göz kremi etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
göz kremi etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

17 Eylül 2016

Kiehl's Creamy Eye Treatment // Kiehl's Avokadolu Göz Kremi



Merhaba uzun zamandır yazmak istediğim hatta şu anda nerdeyse dibini gördüğüm göz kremimi nihayet yazabiliyorum.Öncelikle birazcık kendi göz çevremden bahsedeyim.Benim göz çevrem ne yağlı ne de kuru.Normal bir göz çevresine sahibim.Bazen uyku yorgunluk gibi faktörlere  bağlı olarak hafif morluklarım oluyor onun dışında problemli bir göz çevrem yok.Daha önce Skincode markasının bir kremini kullanıyordum onun da yazısını yazacağım.Bu kremi alma sebebim içerisinde avokado olması.

30 Eylül 2014

Clinique All About Eyes Göz Kremi

Uzuuuunnnnnn bir aradan sonra tekrar merhaba :) Bebekle hayat hem tarif edilemeyecek kadar güzel hem de zormuş.Bundan sonra umarım yazılarıma kaldığım yerden devam edeceğim ...


Bu göz kremini uzun zamandan beri kullanyorum.Bu üçüncü ve bu da bitmek üzere.Yanılmıyorsam ürünün satış şekli cam kavanozda.Daha önceki kullandıklarım o şekildeydi.Ben tüpte olmasını tercih ederim.Hem hijyen açısından hem de kullanımı daha kolay oluyor.

12 Haziran 2013

Benefit It's Potent !! Göz Kremi


Benefit yurtdışı alışverişinde almış olduğum bir setin içinden bu deneme boyu çıktı.Yaklaşık 2 aydır kullanıyorum bu kadar küçük olduğuna bakmayın hala daha bitmiş değil.Zaten göz çevresi için oldukça az miktarda kullanmak yeterli oluyor.Ürün koyu kıvamlı bir krem.Göz kremi kullanmaya yeni başladım bu yakında biteceği için yeni bir krem arayışındaydım onu da buldum.Clinique te karar kıldım.Neyse gelelim bu kreme.Ürün göz çevresini aydınlatmayı, nemlendirmeyi ,koyu halkaları ve morlukları azaltmayı vaat ediyor.Peki yerine getiriyor mu?Benim yorumlarıma göre başarılı bir göz kremi.Benim göz çevrem çok sorunlu değildir.Bazen hafif morluklarım oluyor o da zaten genetik bişey.Düzenli kullanım sonucunda aydınlık bir görünüm oluştuğu doğru.Nemlendirmesi de benim için yeterli ( gözaltlarımda kuruluk sorunum yok belki olanlar için yeterli olmayabilir onu bilemiyorum ).Koyu halkalar ve morlukların görünümünü de azaltıyor.Ama çok yoğun morluk problemi yaşayanlarda yeterli gelmeyebilir.Genel olarak memnun kaldığım bir krem.