banyo ürünleri etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
banyo ürünleri etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

9 Temmuz 2013

En Çok Kullandığım Banyo Ürünlerim


Bugün size en çok kullandığım benim için olmazsa olmaz olan ve bittikçe tekrar aldığım banyo ürünlerimden bahsedeceğim.Bundan sonraki yazı da banyo sonrası ürünlerle ilgili olacak.Öncelikle şunu söyleyeyim ben öyle duş al çık insanı değilim.O niyetlede girsem çok uzun saatler banyoda kalırım :)Bu yazıda ki ürünler benim banyodaki favorilerim...

Aslında duş jeli olarak banyomda nerdeyse bir koleksiyona sahibim ama hiçbiri johnsons baby duş jelinin yerini tutamaz.En çok kokusunu seviyorum.Zaman zaman bebek şampuanını da kullanırım.
Neutrogena vücut yağı ve johnsons baby yağını dönüşümlü olarak kullanıyorum.Benim özellikle bacaklarım çok kurudur.Banyodan çıkmadan önce mutlaka yağ kullanırım.Durulanıp çıkarım.Ve kuru ciltler için gerçekten çok iyi geliyor.


Soaphia canlandırıcı vücut sütünü banyo suyuna 1 tatlı kaşığı kadar ilave ediyorum.Cildi nemlendiriyor hem de dinlendirici etkisi var.English home banyo tuzunu da aynı şekilde kullanıyorum.Tuzun içindeki minerallerin cilt için faydalı olduğunu düşünüyorum.Gül kokusu çok sevdiğim için ben güllü olanını tercih ettim.Gül kokusu bana huzur veriyor.Köpüklü banyo çok sevdiğim için de Marks and Spencer ve tabiki güllü banyo köpüğüm benim için vazgeçilmez..Beni tanıyanlar yasemin kokusuna ne kadar düşkün olduğumu bilirler. Yasemin yağını hemen hemen her yerde kullanıyorum.Banyo suyuna katıyorum.Banyodan çıktıktan sonra kullanıyorum ( birdahaki yazıda )oda kokusu olarak kullanıyorum vücut spreyi olarak vs...


veee son olarak bu ikili


Lush buffy nin yazısı için tıktık ve Lush ro's argan body conditioner için tık tık  ...

14 Şubat 2013

Banyo ürünlerim

size sevdiğim banyo ürünlerimden bahsetmek istiyorum.soldan sağa;
1)befine vücüt spreyi:her banyodan sonra kokusuna bayıla bayıla kullanıyorum.
2)marks&spencer banyo köpüğü:sizde benim gibi köpüksüz bir banyo düşünemiyosanız eğer alın kullanın derim:)
3)watsonstan duşjeli:pembe olanı resmen cheesecake gibi kokuyor.pütürdekli yapısı itibari ile
hem peeling hemde duş jeli kullanımı için uygun.
4)watsons duşjeli:benim favorim:)eger kivi kokusunu seviyorsanız birebir bir ürün.bittikçe tekrar alıyorum.zaten çok çabuk bitiriyorum bidahaki gidişime stok yapmayı düşünüyorum:)
buda hem duşjeli hemde peeling.ahhh ahh elimden gelsede kokusunuda duyurabilsem:))
5)lush peeling:Bu bana göre gerçektende kullanımına dikkat edilmesi gereken bir ürün.
çünkü inanılmaz sert.ovalamayı birazcık fazla kaçırırsanız helede benim gibi beyaz tenli ve hassassanız anında tahriş olursunuz.hafifçe bastırmadan uygularsanız eğer bence peeling görevini başarıyla yerine getiriyor.
görüldüğü üzere azcık kaldı yeniden alacaklarımın arasında.
6)lush buffy bodybutter:yine ve yine bir favori ürünüme geldik:))benim gibi üşengeçler için 
biçilmiş kaftan:)katı formlu vücut kremi.
bu kadar sert bişey nasıl oluyorda yumuşacık yapıyr
diyebilirsiniz.ama yapıyor işte:)banyodan çıkıp kremlenmekten hoşlanmayanlar tam size göre.
lush sitesindeki ürün açıklamasını aynen aktarıyorum;
-pirinç ve badem çekirdeği tanecikleri ile peeling yapar ve kan dolaşımınızı arttırır
-limon yağı ise cildinizi sıkılaştırır
-kakao ve shea yağı ise cildinizi nemlendirir ve besler
-yoğun nem ve peeling isteyenler için ideal.
ıslak cilde ovalayarak uyguluyoruz ilk kulandığınızda oldukça sert olduğu için nemlendirme işini nasıl yapacak diye düşüneceksiniz?fakat ovalama işleminden sonra suyla durulanıp banyodan çıktığınızda cildinizin sanki kremlenmiş gibi nemlenmiş ve yumuşacık olduğuna inanamayacaksınız:))ben çok sevdim.özellikle kullanımının pratikliğini.