Günaydınnn aslında bu maske cuma gününün yazısı olacaktı fakat cuma günü biraz rahatsızlandığım için yazamadım.Bu nem maskesi benim yıllardır kullandığım bir maske.Kaç kutu bitirdim hatırlamıyorum.Hatta şöyle söyleyeyim saç bakım rutinimde Otacı şampuan ve bu maske değiştirmediğim istikrarla kullandığım tek ürün.Yapısı çok hafif Losyon kıvamında.Ufak bir miktar ürün yetiyor.
john frieda etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
john frieda etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
28 Temmuz 2015
John Frieda Frizz Ease Nem Maskesi
Günaydınnn aslında bu maske cuma gününün yazısı olacaktı fakat cuma günü biraz rahatsızlandığım için yazamadım.Bu nem maskesi benim yıllardır kullandığım bir maske.Kaç kutu bitirdim hatırlamıyorum.Hatta şöyle söyleyeyim saç bakım rutinimde Otacı şampuan ve bu maske değiştirmediğim istikrarla kullandığım tek ürün.Yapısı çok hafif Losyon kıvamında.Ufak bir miktar ürün yetiyor.
31 Ocak 2013
john frieda
saçlarım açık sarı devamlı işlem gördüğü içinde çok bakım istiyor.Bir sürü şampuan kullandım ama hiçbiri john frieda gibi değil..sheer blonde...sarı saçlara güneş ışıltısı şampuan...
Ben bu seriye bayıldım.Diğer şampuanlar gibi hayalkırıklığı yaratmadı.Güneş ışıltısı şampuanı ve saç bakım kremini kullanıyorum.İçeriğinde papatya ve narenciye özleri var.
Ürün amonyak ve peroksit içermiyor.Sarı saçın rengini korumasını ve ışıltı kazanmasına yardımcı oluyor.John friedanın kahverengi ve kızıl saçlar içinde serisi bulunmakta.Ayrıca bukle belirginleştirici düzleştirici etkili pekçok ürünü var.Ürünler hakkında detaylı bilgi almak isterseniz http://www.johnfrieda.com.tr inceleyebilirsiniz.
Düzenli kullandığım diğer bir üründen bahsetmek istiyorum.
Frızz-Ease yoğun nemlendirici besleyici bakım maskesi.Yine john friedanın bir ürünü.Saçlara gerçektende yoğun bakım sağlıyor.Onarıma ihtiyaç duyan yıpranmış saçlar için düzenli kullanıldığında mükemmel bir kurtarıcı.Benim çok çabuk dolaşan zor açılan biraz asi saçlarım var bu ürün sonrası tarak saçımdan resmen kayıyor.Çok rahat taranıyor ve yumuşacık oluyor.Haftada 1 kez kullanıyorum.İçeriğinde avokado yağı var.Saçlarımı çok güzel nemlendiriyor.
Ben genelde watsonstan alıyorum.şampuan ve krem 25 tl civarıydı maskeyi pek hatırlamıyorum ama onun da aşağı yukarı o fiyatlarda olması lazım.bu arada performans olarak fiyatının hakkını verdiğini söylemeliyim.
Ben bu seriye bayıldım.Diğer şampuanlar gibi hayalkırıklığı yaratmadı.Güneş ışıltısı şampuanı ve saç bakım kremini kullanıyorum.İçeriğinde papatya ve narenciye özleri var.
Ürün amonyak ve peroksit içermiyor.Sarı saçın rengini korumasını ve ışıltı kazanmasına yardımcı oluyor.John friedanın kahverengi ve kızıl saçlar içinde serisi bulunmakta.Ayrıca bukle belirginleştirici düzleştirici etkili pekçok ürünü var.Ürünler hakkında detaylı bilgi almak isterseniz http://www.johnfrieda.com.tr inceleyebilirsiniz.
Düzenli kullandığım diğer bir üründen bahsetmek istiyorum.
Frızz-Ease yoğun nemlendirici besleyici bakım maskesi.Yine john friedanın bir ürünü.Saçlara gerçektende yoğun bakım sağlıyor.Onarıma ihtiyaç duyan yıpranmış saçlar için düzenli kullanıldığında mükemmel bir kurtarıcı.Benim çok çabuk dolaşan zor açılan biraz asi saçlarım var bu ürün sonrası tarak saçımdan resmen kayıyor.Çok rahat taranıyor ve yumuşacık oluyor.Haftada 1 kez kullanıyorum.İçeriğinde avokado yağı var.Saçlarımı çok güzel nemlendiriyor.
Ben genelde watsonstan alıyorum.şampuan ve krem 25 tl civarıydı maskeyi pek hatırlamıyorum ama onun da aşağı yukarı o fiyatlarda olması lazım.bu arada performans olarak fiyatının hakkını verdiğini söylemeliyim.


