nyc topcoat etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
nyc topcoat etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

10 Eylül 2013

NYC Turbo Dry Top Coat


Benim şu sıralar kullandığım tek topcoat!!Sayesinde artık oje kurutucu bile kullanmıyorum.Çünkü ojenin çok çabuk kurumasını sağlıyor.Hemde ojenin parlaklığını korumasını daha dayanıklı olmasını ve renginin daha güzel gözükmesine de yardımcı oluyor.Bu topcoatı keşfettiğimden beri hergün oje değiştirmek zorunda kalmıyorum.Çünkü ojelerim hep ilk sürüldüğü gibi parlak ve düzgün kalıyor.Hele o parlaklığa bayılıyorum.Tırnakları çok daha bakımlı gösteriyor.Ve benim için enönemli özelliği de rengini beğendiğim mat ojeleri kullanabilmek.Ben mat oje sevmediğim için pek tercih etmiyorum.Ama artık rengini beğendiklerimi üzerine bu topcoatı uygulayarak kullanabiliyorum.Aşağıdaki resimde de farkı rahat görebilmeniz açısından flormar mat ojenin topcoat uygulanmış ve uygulanmamış hali var.Gerçi bu mat ojeyi sevdim.Normalde sevmem ama sanırım pembe olduğu için olsa gerek ;) 



Sizde benim gibi ojem çabuk kurusun , ilk sürüldüğü gibi parlaklığını korusun ve uzun süre dayanıklı olsun diyorsanız NYC turbo dry top coat a mutlaka bir şans verin.Watsonslarda satılıyor hemde çok uygun fiyata..Fiyat tam hatırlamıyorum ama 5tl yi geçmiyor.

26 Ağustos 2013

Oje #25# HM Metalik oje


H&M nin ojelerini şaşırtıcı derecede güzel bulduğumu söylemeliyim.Bu oje metalik serisinden içinde altın renginde yansımalar var ama çok belli değil.Sürerken farkettim.Yapısı aynı mat ojeler gibi...Sürerken güzel ama kuruyunca donuklaşan bir renk.Ben pek tercih etmiyorum ama mat ojelerin sevenleri de çok.Ben mat ojeleri sevmediğim için üzerine NYC nin parlaklık veren topcoatını sürüyorum.O şekilde daha çok beğendim.Küçük pullu ojeyi de H&M den aldım ve bu rengin üstüne çok yakıştrdım.


Alttaki resimde ojenin topcoatsız kendi hali..Metalik serinin ojelerinin görünümü bu şekilde..


Topcoatlı ve topcoatsız karşılaştırma yapabilmeniz açısından ;soldaki kendi hali sağdaki topcoat sürülmüş hali..Aslında ikisi de hoş...Parlak oje sevenler topcoatlı mat oje sevenler de topcoatsız kullanabilir :))