el tırnak bakımı etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
el tırnak bakımı etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

1 Ekim 2013

Tırnak Bakımı


Bugün size tırnak bakımımdan bahsetmek istiyorum.Şimdiye kadar hiç manikür yaptırmadım yaptırmayı da düşünmüyorum.Genetik olarak ellerim ve tırnak yapım düzgün olduğu için ihtiyaç duymuyorum.Ama tabi bu demek değildir ki tırnaklarıma gereken özeni göstermiyorum. Tırnaklarım da benim için saçlarım kadar değerli.



Kalyon ürünlerini çok seviyorum.Bu bloğu açtığımda da ilk yazım kalyon bakım ürünlerimdi :)



Bu ürünü ilk aldığımda ne manasız bişey ne işime yarayacak diye düşünmüştüm.Ama kaç şişe bitirdim bilmiyorum.Hernekadar tırnak üstüne de kullansamda benim için asıl vazifesini tırnak etlerinde yerine getiriyor.Tırnak etlerindeki ölü derinin giderilmesini sağlıyor.İçeriğinde bambu ve hindistancevizi özleri var.Peelingin etkili olması için 1 dakika boyunca masaj yapmamız gerekiyor.


Bu kalyonun yeni denemeye başladığım bir ürünü.Tırnak etlerinin yumuşamasını ve geriye itilerek ölü derinin atılmasını sağlıyor.Tırnağınıza manikür yapmadan önce sürerek 3 dakika bekletip çubukla tırnak etlerini geriye itiyorsunuz.



Bazen tırnaklarımı dinlendirmediğim devamlı oje sürdüğüm için tırnaklarım havasız kalıp sararıyor.Ozamanlarda benim için kurtarıcı bir ürün..


Kalyonun bakım yağını nerdeyse hemen hemen her gün tırnaklarıma tırnak etlerime sürüyorum.
Birkaç dakika içerisinde emiliyor.Tırnaklarıma bakım yaparken tırnak etlerimin de sertleşmesini
engelliyor.E vitamini ,jojoba, badem, lemon ,ginseng ve nilüfer çiçeği sayesinde tırnakları çok güzel nemlendiriyor.LCN nin tırnak yağı ise vanilya kutudan çıkmıştı.Çok fazla kullanmadım.
Oda hemen hemen aynı işlevi görüyor ama nedense ben Kalyoncuyum :))


Beyaz olan flormarın tırnak kırılmasını engelleyen pembe olan ise çabuk uzatmasını sağlayan ürünü.İkisinden de memnunum.Ama kırılma önleyiciyi daha çok kullanıyorum.Çünkü tırnaklarım zaten çok çabuk uzuyor.

Bu da 4 aşamalı tırnak törpüsü.Aman diyim sürekli kullanmayın.Çünkü tırnağın üzerindeki koruyucu tabakaya zarar veriyor.Ben arada kullanıyorum.Tırnak yüzeyimde pütürler olduğunda yada soyulduğu zaman.Onun dışında sürekli olarak kullandığım bir şey değil.Bu arada tırnağı çok güzel parlatıyor bu da bir gerçek.1. kısmı tırnağın uç kısımlarını düzeltmek için 2. kısım tırnağın 
üst kısmını düzeltmek için 3.kısım tırnak yüzeyinin tamamen düzelmesi için 4. kısımda parlatma kısmı...Oje sürmeden önce bu işlemleri tekrarladığımızda oje çok daha güzel duruyor.Arada sırada kullanılabilir bir ürün.Unutmadan tırnağımıza dairesel hareketlerle törpüyü uyguluyoruz.

Son olarakta şu yazımdaki bakımı haftada 2-3 kez yaparım.Tırnaklarıma da ellerimede çok iyi geliyor.Denemenizi tavsiye ederim.






31 Ocak 2013

yumuşacık eller:)

Acil maniküre ihtiyacınız var fakat kuaföre ayıracak vaktiniz yoksa size şahane bir tüyo;)
Gerekli olan şeyler zeytinyağı ve resimdekine benzer bir fırça.
bir kaba zeytinyağı döküyoruz ve kabı yanımıza alarak doğru banyoya:)ellerimize ve fırçaya bolca zeytinyağını sürüyoruz.Fırça ile tırnak ve tırnak etlerimizi fırçalıyoruz.tabi nazikçe..sonra ellerimizi güzelce yıkayıp duruluyoruz ve bir güzelde nemlendirici sürüp nemlendiriyoruz.sonuç?valla bende işe yarıyor. şimdiye kadar hiç manikür yaptırmadım manikür yaptırmadığım içinde tırnak etlerimde bazen sertleşmeler oluyor bu yöntem sayesindede kurtuluyorum yumuşacık bakımlı ellerim oluyor.
PS:bu arada benefit yurtdışı sitesinden siparişlerimi verdim bakalım ne zaman gelecek?gelince paylaşıcam.

23 Ocak 2013

ordan burdan bikaç bilgi :)

Ordan burdan edindiğim genelliklede uyguladığım bilgileri sizlerle paylaşmak istedim:)Çoğunuz biliyor olabilirsiniz ama bilmeyenler varsa bu bilgiler belki yardımcı olur.
1)Ev işi peelingden başlamak istiyorum.Haftada bir kez muhakkak yaptığım birşey.Hassas ve alerjik cildim var bu peelingi rahatlıkla uyguluyorum.1 yemek kaşığı tuz 1 yemek kaşığı şeker 1 tatlı kaşığı su (eğer cildiniz kuruysa neme ihtiyacı varsa su yerine 1 tatlı kaşığı zeytinyağı kullanın)bunları karıştırıyoruz.Temiz cildimize gözaltlarımız hariç çok yavaşça masaj yaparak uyguluyoruz ve ılık su ile yüzümüzü yıkayıp nemlendiricimizi sürüyoruz.İçindeki tozşeker cilde çok güzel bir parlaklık veriyor.Zaten toz şekerin kristal ve parlak bir yapısı var işte o cildimize yansıyor:)Tuz ise çok küçük parçacıklı olduğu için iyi bir peeling etkisi yapıyor.
2)Çok işlem gören saçlar nemini çabuk kaybeder.Bu yüzden nemlendirilmeye ihtiyaçları vardır.Pahalı maskelere para vermek istemeyebilirsiniz onun yerine aktarlardan kolaylıkla bulabileceğiniz badem yağı,susam yağı ve hint yağı size yeterli gelecektir.Bu 3 yağı istediğiniz ölçülerde bi kapta karıştırıp saçınızın her yerine güzelce sürün 1 saat bekletip yıkayın.Benim tavsiyem haftada 1 tekrar edin.İsterseniz bu karışımı kaşlarınıza ve kirpiklerinizede uygulayabilirsiniz.
3)Ellerinizi ve ayaklarınızı yumuşatmak için ılık limonlu bir su hazırlayıp 30 dakika o suda bekletirseniz ve o suyun içine bir parçada nemlendirici ilave ederseniz işe yarayacaktır.tabi düzenli yaptığınız taktirde. Hiçbişeyi 1 kere yapıp hemen düzelmesini beklemeyin istikrar gerek :))
4)Yüzünüze buhar yapın.Sadece cildiniz içinde değil buhar suyunuzun içine damlatacağınız 
okaliptus veya başka sevdiğiniz bir yağ psikolojik olarakta sizi çok rahatlatacağını göreceksiniz.
5)Fısfıslı bir cam şişeyi içme suyu ile doldurun içine kokunun ne kadar yoğun olmasını istiyoranız okadar yasemin yağını ilave edin.1 gün dinlensin.(kokunun kalıcı olması isteniyorsa etil alkol ilave edebilirsiniz.EtİL alkol bulamadığım için Ben birazcık votka koyuyorum:)onun görevini görüyormuş)banyodan sonra vucudunuza bolca fısfıslayın isterseniz saçlarınızada.Hem çok hoş kokuyor hem nemlendiriyor hemde yasemin yağının sakinleştirici rahatlatıcı bir etkisi var.Ben bu karışımı oda kokusu olarakta kullanıyorum.Evin her yerini fısfıslıyorum:) Radyatör peteklerinin üstüne bir kapta bir miktar su koyup bu yağdan damlatabilirsiniz. Isı ile buharlaşarak koku bütün odaya yayılacaktır. 

21 Ocak 2013

KALYON TIRNAK BAKIM ÜRÜNLERİ

size favori olan tırnak ürünlerimden bahsetmek istiyorum.uzun zamandır tırnaklarım havasız kalmıştı.Ojesiz bakımsız tırnaktan hoşlanmam ben.genelde hep ojeliyimdir.Dolayısıyla da tırnaklarımda sararmalar soyulmalar oluşmaya başlamıştı.tırnaklarımın hava alması için artık oje sürmeye ara vermem gerekiyordu ki o  korkunç tırnaklarla dolaşmak pek mümkün değildi.Çok şükür dolaşmadımda.Çünkü bu ürünler benim imdadıma yetişti:) 
şimdi tek tek açıklayalım:)
kalyon bakım yağı:içinde E vitamini badem yağı jojoba lemon ginseng nilüfer çiçeği gibi bolca yağ bulunan tırnak ve tırnak etlerini koruyan düzenli kullanıldığında yumuşacık yapan bir ürün.her gün rahatça kullanabilirsiniz.fırçasıyla tırnak ve tırnak etlerinize sürüp masaj yapmanız yeterli.ben hayatımda hiç manikür yaptırmadım.ellerimde fena sayılmaz.tırnak etlerim birazcık sertti bu yağ sayesinde yumuşamaya başladı.bundan sonra hep kullanacağım bir ürün.
tırnak ve tırnak eti peelingi:içinde bambu ve hindistan cevizi özleri var.peeling olduğu için hafiften pütürlü bir yapısı var.tırnak ve tırnak etine sürüyorsunuz 1dkka boyunca yavaşça masaj yapıyorsunuz.bu peeling benim soyulan tırnaklarıma çok iyi geldi.
tırnak beyazlatıcı cila:bu grup içerisinde benim en favori ürünüm:)sararan tırnaklarıma anında etki etti.gözle görülür fark diye buna denir:)kuru temiz tırnağa uyguluyoruz.
oje kurutucu:ojeyi sürdükten bir 30 saniye kadar sonra tırnaklarımıza uyguluyoruz.fırça değil sprey şeklinde bir ürün.hemen kuruttuğu doğru.dar zamanlarda kurtarıcı olabilir.yağlı yapısıylada tırnakları nemlendiriyor.güzel beğendim:)