Önce maskaradan başlamak istiyorum.Herkesin maskaradan beklentisi farklıdır.Kirpiklerim gür ve uzun olduğu için benim beklentim kirpikleri tek tek ayırması yazısı yakında blogta olacak olan Clinique rimelim dışında başka bir maskarada bu özelliğe rastlamadım.Benim için makyajın en zor kısmı rimel sürmektir.Kirpiklerim okadar karışıyor ki çoğu zaman silip silip tekrar sürerim bu da çok sıkıcı bir durum :( Hatta eskiden iğneyle tek tek ayırmaya çalışıyordum ( çok tehlikeli denemeyin :)) Bu maskarayı sevdim. Tombik plastik fırçası kirpikleri uzatıyor.Rengi ise simsiyah.Birazcık topaklanma yaşadım ama sorun olacak kadar değil..Kirpikleri ayırma kısmı ise malesef benim istediğim gibi değil.Ama kötü de diyemem.Çok fazlada birleştirmiyor. Yalnız sevmediğim kısmı çıkartmakta sorun yaşadım.Bioderma H2o kullanıyorum.Göz çevrem hassas olduğu için yağlı ürünler kullanamıyorum.Sanırım çift fazlı makyaj temizleyicileri ile daha kolay çıkar.
Yinede düşük fiyat yüksek performanslı güzel bir ürün...
Parıltılı bir kalem kesinlikle değil.Ben en çok kalemi uyguladıktan sonra bir fırça ile ( kulak çubuğu da olabilir) dağıtılmış halini seviyorum.Daha gizemli ve hoş gözüküyor.Sevmediğim kısmı belli bir süre sonra göz kapağının üstünde iz oluştuması :(




















