gözaltı kapatıcısı etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
gözaltı kapatıcısı etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

9 Haziran 2013

Rimmel London Hide the Blemish Concealer


Stick kapatıcılara saplanıp kalmış durumdayım.Bu kadar memnun olmasam kullanmazdım.Özellikle gözaltlarına hafif doğal bir aydınlık vermesini seviyorum.Yalnız göz kapaklarına uygulandığında bir süre sonra çizgilere doluyor.O yüzden göz kapaklarına sürmeyi tercih etmiyorum.Arada sırada çıkan tek tük sivilcelerimi de kapatmada oldukça başarılı.Hemde fiyat olarakta uygun.Alalı çok olduğu için fiyatı hatırlamıyorum ama uygun fiyatlı olduğuna eminim.




20 Nisan 2013

Benefit erase paste kapatıcı

Merhabalar efendim bugünde Kozmetik Aynası'na konuk oldum.Çok ta mutlu oldum.Kozmetik Aynası'na çooook teşekkür edip öpücüklerimi yolluyorum ♥ Bakalım neler karalamışım:)

Merhaba... Sevgili Kozmetik Aynası'na bana bloğunda yer verdiği için çok teşekkür ediyorum.Size uzun 
zamandır kullandığım benefit erase paste den bahsetmek istiyorum.


Öncelikle şunu söylemeliyim 
ben bu ürünü yüzümde bazen çıkan sivilcelerimi veya lekeleri kapatmak için kullanıyorum.Yani gözaltıma
kullanmıyorum.Genel anlamda gözaltlarıma krem haricinde hiçbir şey sürmemeye çalışıyorum çok  hassas 
bölge olduğu için oldukça dikkat ediyorum.(aileden gelen genetik hafif bir morluk olmasına rağmen) 
Bu konuda yorum yapabilmek adına gözaltlarına bikaç kez denedim.Morlukları kapatıyor fakat gözaltlarımızdaki çizgilere malesefki doluyor :( 


Yüzdeki kusurları kapatmak konusunda fazlasıyla başarılı buldum.Gerçektende
silgi gibi bişey :)) Kapatcağımız yerin üzerine uyguluyoruz hooop silinmiş:)) Hadi canım abartmayalım ;) 
tabikide tamamen silinmiyor ama en azından göze batmayacak kadar kapatıyor diyelim..Yapısı yoğun 
ama öyle katı kıvamlı değil.Ben parmakla daldırmak yerine :) fırçayla uygulayıp parmağımla dağıtıyorum.
Görüldüğü gibi kayısı tonlarında bir renge sahip.Ben bu ürünü set içerisinde aldığım için tek olarak 
fiyatını bilmiyorum.


Ürünün bendeki rengi medyum no:2..Bana koyu geldi set içinde olduğu için seçme 
şansım yoktu.Ama zaten küçük küçük bölgelere kullandığımız için renginin koyu gelmesi bir sorun yaratmadı.
İyi bir kapatıcı arıyorsanız bence bir şans verin.