bitenler etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
bitenler etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

15 Ağustos 2013

Bitenler


1)La Roche Posay Termal Su : Yazın en çok kullandığım ürünlerin başında termal suları geliyor.Ben sadece yüzüme değil banyodan sonra vücudum içinde termal su kullanıyorum.Cildimi çok rahatlatıyor. Termal su kullandıktan sonra yüzüme nemlendirici sürdüğümde sanki cildim daha iyi nemleniyormuş gibi hissediyorum :)) Daha önce vichy ninkini denemiştim.İkisininde etkisi aynı.Şimdi de Avene markasınınkini deneyeceğim.Dermoeczanem alışverişinde büyük boy almıştım zaten.

2)Vichy 3 İN 1 Temizleyici Solüsyon : yazısını okumak için tık tık .

3)Bioderma H2O : Bu ürünle ilgili pek birşey söylememe gerek yok.Herkesin kullandığı ve çok sevdiği bir ürün.Benim için tek eksiği göz makyajını çok başarılılı çıkartamaması.Yani göz makyajını çıkartırken birazcık uğraştırıyor.Onun dışında çok pratik bir ürün.Pamuğa biraz döküp makyajını temizle yat :))

4)RO'S Argan Body Conditioner : Bu üründen de çok çok memnun kaldım büyük boyunu almayı düşünüyorum.Yine çok pratik bir ürün hemde vücudu inanılmaz güzel nemlendiriyor.Banyodan sonra benim gibi vücut nemlendiricisi kullanmaya üşenenlerdenseniz koşun hemen alın derim ben :)
Yazısını okumak için tık tık .

5)John Frieda Frizz-Ease Yoğun Nemlendirici Bakım Maskesi : Watsons alışverişimde yenisini alıp kullanmaya başladım bile..Boyadan dolayı kurumuş saç uçlarıma çok iyi geldi.Saçları güzel nemlendiriyor.Ben sadece saç uçlarıma kullanıyorum.Kırlımasını yavaşlattığını ve dediğim gibi çok güzel nemlendirdiğini düşünüyorum.Yoğun nem maskesi arayanlara önerebilirim.Banyoda saçlarım için kullandığım iki maskeden bir tanesi.Bunu nem vermesi için diğerini de onarım için kullanıyorum. (organix markasının bir maskesi 1 kutu bitirdikten sonra yazısı gelecek) Kokusu da çok güzel ve saçları yumuşacık yapıyor.