Daha önce hiç kaş sabitleyici bir ürün kullanmadım.Kaşlarımı da doldurmuyorum.Free takılıyorlar :)) Kaşlarım genel yapısı itibariyle düşük değiller.Fakat bazen bu tarz bir ürüne ihtiyaç duymadım da değil.Bu yüzdende Mac ten böyle bir ürün almaya karar vermiştim.