklarım oluyor o da zaten genetik bişey.Düzenli kullanım sonucunda aydınlık bir görünüm oluştuğu doğru.Nemlendirmesi de benim için yeterli ( gözaltlarımda kuruluk sorunum yok belki olanlar için yeterli olmayabilir onu bilemiyorum ).Koyu halkalar ve morlukların görünümünü de azaltıyor.Ama çok yoğun morluk problemi yaşayanlarda yeterli gelmeyebilir.Genel olarak memnun kaldığım bir krem.


21 Mayıs 2013

Clean&Clear Hızlı Etkili Sivilce Jeli

Yaklaşık 1 aydır çene bölgemdeki sivilcelerimle savaşıyorum bir türlü geçiremedim.Şu yazımdaki ürün sayesinde normalde sivilce yeni oluşmaya başlarken uyguladığımda hemen geçerdi.Ama nedense bu sefer biraz yetersiz kaldı.Geçenlerde migrosta clean&clear sivilce jelini görünce denemek istedim.İlk önce ürünün ambalajında neler yazıyormuş ona bakalım;

Özel formülü, sivilceyle savaşan maddeler içerir.

Sivilcelerin görünümünü yalnız 4 saat sonra iyileştirmeye başlar.

Cildinizi kurutmaz ve tahrişe yol açmadan cildinizin yağ düzeyini hızlıca dengeler.

Kullanımı: Jeli direk olarak sivilcenin üzerine uygulayın. Gerektiğinde makyaj altına veya üzerine uygulayabilirsiniz.

4 saat sonra sivilcelerin büyüklüğünü ve kırmızılığını önemli ölçüde azaltmaya yardımcı olur.
Gelelim benim yorumlarıma; sivilcelerimin üzerine sürdüm ve bekledim :) İlk önce kırmızı sivilce lekelerimin üzerindeki etkisinden bahsetmek istiyorum.4 saat sonra eskisi kadar göze batan kırmızılıklarım kalmadı.Sivilcelerim ise gerçektende küçüldü bazıları ise kabuk tutup düştü :) Bu ürünü beğendim arada çıkan sivilcelerim için kullanabileceğim bir ürün.Yapısı krem değil jel..Yalnız ben kokusundan nefret ettim kokusu da güzel olsaydı iyiymiş ;) Bu jel sivilcelerin lekelerin üzerini sarıp kurutuyor...Sizlerden kullanan var mı?








17 Mayıs 2013

Milk_Shake conditioning whipped cream

Bu yazımda size miss kokulu bir köpükten bahsetmek istiyorum.Kuaföre her gttiğimde gidip gelip kokladığım bir ürün ama normal köpük sandığım için hiç almayı düşünmemiştim.Meğer normal bildiğimiz saçı şekillendiren köpüklerden değilmiş kendileri...Saçı onaran yoğun nem sağlayan parlaklık veren yumuşatan bir köpükmüş.Aynı zamanda saçın kabarmasını da engelliyormuş.Ne kadar da marifetliymiş değilmi :)) Bu ürünle ilgili beni en çok şaşırtanda vücudumuz içinde kullanabiliyor olmamız.Ben ellerimde ve bacaklarımda denedim gerçektende çok güzel nemlendiriyor.Saçı şekillendiren köpüklerden olmadığı için onlar gibi yapış yapış bir his bırakmıyor.Cildiniz tarafından anında emiliyor geriye çok güzel bir koku kalıyor.Ben kokusunu vanilyalı latteye benzettim :) Saçtada aynı şekilde yapışkanlığa sebep olmuyor.Hem vücut için hem saç için kullanabileceğim yoğun nem veren bu ürüne bayıldım.Özellikle boyalı saçlar için çok daha faydalı olduğunu düşünüyorum çünkü boyalı saçlar nemini çok çabuk kaybedip kuruyor bunun sonucundada kırılıyor..




Bu arada sizlere bir sorum olacak :) Çok yakında 5 senedir sarı olan saçlarımı koyuya boyatıp özüme dönücem kumral hallerimi özledim..Artık saçlarımı dinlendirme zamanı geldiğini düşünüyorum saçlar dinlendikten sonra yine bu hallerime dönebilirim bakalım zaman ne gösterecek ...Sorum şu kahverengi saçlara özel önerebilceğiniz saç bakım markası var mı? Toni&guy  john frieda ? ya da başka ne önerirsiniz??

5 Mayıs 2013

Beyaz kil ile siyah noktalara bye bye :))

Biliyorum çok iddalı bir başlık attım ama size siyah noktalarınız hemen geçeçek yada kesin geçecek diye birşey asla söyleyemem.Çünkü benim cildimde olan etkileri sizin cildinizde olmayabilir.Bana iyi gelmiştir ama size belki iyi gelmeyecektir bunları bilemem ...O yüzden bu yorumları tamamen kendi cildimde olan etkileri baz alarak yazdığımı belirtmek istedim :))veeee konuya geçelim.
Birçok markanın kil maskesini denemişliğim vardır en memnun olduğum şüphesiz kiehl's markası....Dün akşam ilk kez kendi hazırladığım kil maskesini uyguladım.Sonuca inanamadım.Benim biraz siyah nokta problemim varda ;) Maske sonrasında gözle görünür azalma oldu.Cildim daha aydınlık oldu.Hemde daha ilkez yapmama rağmen.Düzenli kullanımda ne mucizeler yaratır düşünemiyorum bile.Şimdi gelelim malzemelere;



Kili toz  olarakta alabilirsiniz ben aktardan beyaz kili böyle taş şekliyle aldım.Bir kabın içine 1 yemek kaşığı dolusu kadar bıçakla rendeliyorsunuz.( sert göründüğüne bakmayın hemen un ufak oluyor ) 1 çay kaşığı kadar kayısı çekirdeği yağı koyuyoruz macun kıvamına gelene kadarda maden suyunu az az ilave ediyoruz. Sonra yüzümüze göz çevremiz hariç sürüp 10 dakika kadar bekletip yıkıyoruz.Yıkadıktan sonra maden suyu ile yüzümüzü tonikliyoruz.Ben resimlerdeki fırçayla maskeyi yüzüme uyguladım.Çok daha rahat oluyor tavsiye ederim.Dün maskeli halimle birde instagrama resmimi koydum oldukça komikti :))))

27 Nisan 2013

Cilt Bakımı ..

Bugün kullandığım cilt bakımı ürünlerimden bahsetmek istiyorum.Benim cilt bakım için kullandığım ürünler ikiye ayrılıyor.İlki her gün kullandığım günlük cilt bakım ürünlerim diğeri ise makyaj yaptığımda temizlemek için kullandığım ürünler...


Vichy normaderm serisi günlük kullandığım cilt bakım ürünlerimden.Hergün sabah ve gece yatmadan önce kullanıyorum.Sabah kalktığımda yüzümü temizleme jeliyle yıkıyorum.Sonra tonikliyorum.Tonikten sonra biraz bekliyorum ( tonikten hemen sonra nemlendirici krem sürmemeliyiz çünkü cilt gerildiği için nemlendiriciyi çok çabuk emiyor ) ve nemlendiricimi sürüyorum.Yine gece yatmadan öncede aynı şekilde..Cildiniz cilt problemlerine yatkınsa cilt hassasiyetine sahipseniz rahatça kullanabilirsiniz.Ciltteki problemlerle mücadele eden bir bakım serisi.Aklıma gelenler kızarıklık gözenekler siyah nokta sivilce parlama düzensiz renk görünümü...Sol taraftaki temizleme jeli suyla temas edince köpüren bir jel cildi kurutmadan temizliyor.Onun yanındaki tonik gün içinde cildimizde meydana gelen kiri sebumu temizliyor.Toniği özellikle çok sevdiğimi belirtmek isterim.Toniğin yanındaki gece sürülen nemlendirici krem.Cildimizdeki siyah nokta akne gibi sorunlar özellikle gece meydana gelirmiş.Bu kremde gece yatmadan önce o tarz cilt problemlerini en aza indirmek için sürülen bir krem.Ve onun yanındakide gündüz sürdüğüm nemlendiricisi.Gündüz kreminin pompalı şişesini çok sevdim güzel nemlendiriyor.Uzun zamandır uzun süre değiştirmeden kullanabileceğim bir seri arıyordum buldum :) Bu ürünlerin hiçbirinde sabun paraben alkol yok.Hassas ciltlerede uygun.


Bu ürünlerimide makyaj yaptığım zamanlarda makyajımı temizlemek için kullanıyorum.Bioderma h2o yu ben sadece göz makyajımı çıkarmak için kullanıyorum.Göz makyajını hem güzel çıkartıyor hemde gözlerimde yanma veya herhangi bir probleme yol açmıyor.La roche posayın toniğini makyajımı çıkarttıktan sonra kullanıyorum.Aslında normalde diğer toniğimi kullanırım makyaj çıkarttıktan sonra kullanmak için ekstra bir tane daha tonik almaya hiç gerek yok.Ama ben bunu daha önce almıştım bitsin diye kullanıyorum ve pek sevdiğimi söyleyemeyeceğim.Lush un nemlendiricisinin yazısını bloğumda bulabilirsiniz gerçekten çok seviyorum.Başka nemlendirici kullansamda yinede onuda kullanıyorum benim cildime çok iyi geliyor :) diadermine jelide yüzümdeki makyajı çıkartmak için kullanıyorum..


Garnier in bu ürününü bilmeyen yok herkes gibi bende çok seviyorum kaç kutu bitirmişimdir hatırlamıyorum:)
Genelde banyodayken kullanıyorum.La roche posayın termal suyunu çok seviyorum.Ciltteki hassasiyeti azaltıyor ve rahatlatıyor.Özellikle hassas ciltler için tavsiye ederim.Ben termal suları yazın daha çok kullanıyorum.Bu arada yeni öğrendiğim bir etkiside cilt yaşlanmasını geciktiriyormuş..Tamamen zararsız bir ürün olduğu için çocuklar bile kullanabiliyor.



Watsons ta satılan green tea serisi gerçektende mükemmel bir seri..Hem ekonomik hemde bence pahalı markalar kadar başarılı.Ben bu iki ürününü haftada en az 1 kez muhakkak kullanıyorum.Maskesi antioksidan etkili.Çok hoşta bir kokusu var ama herkes severmi bilmem..Ben bu koca kutuyu tam hatırlamıyorum ama sanırım 5.90 yada 6.90 gibi bir rakama almıştım.Yüz ovma jelini yani peelingini hassas ciltler rahatça kullanabilir.Çünkü içindeki tanecikler çok küçük ve belli belirsiz.Köpüren bir peeling :)



Son olarak bu lancome kutusundaki üründe kiehl's kil maskesi..Peki neden bu kutuda?Çünkü bu ürünü ben almadım varlığından haberim bile yoktu.Ablam almış hemde çokça almışş banada denemem için bu kutuya koyup verdi.İyikide verdi bitince hemen alıcam.Özellikle siyah noktalar için fazlasıyla yararını gördüm çok güzel bir maske.Ayrıca gözenekleride çok güzel temizliyor.Haftada bir kez buhar banyosu yaptıktan sonra bu maskeyi kullanıyorum.Geniş gözenek probleminiz varsa onada çok iyi geldiğini duydum.

GÜNCELLEME:vichy normaderm nemlendirici kremi uzun süre kullanım sonucunda bende yağlanma yaptı ki yağlı bir cildim yoktu artık var.ne zaman bu kremi sürsem oluyor.Gündüz kremi olan yani pompalı beyaz şişedeki üründen bahsediyorum.Mecbur onu kullanmayı bıraktım.

28 Mart 2013

Bahar Yorgunluğu ...

Bu aralar hiçbişey yapmak istemiyorsanız oturduğunuz yerde öylece kalıyorsanız devamlı bir uyuklama hali üşengeçlik varsa sizde bahar yorgunluğuna yakalananlardansınız.Ama artık şu kışın rehavetinden kurtulmak lazım.Yaza yaklaştığımız bu aylarda hem bedenimize hem cildimize hem saçlarımıza özen gösterip yenilenmek için tam zamanı.Kısa yürüyüşler düzenli egzersiz ve sağlıklı beslenmeyide ihmal etmemek gerek.Bu aylar benim kendimi kampa aldığım aylar.Hem yediklerime dikkat ediyorum bol bol spor yapıyorum hemde saçlarıma ve cildime ekstra bakım yapıyorum.Sizlerde eğer yaza girmeden önce yenilenmek isterseniz bu aralar uyguladığım bikaç tarifi paylaşmak isterim.
Öncelikle beslenmeden bahsetmek istiyorum.Saçımız ve cildimiz için hernekadar dışardan bakım yapsakta hiçbişey yediklerimiz içtiklerimiz yani içerden yaptığımız bakım kadar etkili olamaz.Sabahları erken kalkın ve kahvaltı etmeden 1 saat önce 1 bardak ılık suya yarım limon sıkıp 1 çay kaşığı bal ilave edip için.Bu karışım bu aylarda yapacağımız en iyi detokstur.Bol bol ananas yiyin.Ananas vücuttaki yağ yakımını arttıran bir meyvedir ara öğünler için uygun olacağını düşünüyorum. 
Karbonhidrat alımına dikkat edin.Protein ve sebze meyve tüketimini arttırın.Günde 2 fincan yeşilçay için.(metabolizmayı ateşler)Süt ürünleride zayıflamaya yardımcı oluyor.Özellikle diyetisyenler yoğurda çok önem verirler.Çavdar ve tamtahıllı ekmeklere yönelin inanılmaz tok tutuyorlar.
Bu aralar yaptığım cilt temizleyici maskem 
1 yemek kaşığı kuru lavanta 
1 yemek kaşığı kuru gül 
3 yemek kaşığı yulaf 
2 yemek kaşığı kil
Bu malzemeleri karıştırıp kaynar su ilava edip macun kıvamına getiriyoruz.cilde sürüp 20 dakika bekletip yıkıyoruz.haftada 1 kez yapıyorum.
gözler için uyguladığım maske 
1 dilim ananas ve 1 tatlı kaşığı badem yağı 
ananası küçük küçük doğruyoruz ya da rendeliyoruz sonra badem yağı ile karıştırıyoruz.göz kenarlarına gözaltlarınada sürebiliriz 20 dakika bekletiyoruz pamukla silerek temizliyoruz.
Saçlarım için nem sağlayan losyon 
(bunu Ebru Şallı nın bi kitabından öğrenmiştim)
3 yemek kaşığı papatya kurusu
2 ymk kaşığı lavanta kurusu 
1 yemek kaşığı kekik kurusu 
1 ymk kaşığı gül kurusu

1 litre suda bunları kaynatıyoruz.sonra süzüp fısfıslı bir şişeye koyuyoruz.Günde 1 kez saçımızı bu su ile ıslatıp tarıyoruz. durulamay gerek yok.

Şimdilik bu kadar.Şimdiye kadar hiçbukadar uzun yazmadım umarım sıkılmamışsınızdır.Ama bunları paylaşmak istedim belki denemek isteyenler olur :)

2 Mart 2013

sebamed clearface renkli sivilce örtücü krem

2 haftadır düzenli kullanıyorum artık yazıyı yazabilirim.Aslında  daha ilk kullanımda etkilerini gösteriyor gerçektende çok memnun kaldım.yüzümdeki bikaç sivilceyi kuruttu.ayrıca yeni sivilce çıkacak olan kızarmış bir bölgeyede düzenli uyguladım kızarıklık geçti üstelik sivilcede oluşmadı.eski sivilcelerden kalan kızarıklığa bile iyi geliyor.Kremi parmağa sıkmadan direkt uygulayacağımız bölgeye sıkıyoruz ve parmağın ucu ile kremi yayıyoruz.ürünün aynı zamanda kapatıcılık özelliğide var.iyide kapatıyor.yalnız cildiniz benim gibi açık renkse dışarı çıkarken kapatıcı olarak makyaj altına veya üstüne pek uygulayabileceğinizi sanmıyorum.Ben o şekilde kullanamıyorum.
Evdeyken sürüyorum yada gece yatarken sürüp yatıyorum sadece tedavi amaçlı kullanıyorum.Çünkü rengi bana çok koyu geldi.bildiğim kadarıylada tek renk tonu var.fiyatıda gayet uygun performansıda süper test edildi onaylandı:))ben onlineeczanem.com dan 9.90 gibi bir fiyata aldım.




28 Şubat 2013

watsons aloe vera yüz maskesi

Yine bir yüz maskesi yazısı:)yüz maskelerini denemeye bayılıyorum.Her alışverişimde muhakkak 1 tanede olsa yüz maskesi alırım.maske uygulamak çok keyifli bence:)Bu yüz maskesi bez şeklinde yüzümüze koyup 15-30 dakika bekletme süresi olanlardan.Bu maskemizin Cildi beyazlatmak daha aydınlık görünmesini sağlamak ve nemlendirmek gibi özellikleri var.içeriğinde aloe vera c vitamini var.Nasıl kullanılması  gerektiğine resimlerden
bakabilirsiniz.Bugün aslında çok daha farklı bir yazı ile karşınızda olacaktım ama malesefki çok hastayım:(sizde kendinize bu havalarda çok dikkat edin bir sıcak bir soğuk sonuç hastalık;(


bu maskeyi takınca biraz ürkütücü bir görüntü oluyor halloween filmi gibi:)))maskeyi henüz 
bir kez kullandım.ilk kullanım saonuçlarından memnunum gerçektende biraz aydınlık veriyor ferahlatıyor ve güzel nemlendiriyor.

23 Şubat 2013

nivea nem maskesi


Geçen gün ufak bir kozmetik markette dolaşırken gözüme ilişti maske yapmaya bayılıyorum bide bunu deneyeyim dedim.Yapısı pek maske gibi değil hafif krem gibi bir yapısı var.cildinizin acil neme ihtiyacı varsa tavsiye ederim.güzel nemlendiriyor.