estee lauder etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
estee lauder etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

15 Kasım 2014

Estee Lauder Perfectly Clean


Bugün size geçen sene bu zamanlarda almış olduğum bir üründen bahsedeceğim.Bu ürünün iki işlevi var.Hem köpük temizleyici olarak hem de arındırıcı maske olarak kullanabiliyorsunuz.Üzerinde tüm cilt tiplerine uygundur yazsa da ben bunu sadece karma/normal ciltlere öneriyorum.

2 Ekim 2014

Estee Lauder Göz Makyaj Temizleyicisi Sınıfta Kaldı !!


Estee Lauder ın bir çok cilt bakım ürününü kullanıyorum..Genel anlamda şimdiye kadar çoğunlukla memnun kalmışımdır.Taaa ki bu arkadaşa kadar :)

1 Nisan 2014

Estee Lauder Advanced Night Repair Serum


Uzun bir aradan sonra tekrar merhaba...Hamileligimin son zamanlarina yaklaşıyoruz :) Bundan sonra bloguma daha cok zaman ayirmaya çalışacağım.Beni merak ediyorsanız eğer 34. Haftamdayim ve çok şükür gayet iyiyiz sadece hareketlerimde normal olarak agirlasmalar var :)Bu arada birde ev tasidik onun yorgunluğu...Yazilarimi bir sure telefondan yazacağım o yuzden yazim yanlislarinin kusuruna bakmayın:)
Bu serumu hamileligimin 4. Ayindan itibaren duzenli olarak kullaniyorum.Oncelikle kendi cilt yapimdan bahsedeyim size uygun olup olmayacağına bu sekilde daha rahat karar verirsiniz.Benim cildim hicbir zaman çok problemli olmadı.Karma bir cildim var.zaman zaman burun kenarlarımda ve alın bölgemde kuruluk nemsizlik problemi yaşıyorum.Hamilelik sebebi ile kuruluk problemim arttı hele ki ilk 4 ay cildim icin hicbir sey kullanmadim çünkü bebegin gelisimi icin ilk aylar çok onemli hic birsey kullanmadigim içinde cildimde çok pullanma olmustu.Estee lauder dan yaptigim alisveriste bana 2 tane bu serumun deneme boyundan verdiler.BEnde hemen kullanmaya başladım ve hala bir minik siseyi bile bitiremedim.Bayagi bereketli bence sizde denemek icin once deneme boyunu isteyin lakin fiyati pek ucuz değil.30 ml 200tl 50 ml 300 tl civarindaydi...
Bu serumu 18 Yaşını geçmiş herkes kullanabilir.Yaslanmayi ve kırışıklıkları geciktiren bir ürün olduğu icin ben yaşıma uygun değildir diye düşünmüştüm ama öyle değilmiş.Gelecege yatırım yapmak için simdiden cildimize özen gostermeliyiz. Tek vaat ettigi yaslanmayi geciktirmek degil tabiki...Aynı zamanda cildi yeteri kadar nemlendirip nemini korumak cilde sağlıklı bir görünüm kazandırmak cildin daha sıkı dinamik ve yumuşak gorunmesini saglamak...
Gelelim bendeki etkilerine benim burun kenari ve alın bolgemdeki kuruluk sorunum ortadan kalktı. Cildim özellikle makyajsizken daha canlı gözüküyor. Bu serumu kullandığım sürede yüzüme dokundugumda yuzumun yumuşacık olmasina bayildim.kirisiklik ve yaslanma ozelligi icin tabiki bisey diyemem onu ileride gorucez:) Ama bu konuda oldukca büyük iddialari var.Ve kullanici yorumlari da oldukca iyi...Ben serumu sabah aksam kullanıyorum. Temiz cildime tampon hareketlerle sürüp bikaç dakika bekleyip nemlendiricimi sürüyorum. Bu sekilde nemlendiricimin etkisini daha iyi hissediyorum cildimin nemi daha uzun sure korumasina yardimci oluyor. Benim cilt bakimimda artık bu serum kalıcı bir yere sahip.Su minikleri bitirebilirsem hemen tam boyunu alacağım.
Bu arada her urunde oldugu gibi bu ürünü kullanip memnun olanlar olduğu kadar begenmeyenler hicbir ise yaramadığını dusunenler de var.Herkesin cilt yapisi farkli oldugu icin bu sonucunda olması gayet dogal.Siz en iyisi ozellikle cilt bakımı urunlerinde almadan once testerlarini kullanip ona göre alın.

28 Kasım 2013

Hafta Sonu Alışverişim ; Estee Lauder-Clinique



Haftasonu biten cilt bakım ürünlerimi yenilemek için Boyner e gittim.Aslında niyetim sadece 3 parça ürün alıp çıkmaktı.Fakat yeniyıl için olan kampanyaları görünce zaten şimdi olmasa da kısa zaman içinde alacağım ürünleri şimdi almak mantıksız gelmedi.:)


Asıl almak için gittiğim cilt bakım ürünleri.Genel olarak normal ve karma ciltlerin kullanabileceği ürünler.
Benim burun kenarlarımda ve alın bölgemde bu aralar kuruma var.Özellikle likit ürünler kullandığımda pul pul görünüyor :( Bu yüzden bu yoğun nem veren normal ve karma ciltler için uygun olan nemlendiriciyi tercih ettim.




Bu ufaklıklar da alışverişimin yanında hediye edilen deneme boyu ürünler ;


Advanced night repair serumu merak ediyor ve satın almayı düşünüyordum.Bu üründen 2 tane deneme boyu verilince çok sevindim.Böylece uzun süre kullanabileceğim cildimdeki etkilerine göre hakkında sağlıklı bir karar verip tam boyunu alıp almayacağıma karar verebileceğim :) Cilt bakım alışverişim bu şekilde bitti.


Boynerde Estte Lauder ın 1 büyük boy parfüm alımına 1300 tl değerindeki makyaj seti 189 tl kampanyasını duyanlarınız vardır.Her yılbaşında sadece Estte Lauder değil Lancome Shiseido Clarins gibi markalarda bu tarz yılbaşı paketleri hazırlıyor.Fakat benim en çok hoşuma giden Estee Lauder ın paketi oldu.Zaten almayı düşündüğüm bir parfümde vardı.Bu sette bonus olmuş oldu ki biz kadınlar böyle süprizlere bayılırız ;)) 


Benim seçtiğim parfüm Estee Lauder Pleasures , soft yumuşak bir koku.İçeriği çeşitli çiçek kokularından oluşuyor.Özellikle benim gibi yasemin kokusunu sevenlerdenseniz bu parfümü daha da çok seveceksiniz.



Estee Lauder Blockbuster set; Setteki yaşlanma karşıtı krem hariç tüm ürünler tam boy ürünlerden oluşuyor.
Biri bronz ve toprak tonları diğeri mavi ve pembe ağırlıklı 2 adet makyaj paleti
Nude,fuşya,pembe tonlarında 3 farklı ruj
1 adet gloss
1adet kajal eyeliner
1 adet maskara 
1 adet oje 
göz makyaj temizleyicisi
revitalizing supreme yaşlanma karşıtı krem ( deneme boyu )

Bu setin içinde tek kullanamayacağım ürün yaşıma uymadığı için yaşlanma karşıtı krem onun da sahibi belli anneciğime vereceğim ;) Eğer memnun kalırsa tam boyunu alırız.


Son olarak Clinique online sitesinde zaten gözüme kestirmiş olduğum setlerden birisini kasaya giderken görünce onu da alıvermiş bulundum.


Setteki tüm ürünler orjinal boy...Bu setteki ürünlerin normal değeri 416 tl ve setin fiyatı 129 tl.Zaten siteden de fiyatlarına bakarsanız sadece 4lü far paletinin satış fiyatı 129 tl göz kreminin fiyatı da 105 tl..

Setin içindeki all about eyes göz kremini şu anda zaten kullanmaktayım ve herhangi bir memnuniyetsizliğim yok bu şekilde yedeklemiş oldum.

chubby stickleri beğenmemiştim ama aksine intense olan chubby sticklere bayılıyorum ve çok severek kullanıyorum.Bu setteki rengi de bende olmayan bir renk olduğu için iyi oldu.

quickliner for eyes göz kaleminin yeşil rengi bende vardı bu da black honey diye bir renk.Rengini tam tanımlayamıyorum ama tatlı bir kahverengi..Sanırım sadece bu set içinde satılıyor.Yani sınırlı üretim bir ürün.

4lü far paleti..

Benim eskiden beri kullandığım high impact maskara bunu da yedeklemiş oldum.Maskara stoğum bir hayli kabardı uzun süre almama gerek yok sanırım.

Ve clinique merak ettiğim temiz içerikli ojelerinden vişne çürüğü bir renk...Normalde bu ojeye 30tl verip alırmıydım bilemiyorum.Bu yüzden bu set içinde olmuş olması denemem için iyi oldu.

Son olarakta ürünler bu pembeli morlu oldukça kullanışlı makyaj çantasının içinden çıkıyor.Kısacası ben bu seti sevdim.Hepside kullandığım bittikçe aldığım ürünler olduğu için fiyat olarakta uygun olmuş oldu.


Ürünler hakkındaki düşüncelerimi kullandıkça burda ve instagramda paylaşacağım.Beni blogtan ve instagramdan takip edebilirsiniz.Sevgiler..♥