H&M kozmetik etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
H&M kozmetik etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
17 Eylül 2013
HM Metalik Far
HM nin metalik farının yapısını pek sevemedim.
Çok yoğun yapıda , sürdükten sonra göz kapağımda ağırlık hissetmeme sebep oluyor.
Farı sürüp çabuk dağıtmak gerekiyor çünkü çok çabuk sabitleniyor.
Rengini ve o metalik görüntüsünü sevdim.
Fakat çok kullanacağımı sanmıyorum.
Aranızda bu farlardan deneyen var mı?? Ya sizin yorumlarınız??
23 Ağustos 2013
H&M Kozmetik Alışverişi
Aklımda olan hiçbirşeyi bulamayıp hiç aklımda olmayan bulabildiğim ürünleri aldığım bir alışveriş oldu.
Geçenlerde bloglardan gördüğüm kadarıyla h&m kozmetik ürünlerini güzel bir lansmanla tanıttı ancak o lansmandaki özeni mağazalardaki ürünlerde ne yazikki göremedim.Birçok üründen bazı mağaza çalışanlarının haberi bile yok.Onu geçtim olan ürünlerde kırık dökük özensizce oraya buraya dağılmış şekilde...Umarım kısa zamanda bunu düzeltirler.
Benim asıl merak ettiklerim kalem rujlar far paletleri bir de fırçalardı ama ne yazikki bulamadım.Bu alışveriş aslında çok önce yapıldı ama belki diğerlerini de bulurum hepsini toplu halde yazarım düşüncesi ile bekletmiştim.
Ben neler almışım onlara bakalım;
Bolca oje aldım en çok bulabildiğim bunlardı :))
Mor olan metalik gözfarı diğeri eyeliner ....
ve bu glitter ı aldım.Diğer renklerini de alsaymışım keşke beğendim :)
Bu aldığım ürünlerin kalitesinden genel olarak memnun kaldım.Hepsinin tek tek yazıları gelecek..
Oje setini daha önce şu postumda yazmıştım zaten..
Siz H&M kozmetik ürünleri hakkında ne düşünüyorsunuz?
Deneme fırsatınız oldu mu? Neler buldunuz ??
20 Ağustos 2013
Oje #24# H&M Nail Polish Set
Aslında bu posttan önce H&M kozmetik alışverişi postunu yapmam gerekiyordu ama bu güzellikleri daha fazla bekletmek istemedim.
Kaç gündür H&M mağazalarından ayrılmaz oldum çünkü kozmetik ürünlerine dair pek bir şey bulamıyordum.Gelir gelmez tükeniyormuş.Geçenlerde şansım döndü ve bende nihayet birkaç birşey alabildim.Ödeme için kasada beklerken bu tatlı seti gördüm.Fiyatına bile bakmadan hemen kapıverdim zaten 1 taneydi.Ve arkamdaki kuyrukta bu setin benden başka taliplerinin de olduğunu bilmem söylememe gerek varmı :))
Sette 1 beyaz 3 tanede içinde sim pul karışık olan ojelerden var.
Hangi rengi daha çok sevdin diye sorarsanız?
Ben ayırt edemedim.Hepsinin havası farklı hepsi birbirinden tatlı ♥
Henüz ojeleri yeni sürdüğüm ve çıkartmadığım için zor çıkıp çıkmadığını bilmiyorum ama golden rose jolly jewels ojelere benzediği için muhtemelen çıkartmakta biraz sıkıntı yaşanabilir.Ama olsun her güzelin bir kusuru vardır ;)
Bu arada ojeler normal boyutta değil oldukça minikler.Setin fiyatı ; 14.95 tl.
Sen ne düşünüyorsun?? Beğendin mi :))











