bb krem blogger etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
bb krem blogger etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
31 Mayıs 2013
Maybelline Dream Fresh BB Krem
Kullanmaya başlayalı çok uzun zaman oldu.Yazısını yazdığımı sanıp bir köşeye atmışım :S Bir köşeye atmamın sebebi kendisini bir türlü sevemediğimden...Neler vaat ettiğine ve benim düşüncelerime geçelim;
1-Doğal ışıltı kazandırır.
Ben öyle olduğunu düşünmüyorum.Kullandıktan sonra yüzümde gözle görülür bir ışıltı gözlemlemedim.
2-Cilt tonuna uyum sağlar,
Doğru.Sürdükten kısa bir süre sonra kendi cilt tonumla bütünleşti.
3-SPF 30 ile uv ışınlarından korur.
Bu artı bir özellik.
4-Gün boyu nemlendirir.
Kısa süreli bir nemlendirme sağladığı doğru fakat gün boyu...O kadar değil..
5-Cilt kusurlarını kapatır.
Kesinlikle katılmıyorum.En ufak bir şeyi bile kapatmıyor.Bana göre bb kremler içinde kapatıcılığı en az olanlardan biri.
6-Yağ içermez.
Kullandığım sürede herhangi bir yağlanmaya parlamaya sebep olmadı.
7-Gözle görülür pürüsüzlük sağlar.
Hadi canım :)
8-Taze bir görünüm sağlar.
Kısmen ...
Ben bu kremi sevemedim sanırım yüzüme sürdüğümde pek bir fark gözlemleyemediğim için sevememiş olabilirim...:S Bendeki en açık rengi.Yinede cilt kusurlarınız yoksa alıp kullanabilirsiniz.Sevmedim diyede çok ta kötü olduğunu söyleyemeyeceğim :) Orta karar bir bb krem ..