HM nin metalik farının yapısını pek sevemedim.
Çok yoğun yapıda , sürdükten sonra göz kapağımda ağırlık hissetmeme sebep oluyor.
Farı sürüp çabuk dağıtmak gerekiyor çünkü çok çabuk sabitleniyor.
Rengini ve o metalik görüntüsünü sevdim.
Fakat çok kullanacağımı sanmıyorum.
Aranızda bu farlardan deneyen var mı?? Ya sizin yorumlarınız??