göz makyaj ürünleri etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
göz makyaj ürünleri etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

1 Temmuz 2013

Maybelline Rocket Volum Express Mascara ve Clinique Black Diamond Göz Kalemi


Önce maskaradan başlamak istiyorum.Herkesin maskaradan beklentisi farklıdır.Kirpiklerim gür ve uzun olduğu için benim beklentim kirpikleri tek tek ayırması yazısı yakında blogta olacak olan Clinique rimelim dışında başka bir maskarada bu özelliğe rastlamadım.Benim için makyajın en zor kısmı rimel sürmektir.Kirpiklerim okadar karışıyor ki çoğu zaman silip silip tekrar sürerim bu da çok sıkıcı bir durum :( Hatta eskiden iğneyle tek tek ayırmaya çalışıyordum ( çok tehlikeli denemeyin :)) Bu maskarayı sevdim. Tombik plastik fırçası kirpikleri uzatıyor.Rengi ise simsiyah.Birazcık topaklanma yaşadım ama sorun olacak kadar değil..Kirpikleri ayırma kısmı ise malesef benim istediğim gibi değil.Ama kötü de diyemem.Çok fazlada birleştirmiyor. Yalnız sevmediğim kısmı çıkartmakta sorun yaşadım.Bioderma H2o kullanıyorum.Göz çevrem hassas olduğu için yağlı ürünler kullanamıyorum.Sanırım çift fazlı makyaj temizleyicileri ile daha kolay çıkar.
Yinede düşük fiyat yüksek performanslı güzel bir ürün...



Clinique göz kaleminin yapısına bayılıyorum.Yumuşacık ve çok kolay sürülüyor.Black diamond ; siyah içinde minik gümüş pırıltıları olan bir renk.Yani simsiyah bir kalem istiyorsanız öyle bir renk değil.Daha silik grimsi bir renk.İçindeki gümüş pırıltılar gündüz kullanımını engellemiyor.Çok yakından bakılırsa belki belli olabilir.
Parıltılı bir kalem kesinlikle değil.Ben en çok kalemi uyguladıktan sonra bir fırça ile ( kulak çubuğu da olabilir) dağıtılmış halini seviyorum.Daha gizemli ve hoş gözüküyor.Sevmediğim kısmı belli bir süre sonra göz kapağının üstünde iz oluştuması :(





13 Haziran 2013

MUA UNDRESSED FAR PALETİ



Mua nın kendi sitesinden yapmış olduğum alışverişte hem çekiliş için hem kendim için bu paleti seçmiştim.
Sonradan öğrendim ki undressed en çok satan ve beğenilen paletleriymiş.Paletin içinde hem mat hem de ışıltılı  
farlar mevcut.Genelikle toprak tonlarında renkler var.En çok 6.sıradaki altın rengine bayıldım.Yapı olarak yumuşacık kremsi ve kesinlikle tozutmuyor.Palet 9.6 gramlık ve 12 ay ömrü var.Bence gereksiz yere büyük olan paletlerdense bu boylar daha iyi.Çanta da rahatlıkla taşınabilir.Fiyatı £4 yani aşağı yukarı 12tl gibi bir fiyata denk geliyor.Kalite olarakta bence çok çok iyi...Aşağıdaki resimde 6.sıradaki ve 8. sıradaki farları kullandım.İlerleyen günlerde bu far paleti ile makyajlar blogta olacak  :)








1 Haziran 2013

Göz makyajı #2#

Çooook uzun zaman önce bu paleti almıştım.Ama nedense bir türlü elim gitmedi.Kullandıktan sonrada keşke gitseymiş dedim sanırım artık sıkça kullanacağım.Bu paletteki farların yapısı inanılmaz yumuşak bayıldım üstelik tozutmuyorda :)Kendi fırçasıyla çok rahat uygulanıyor..








20 Mayıs 2013

Essence 3d eyeshadow and essence eye pencil



soldaki gözkaleminin rengi.

Essence 3D farlarından 01 numarasını bugün denedim.Anneler günü indiriminde beğendiğim diğer
renklerinden de almıştım.Renk olarak açık yeşil olanı su yeşili rengi , yeşilin bu tonlarını sevdiğim için 
sıkça kullanacağımı düşünüyorum.Yalnız nedense diğer 3D farlara göre bu rengi daha çok tozuttu.
Göz kalemi ise oz koleksiyonundan bu far rengiyle oldukça uyumlu bir renk.Yapısı çok güzel çok kolay sürülüyor.Bazen bütün göz kapağına sürüp üstüne far sürüyorum farın kalıcılığını arttırıyor hem de far rengini bu şekilde daha çok belli ediyor.


16 Mayıs 2013

Göz Makyajı #3#




Bu göz makyajında Balm ın Bon Jovi paletini kullandım 

metal-ıca ve the stroke renklerini kullandım.rimel ve eye-liner tercihimde 
rimmel in eye-liner ı ve clinique high impact curling mascara ...

3 Mayıs 2013

Essence 3D far no:02

Genel anlamda essence 3d far serisinden memnunum.Özellikle renkli far seven birisi olarak bu rengi ayrı bir sevdim.Bir sürü resim çektim ama hala daha rengini tam anlamıyla yansıtamadığımı düşünüyorum idare edin artık ;)) Kirpik diplerime eyeliner gibi uyguladığım renkte bu farın ıslak kullanılmış hali..







29 Nisan 2013

Maybelline jel eyeliner -- Pastel renkli maskara

Bu aralar aklıma taktığım iki ürün vardı.Pazar günü almak kısmet oldu.Biri maybelline yeni çıkan meşhur jel eyelinerı diğeri pastelin renkli maskarası..Pastelin bu renkli maskarasına bayıldım şimdiye kadar birçok markanın renkli maskarasını kullanmışımdır ama hiçbiri bu kadar güzel renk vermemişti.Yani renk vermesi için bikaç kat sürmem gerekirdi.Bildiğim kadarıyla 7 tane rengi  var.Bendeki 105 numara petrol mavisi.Diğer renklerinide denemek için sabırsızlanıyorum :) Renkli maskara seviyorsanız denemenizi tavsiye ederim..
Bu arada bu maskara waterproof onuda belirteyim.Maybelline jel eyeliner a gelince beni oldukça şaşırttı.
Olumlu anlamda :) İçinden çıkan fırçayla inanılmaz bir şekilde kolayca uygulanıyor.Eyeliner çekmekte zorlananlar bence bide bunu denesinler.Bendeki 3numara mavi rengi .24 saat kalıcılık vaat ediyor tabi okadar  gözümde durmadı ama çıkarana kadar dağılma akma herhangi bir problem yaşamadım.Yoğun renk verdiğini okumuştum gerçektende öyle.Bu iki merak ettiğim üründen de oldukça memnun kaldım.Fiyatlarını tam olarak
söyleyemeyeceğim ama eyeliner 18 tl gibi maskarada 12 tl gibi bir fiyata aldım.Gratiste sanırım maybelline ürünlerinde indirim vardı.Çünkü eyeliner normal fiyatı daha fazla diye hatırlıyorum.Şimdi resimlere bakalım :))









24 Nisan 2013

essence oz koleksiyonu far




essence oz koleksiyonundaki 2 numaralı açık mavi far rengini pek fazla belli etmiyor.Belki far bazı ile kullanılırsa daha iyi olabilir.Kutuda açık mavi duran far gözüme uyguladığımda rengi nerdeyse beyaza yakın durdu.Ama yinede sevdim.Yazın sıkça kullanacağım farlar arasında diyebilirim.

14 Nisan 2013

Flormar true color eye shadow



 bu resimdeki göz farı değil göz kaleminin elime uygulanmış hali:)

Flormar ın true color serisinden olan bu farın rengine bayılarak almıştım.Özellikle ela açık kahve göz tonlarında bu rengin çok güzel durduğunu düşünüyorum.Numarası biraz silinmiş ama sanırım 33 numara.Yeşilin nefiss bir tonu..Ben 
genelde far bazı kullanmıyorum ona rağmen kalıcılığı bence gayet iyi.Mat bir far değil.İçerisinde minicik kendi renginden ışıltıları var.Birde ıslak kullanımını merak ediyorum sanırım ozaman daha da fazla yoğun renk verir.Ben göz pınarlarıma ve gözkapağımın ortasına kadar sadece yeşil farı kullandım diğer koyu olan kısımlarınada gri bir farla bu yeşil farı karıştırıp uygulayarak gölgelendirme yaptım.Göz altlarıma flormarın simli göz kaleminden sürdüm.Neredeyse bu farla aynı renkte.Numarası 509..