Çooook uzun zaman önce bu paleti almıştım.Ama nedense bir türlü elim gitmedi.Kullandıktan sonrada keşke gitseymiş dedim sanırım artık sıkça kullanacağım.Bu paletteki farların yapısı inanılmaz yumuşak bayıldım üstelik tozutmuyorda :)Kendi fırçasıyla çok rahat uygulanıyor..