Ambalajları için defalarca satın alabileceğim tatlı mı tatlı lipbalmlar..Ne yazikki beklediğim kadar nem verme özellikleri iyi değil.İlk sürdüğünüzde gayet güzel nem veriyorlar fakat etkisi çok uzun sürmüyor.Benim dudaklarım çok sık kurur bu yüzden yatmadan önce dudaklarımı muhakkak nemlendiririm.Bunun için eos ler yeterli gelmedi.Yatmadan önce

