yurtdışı alışverişi etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
yurtdışı alışverişi etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

31 Temmuz 2015

Amerika Alışverişi


Merhaba haftanın son yazısı bir alışveriş yazısı.Ülkemizde olmayan ve satın almak istediğim bir sürü ürün var.Elimde uzunca bir liste mevcut.İnstagramdaki orjinaliburda hesabı sayesinde yavas yavaş listemi tamamlamayı düşünüyorum.İlk önce nasıl sipariş verdiğimden bahsedeyim;

25 Haziran 2013

MUA Far Bazı


Geçenler de yine Mua'nın sitesinden bir alışveriş yaptım.Ve yine oldukça hızlılardı.Şimdiye kadar kargo konusunda çok şükür ki bir sıkıntı yaşamadım.Mua'nın sitesindeki yorumlarda ve yabancı bazı bloglarda bu ürünün çok övüldüğünü görmüştüm.Hem ürünlerin hızlı elime ulaşması hem fiyatlarının uygunluğu hem de kalitesinden oldukça memnun kaldığım bir marka olduğu için tekrar alışveriş yapmaya kara verdim.Bu seferki alışverişimde bu ürünü de denemek istedim.Fiyatı oldukça uygun £ 2.50 yani aşağı yukarı 7.5 tl gibi bir fiyata almış oldum.Üründen çok memnun kaldım.Bir kere çok hafif bir yapıya sahip.Far kullanılmadığı zamanlarda da gözkapaklarındaki renk eşitsizliklerini gidermek için kullanılabilir.7.5ml ve 6 aylık raf ömrü var.
Resimdede görüldüğü gibi kullandığım far bazsızken nerdeyse hiç renk vermiyor.Mua far bazı ile ne kadar da canlı bir renk çıktı ortaya :)


Bu resimdeki far ise bazsızkende renk veren  pigmentli bir far.Sol tarafta  görüldüğü gibi baz kullanılınca çok daha canlı bir renk çıktı ortaya :)


Ben bu bazdan oldukça memnun kaldım.Bu fiyata böyle bir performans bence çok başarılı.Bu gidişle Mua'dan daha çok alışveriş yapacağım :)


8 Mayıs 2013

Yurtdışı alışverişim :))))))))) #2#

Mua Makeup Acedemy'den yapmış olduğum alışverişim elime ulaştı :) Cuma günü vermiştim bugün geldi.
Gayette güzel oldu çoook mutluyum :))) Hepside denemek istediğim ürünler.Bu cicilerden sizin için olanlarda var.Çekiliş zamanı 2 çok yakındaaaa :))♥


26 Şubat 2013

Yurtdışı alışverişim:)))

Yaklaşık 1 ay önce benefitin san francisco sitesinden sipariş vermiştim.Yurtdışından sipariş vermemin en büyük sebebi malum ülkemizde benefit ürünlerinin fiyatlarının dışarıya göre oldukça pahalı olması.Hatta nerdeyse yarı yarıya:S neyse açıkçası biraz umutsuzdum aradanda 1 aydan biraz fazlada zaman geçti.normalde 7-21 iş günü diyordu hal böyle olunca ümidi kesmiştim.Ama.....:))şu an çocuklar gibi mutluyum yok yok hatta dahada mutluyum:)))az önce kapı çaldı apartman görevlimiz elinde bir paketle bu size gelmiş diyince ilk önce bir afalladım (beklediğim herhangi bir kargom yoktu) sonra jeton düştü:)nerdeyse 
apartman görevlimize sarılacaktım valla.ŞAKA ŞAKA:)))benefitlerime kavuştum benden mutlusu yok.en yakın zamanda yine sipariş verebilirim valla:)





Ürünleri kullandıktan sonra tek tek tanıtıcam.