Uzun zamandır Flormar markasından alışveriş yapmamıştım.Aslında aklımda Flormar alışverişi yoktu.Geçenlerde Mall of İstanbul da Flormar ı mağaza olarak görünce ilgimi çekti.Şimdiye kadar hep kiosklardan alışveriş yapmaya ve o şekilde görmeye alışık olduğum için de açıkçası mağazayı görünce heyecanlandım.Öncelikle şunu belirtmeliyim mağazada çalışan bayanlar inanılmaz tatlı insanlardı.Çok ta ilgiliydiler.İlgi demişken...

