şampanya renkli aydınlatıcı etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
şampanya renkli aydınlatıcı etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

6 Ağustos 2013

Benefit Whatt's Up Aydınlatıcı


Bloğumu takip edenler Benefit markasını ne kadar çok sevdiğimi bilirler.
Şimdiye kadar memnun kalmadığım bir ürünü olmadı.
Bugün sıkça bahsettiğim uzun süredir kullandığım benim bir numaralı aydınlatıcımdan bahsedeceğim.
Rengi alıştığımız aydınlatıcı renginden farklı.Şampanya renginde.
Bence bu renklerdeki aydınlatıcılar ciltte beyaza yakın tonlardaki aydınlatıcılardan çok daha doğal duruyor.
Ambalajı çok şeker.
Ürünün bir tarafında aydınlatıcı bir tarafında da süngerli aplikatörü var.
İçinde ışıltıları var ama yüzünüzde parıl parıl abartı bir görüntü oluşmuyor.
Aksine çok sağlıklı bir aydınlık sağlıyor.
Benim için çok güzel olan bir kokusu var.Ama neye benzediğini tarif edemeyeceğim:))
Özellikle elmacık kemikleri kaş altları ve burun üzerindeki duruşuna bayılıyorum.
Göz pınarlarında bile kullanabilirsiniz.


Stick şeklindeki aydınlatıcının kapağının altında ayrıca bir koruma kapağı var.



Alt kısmında da aydınlatıcıyı dağıtmak için süngeri bulunuyor.Bu sünger benim işime yarıyor.Şimdiye kadar hep süngeri ile aydınlatıcıyı kullandım.Zaten renginden de belli oluyordur.Kullanmadan önce sünger beyaz renkliydi :)