watsons etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
watsons etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
19 Mayıs 2015
Rimmel London Moisture Renew Rujlar
Uygun fiyatlı markalar içinde en sevdiğim rujlar rimmel london un moisture renew serisi.Mor ambalajlı serinin rujları dudağı nemlendirerek yoğun renk veriyor.Dudakta yapış yapış ve ıslak durmuyorlar.Genelde nem veren rujlar pek kalıcı olmuyorlar
2 Eylül 2013
NYC Sweet Gloss Splash Stick
Size oldukça kullanışsız bulduğum bu üründen bahsetmek istiyorum.Haftasonu Watsons a uğrayıp NYC standına göz atarken bu ürünleri farkettim sanırım yeni gelmişler.Birkaç tane renk seçeneği vardı ve renkler oldukça güzel gözüküyordu.Kendimi kaptırıp nerdeyse bütün renklerinden alacaktım ki iyiki almamışım.
Eve geldiğimde hemen denemek istedim.Çünkü renkleri çok hoş gözüküyordu hele somon gibi gözüken rengine bayılmıştım.İlk önce pembe gibi olanı açtım dudağıma değdirmemle ucundan kırılması bir oldu:S
Bir ruj nasıl sürülür dudağınıza değdirip bastırır sürersiniz.Bunu daha bastırma fırsatım bile olmadı.
Neyse onu geçtim.O renklerine vurulduğum rujların rengine ne olmuştu nerdeydi ?? Nivea nın lip fruityleri varya onlar gibi bir ürün.Sadece nem veriyor.Belki azıcıkta renk ama lip fruityler bile daha çok renk veriyor.Ruj diyip duruyorum ama ruj da değil.Gloss yapıda bir ürün.Dudakları da bence oldukça ıslak gösteriyor ki ben hiç sevmem.Hiç kalıcı değil.
Özellikle belirtmek istiyorum dudakta bukadar bile renk vermedi.
Kullanışsızlık kısmına geri dönmek istiyorum.Pembe olan ucundan gidince bende rahat sürebilmek için ucunu tamamen koparttım.Şaşırtıcı derecede ozaman daha çok renk vermeye başladı :))
Somon rengi gibi olanda ucundan gitmek üzere..Resimden de belli oluyor.Rahat rahat süremediğim ve koptu kopacak hissinden dolayı kullanışsız buldum.
Genel olarak memnun kalmadım.Bir daha da almayı düşünmem.Zaten piyasada bir sürü markanın çok başarılı kalem ürünleri var.Fiyatı 9.99 denemek isterseniz Watsons larda satılıyor.Zevkler ve beklentiler farklıdır ben beğenmemiş olabilirim ama belkide sizin aradığınız üründür....
17 Ağustos 2013
Rimmel London Scandaleyes Lycra Flex Maskara
Ürün hakkında ne denmiş ilk önce ona bakalım sonra benim yorumlarıma geçelim ;
Rimmel London’ın en yeni maskarası, Scandaleyes Lycra Flex ile kirpiklerin artık çok daha hacimli. Lycra teknolojisi ile zenginleştirilen maskara, kirpiklerini sertleştirmeden yoğun kirpikler vadediyor.
Kirpiklerine maksimum hacim vermeye yardımcı Scandaleyes MaxDensity fırçası ile her bir kirpiğe ayrı ayrı ulaşır ve kaç kat sürersen sür kirpiklerinin topaklanmadan gün boyu yumuşak ve kıvrık kalmasına yardımcı olur.
Yeni Scandaleyes Lycra Flex ile şimdi çok daha çekici bakışlara sahip olabilirsin
Ben Rimmel London un rimellerini çok seviyorum.Elimde birçoğundan var ve çok severek kullanıyorum.
En sevdiğim özelliği ise herkesin bütçesine uyacak bir fiyata sahip olup o çok pahalı markaların rimellerinden çok daha başarılı olması :) Lycra Flex en son çıkan yeşil ambalaja sahip olan maskarası...
Kirpiklerinize olduğundan daha fazla hacim veriyor.Diğer Scandaleyes maskaralarda hacim konusunda oldukça başarılıydı.Bunun ne farkı var derseniz bu maskara ile o yoğunluğu yakalamak için çok fazla uğraşmanıza gerek yok.Resimlerde 2 kat uygulanmış hali ve öyle çok uğraşarak sürmedim.Kirpikleri yapıştırmıyor.Topaklanma da yaşamadım.Diğer maskaralara göre gerçekten de kirpikleri daha az sertleştiriyor.Kıvırma kısmına pek katılmayacağım.Yani diğer maskaralar kadar kıvrım veriyor.Ekstra bir kıvrılma ben fark etmedim :)
Ben bu aralar makyajımda kırmızı ruj sürüp kirpiklerime de sadece bol rimel sürmeye bayılıyorum.Ve bu rimelle gerçekten çekici bakışlara sahip olmak mümkün ;) Kendisi benim sevdiğim devamlı kullanacağım maskaralar bölümüme terfi etti bile ♥ Watsons a gittiğiniz de mutlaka bir göz atın..
İsterseniz Rimmel London un Youtube taki reklam videosuna bakabilirsiniz...
Rimmel London’ın en yeni maskarası, Scandaleyes Lycra Flex ile kirpiklerin artık çok daha hacimli. Lycra teknolojisi ile zenginleştirilen maskara, kirpiklerini sertleştirmeden yoğun kirpikler vadediyor.
Kirpiklerine maksimum hacim vermeye yardımcı Scandaleyes MaxDensity fırçası ile her bir kirpiğe ayrı ayrı ulaşır ve kaç kat sürersen sür kirpiklerinin topaklanmadan gün boyu yumuşak ve kıvrık kalmasına yardımcı olur.
Yeni Scandaleyes Lycra Flex ile şimdi çok daha çekici bakışlara sahip olabilirsin
Ben Rimmel London un rimellerini çok seviyorum.Elimde birçoğundan var ve çok severek kullanıyorum.
En sevdiğim özelliği ise herkesin bütçesine uyacak bir fiyata sahip olup o çok pahalı markaların rimellerinden çok daha başarılı olması :) Lycra Flex en son çıkan yeşil ambalaja sahip olan maskarası...
Kirpiklerinize olduğundan daha fazla hacim veriyor.Diğer Scandaleyes maskaralarda hacim konusunda oldukça başarılıydı.Bunun ne farkı var derseniz bu maskara ile o yoğunluğu yakalamak için çok fazla uğraşmanıza gerek yok.Resimlerde 2 kat uygulanmış hali ve öyle çok uğraşarak sürmedim.Kirpikleri yapıştırmıyor.Topaklanma da yaşamadım.Diğer maskaralara göre gerçekten de kirpikleri daha az sertleştiriyor.Kıvırma kısmına pek katılmayacağım.Yani diğer maskaralar kadar kıvrım veriyor.Ekstra bir kıvrılma ben fark etmedim :)
Ben bu aralar makyajımda kırmızı ruj sürüp kirpiklerime de sadece bol rimel sürmeye bayılıyorum.Ve bu rimelle gerçekten çekici bakışlara sahip olmak mümkün ;) Kendisi benim sevdiğim devamlı kullanacağım maskaralar bölümüme terfi etti bile ♥ Watsons a gittiğiniz de mutlaka bir göz atın..
İsterseniz Rimmel London un Youtube taki reklam videosuna bakabilirsiniz...
2 Ağustos 2013
Watsons İndirim Alışverişi
İndirimli fiyatları:
-John frieda frizz ease maske 18,37tl
-Loreal lumi föndoten 16,99tl
-Rimmel maskaralar tanesi 6,99tl
-Loreal glam shine stick ruj 15tl
-Golden rose oje 1,99tl (indirim yok)
-Rimmel eyeliner 7,24tl
-Flormar dudak kalemi 3.75tl (indirim yok)
-NYC gloss 4.99tl (indirim yok)
-NYC topcoat 3,49tl (indirim yok)
Ürün yorumlarımı kullandıktan sonra yapacağım :)
23 Nisan 2013
Pure Beauty Jasmine Water BB Krem..
Bu gün size nerdeyse hemen hemen bütün bloglarda görmüş olduğunuz bir bb kremden bahsedeceğim.Watsonslarda satılan pure beauty jasmine water bb krem..Baştan söyleyeyim herkesin cilt tipi ve verdiği reaksiyonlar farklıdır bunu unutmayalım.Ben bendeki etkilerinden bahsetmek istiyorum.Öncelikte birçok blogta ürünün mat bitişli olduğu yazılmış doğrudur ama bende değil :) bende gayet parlak bir bitişe sahip.Ama rahatsızlık verecek bir parlaklık değil daha çok sağlıklı bir parlaklık diyelim...Benim için missha dan sonra kapatıcılığı en iyi olan bb krem bu.Kapatıcılık konusunda çok eleştiri almış fakat ben buna katılmıyorum.Cilt kusurlarınız çok fazla ise eğer zaten hiçbir bb krem kapatıcılık konusunda sizi tatmin etmeyecektir.BB kremlerin bu konuda yanlış anlaşıldığını düşünüyorum.Bu kremler fondoten kapatıcı vesaire o tarz ürünler değil.O yüzden bu tarz ürünlerle bb kremleri kıyaslamak doğru olmayacaktır.BB kremlere kapatıcı olarak değil renkli nemlendirici gözüyle bakarsak onlarla daha iyi anlaşabiliriz:))Ben ilk kullandığım zamanlarda T bölgemde parlamaya sebep olmuştu ama artık nedense öyle bir sorun kalmadı.30 spf güneş koruma faktörlü olması özellikle yaz kullanımı için çok iyi.Cilt rengini eşitlemekte başarılı olduğunu düşünüyorum.Yüze hafif bir aydınlık görünüm veriyor. Bence en büyük eksisi ( benim için değil ) tek rengi olması.Ürün açık tenlerde uyum sağlıyor ama buğday ve esmerlerde sıkıntı yaratacağını düşünüyorum.En azından bir ton koyusu daha olsaymış koyu tenliler daha rahat kullanabilirdi.
sol taraftaki hiçbişey sürülmemiş cildim çillerim dışında bir problemim yok ( aslında çil benim için problem değil çünkü çok seviyorum heleki yazın iyice belli olduğunda turuncu turuncu ben çok tatlı buluyorum ^_^ ) sağ taraftakinde bb krem uygulanmış resim.
güncelleme: pure beauty jasmine water bb krem artık satılmayacakmış satıştan kaldırılmış :(
sol taraftaki hiçbişey sürülmemiş cildim çillerim dışında bir problemim yok ( aslında çil benim için problem değil çünkü çok seviyorum heleki yazın iyice belli olduğunda turuncu turuncu ben çok tatlı buluyorum ^_^ ) sağ taraftakinde bb krem uygulanmış resim.
güncelleme: pure beauty jasmine water bb krem artık satılmayacakmış satıştan kaldırılmış :(
8 Mart 2013
indirimden kaptıklarım :))
Sabahın 10nunda düştüm yollara:)ilk önce gratise uğradım the balm için.dükkana girdiğimde the balm standının önü bayağı kalabalıktı ürünlere ulaşmak için bi süre beklemem gerekti.okadar erken gitmeme rağmen the balm standında pek ürün yoktu zaten dükkandaki bikaç müşteride ondan şikayetçiydi.The balmda %50 indirim yapıyorlar ama ürün yok çok ilginç geldi bana.Görevliye sorduğumda kalmadı dedi iyide mağaza 10da açılıyor ben mağazaya girdiğimde 10u 10 bile geçmiyordu dikkatimi çekti.Neyse ordan alcaklarımı aldım (bu arada faturaya yansıyan bayağı bi indirim oldu gratiste) sonrada watsonsa geçtim ama watsonsta ilgimi çeken bir indirim göremedim alacağım bikaç bişey vardı onları aldım faturaya yansıyan sadece rimmelin 2.ürününe olan indirimdi.zaten yaptığı indirimler genelde hep 2. ürüne %50 şeklindeydi.O da bana çok saçma geliyor mesela ben fondöten alıcam indirim için 2 tanemi alcam zaten çabuk bitmiyor napayım ben iki fondöteni :))Watsons indirim konusunda gratisi örnek almalı diye düşünüyorum.Annemle mutfak alışverişi yapmak için migrosa girdik.bi kozmetik bölümüne bakayım dedim nasıl kalabalık.Bence asıl indirm migrosta olmuş kalabalıktan tam bakamadım ama gördüğüm kadarıyla garnier nivea diadermine arko dove ve parfüm setlerinde %50 inidirim vardı.İhtiyacım olan bişey olmadığı için bişey almadım.migrostan kendi adıma sadece hello kittyli çok tatlı mendiller aldım.Bu 8 martta böylece geçmiş oldu..:)
watsonstan aldıklarım;
gratisten aldıklarım;
migrostan aldığım sevimli mendiller;
watsonstan aldıklarım;
gratisten aldıklarım;
migrostan aldığım sevimli mendiller;
toplu resim;
bukadarcık:))
28 Şubat 2013
watsons aloe vera yüz maskesi
Yine bir yüz maskesi yazısı:)yüz maskelerini denemeye bayılıyorum.Her alışverişimde muhakkak 1 tanede olsa yüz maskesi alırım.maske uygulamak çok keyifli bence:)Bu yüz maskesi bez şeklinde yüzümüze koyup 15-30 dakika bekletme süresi olanlardan.Bu maskemizin Cildi beyazlatmak daha aydınlık görünmesini sağlamak ve nemlendirmek gibi özellikleri var.içeriğinde aloe vera c vitamini var.Nasıl kullanılması gerektiğine resimlerden
bakabilirsiniz.Bugün aslında çok daha farklı bir yazı ile karşınızda olacaktım ama malesefki çok hastayım:(sizde kendinize bu havalarda çok dikkat edin bir sıcak bir soğuk sonuç hastalık;(
bu maskeyi takınca biraz ürkütücü bir görüntü oluyor halloween filmi gibi:)))maskeyi henüz
bir kez kullandım.ilk kullanım saonuçlarından memnunum gerçektende biraz aydınlık veriyor ferahlatıyor ve güzel nemlendiriyor.
bakabilirsiniz.Bugün aslında çok daha farklı bir yazı ile karşınızda olacaktım ama malesefki çok hastayım:(sizde kendinize bu havalarda çok dikkat edin bir sıcak bir soğuk sonuç hastalık;(
bu maskeyi takınca biraz ürkütücü bir görüntü oluyor halloween filmi gibi:)))maskeyi henüz
bir kez kullandım.ilk kullanım saonuçlarından memnunum gerçektende biraz aydınlık veriyor ferahlatıyor ve güzel nemlendiriyor.
24 Şubat 2013
küçük haftasonu alışverişi
aslında eşimle ev için alışverişe çıkmıştık ama watsons ve gratise de uğramadan eve dönmek olmazdı:))
aldıklarıma bakalım;
-watsons ballı sütlü (bayılırım) sıvı sabun
-flormardan 2 ruj
-rimmelden bir ruj
-sally hansen oje
-rimmel oje
-essence oje
-watsons yüz maskeleri
-far aplikatörü
-essence tırnak süsleri
-essence 3 renkli tırnak cilası
-essence far
-garnier bb krem ve
-pamuk :)
aldıklarıma bakalım;
-watsons ballı sütlü (bayılırım) sıvı sabun
-flormardan 2 ruj
-rimmelden bir ruj
-sally hansen oje
-rimmel oje
-essence oje
-watsons yüz maskeleri
-far aplikatörü
-essence tırnak süsleri
-essence 3 renkli tırnak cilası
-essence far
-garnier bb krem ve
-pamuk :)
















