bu resimdeki göz farı değil göz kaleminin elime uygulanmış hali:)
genelde far bazı kullanmıyorum ona rağmen kalıcılığı bence gayet iyi.Mat bir far değil.İçerisinde minicik kendi renginden ışıltıları var.Birde ıslak kullanımını merak ediyorum sanırım ozaman daha da fazla yoğun renk verir.Ben göz pınarlarıma ve gözkapağımın ortasına kadar sadece yeşil farı kullandım diğer koyu olan kısımlarınada gri bir farla bu yeşil farı karıştırıp uygulayarak gölgelendirme yaptım.Göz altlarıma flormarın simli göz kaleminden sürdüm.Neredeyse bu farla aynı renkte.Numarası 509..