4 aşamalı törpü etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
4 aşamalı törpü etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

1 Ekim 2013

Tırnak Bakımı


Bugün size tırnak bakımımdan bahsetmek istiyorum.Şimdiye kadar hiç manikür yaptırmadım yaptırmayı da düşünmüyorum.Genetik olarak ellerim ve tırnak yapım düzgün olduğu için ihtiyaç duymuyorum.Ama tabi bu demek değildir ki tırnaklarıma gereken özeni göstermiyorum. Tırnaklarım da benim için saçlarım kadar değerli.



Kalyon ürünlerini çok seviyorum.Bu bloğu açtığımda da ilk yazım kalyon bakım ürünlerimdi :)



Bu ürünü ilk aldığımda ne manasız bişey ne işime yarayacak diye düşünmüştüm.Ama kaç şişe bitirdim bilmiyorum.Hernekadar tırnak üstüne de kullansamda benim için asıl vazifesini tırnak etlerinde yerine getiriyor.Tırnak etlerindeki ölü derinin giderilmesini sağlıyor.İçeriğinde bambu ve hindistancevizi özleri var.Peelingin etkili olması için 1 dakika boyunca masaj yapmamız gerekiyor.


Bu kalyonun yeni denemeye başladığım bir ürünü.Tırnak etlerinin yumuşamasını ve geriye itilerek ölü derinin atılmasını sağlıyor.Tırnağınıza manikür yapmadan önce sürerek 3 dakika bekletip çubukla tırnak etlerini geriye itiyorsunuz.



Bazen tırnaklarımı dinlendirmediğim devamlı oje sürdüğüm için tırnaklarım havasız kalıp sararıyor.Ozamanlarda benim için kurtarıcı bir ürün..


Kalyonun bakım yağını nerdeyse hemen hemen her gün tırnaklarıma tırnak etlerime sürüyorum.
Birkaç dakika içerisinde emiliyor.Tırnaklarıma bakım yaparken tırnak etlerimin de sertleşmesini
engelliyor.E vitamini ,jojoba, badem, lemon ,ginseng ve nilüfer çiçeği sayesinde tırnakları çok güzel nemlendiriyor.LCN nin tırnak yağı ise vanilya kutudan çıkmıştı.Çok fazla kullanmadım.
Oda hemen hemen aynı işlevi görüyor ama nedense ben Kalyoncuyum :))


Beyaz olan flormarın tırnak kırılmasını engelleyen pembe olan ise çabuk uzatmasını sağlayan ürünü.İkisinden de memnunum.Ama kırılma önleyiciyi daha çok kullanıyorum.Çünkü tırnaklarım zaten çok çabuk uzuyor.

Bu da 4 aşamalı tırnak törpüsü.Aman diyim sürekli kullanmayın.Çünkü tırnağın üzerindeki koruyucu tabakaya zarar veriyor.Ben arada kullanıyorum.Tırnak yüzeyimde pütürler olduğunda yada soyulduğu zaman.Onun dışında sürekli olarak kullandığım bir şey değil.Bu arada tırnağı çok güzel parlatıyor bu da bir gerçek.1. kısmı tırnağın uç kısımlarını düzeltmek için 2. kısım tırnağın 
üst kısmını düzeltmek için 3.kısım tırnak yüzeyinin tamamen düzelmesi için 4. kısımda parlatma kısmı...Oje sürmeden önce bu işlemleri tekrarladığımızda oje çok daha güzel duruyor.Arada sırada kullanılabilir bir ürün.Unutmadan tırnağımıza dairesel hareketlerle törpüyü uyguluyoruz.

Son olarakta şu yazımdaki bakımı haftada 2-3 kez yaparım.Tırnaklarıma da ellerimede çok iyi geliyor.Denemenizi tavsiye ederim.