ruj etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
ruj etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

20 Eylül 2013

NYX 522 Circe Ruj / Nude Ruj


Herkesin dudak rengi farklı olduğu için her nude ruj herkeste aynı durmuyor.Mesela bende nude duran bir renk arkadaşımda bambaşka bi renkte durabiliyor.O yüzden kendi dudak renginize uygun nude ruj tonunu bulmalısınız.Nude rujda pembe tonlarından çok , dudak rengine yakın kahvemsi tonları daha çok seviyorum.Kendime uygun nude ruj arayışım bayağı uzun sürdü.Birçok markanın rujlarını denedim ama hiçbiri istediğim o '' yok dudak '' görüntüsünü veremedi.Bu rujla tanışana kadar.Elde kahverengi gibi dursada dudakta tam bir dudak rengi.Özellikle koyu göz makyajlarına bu ruj mükemmel yakışıyor.
Yapısı yumuşacık.Sürerken sanki nemli gibi bir his bırakıyor.Dudağı kurutmuyor.Bu ruju sürmeden önce ben dudağıma transparan pudra uygulayarak dudaklarımın neminin geçmesini sağlıyorum.Eğer bunu yapmassam rujun yağlı yapısından dolayı özellikle de alt dudağa ruj tam olarak sabitlenmiyor..Kalıcılığı orta seviyede.Çok uzun saat kullanmanız gerekecekse tazelemeniz gerekebilir.

11 Haziran 2013

Lancome 104 orange fashionista



 Bunca zamandır bunu nasıl yazmamışım anlamadım.Bu ruj benim kırmızı tonları içindeki en sevdiğim rujum.Aslında rengi turuncu alt tonlu bir narçiçeği.Kırmızı tonu dediğime bakmayın :))Yıllardır çok severek kullanıyorum.Dudağı kesinlikle kurutmuyor.Dudak kusurlarını da ön plana çıkarmıyor.Yumuşacık bir dokusu var dudağı çok güzel sarıyor..Bu renklerde bir ruj arıyorsanız tavsiye ederim.








10 Haziran 2013

The Balm STAINIAC


Bugünkü konuğumuz bu üç arkadaş :) Beauty queen olanını daha önce yazmıştım ama diğer ikisini de alınca hepsini birden yazmak istedim.Öncelikle şunu belirtmek istiyorum Benefit in de bildiğiniz gibi bu tarz likit allıkları var.Ama bence bunlar onlardan çok daha iyiler.Bir kere yapı olarak ve fiyat olarak bir adım öndeler.
Özeliklerine gelecek olursak sürdüğünüz anda dağıtmanız gerekiyor.Çünkü hemen donup sabitleniyor.
Kesinlikle çok kalıcılar.Bütün gün boyunca makyaj tazeleyecek zamanı olmayanlar için çok ideal bir ürün.
Öyle ki abartıp denemek için :)) gece yatarken sürdüm sabah aynen duruyordu :) Tabi normalde böyle bir şey yapmıyoruz makyajla yatmıyoruz ;) Renkleri çok güzel beauty olan çok güzel utangaç bir pembelik veriyor prom olan yanakları elma şekeri gibi kızartıyor :) homecoming ise tupturuncu bir renk..Yaz için kullanımının çok uygun olduğunu düşünüyorum.Sıcaklarda makyaj yüzde çok zor durur ama bu likit allıklar da öyle bir sorun yaşanacağını sanmıyorum.Hem dudakta hem de yanakta kullanılıyor.Dudakta daha naturel bir renk verirken yanakta daha canlı bir duruşu var.




prom queen                                               homecoming queen                        beauty queen


Ben bu resimleri dün çektim kollarımda hala izleri gözle görülür bir şekilde duruyor çıkmıyorlar :)

8 Haziran 2013

Benefit Posiepal


Benefit in posietint i ile california kissin parlatıcısı bir arada tam çantaya atmalık :)


Posietint Balm ın Stainiac ları gibi yanak lekesi olarak geçen likit allık.Sürdüğünüz anda dağıtmanız gerekiyor yoksa hemen donup sabitleniyor.Hem dudakta hemde yanakta kullanabiliyorsunuz.Yanakta hafif bir pembelik veriyor ama dudakta pek bir renk verdiğini söyleyemeyeceğim.Benetint le kıyasla bunun yapısı daha yoğun benetint gibi su gibi değil.
California kissin nane kokulu mavi renkli bir lipgloss.Ama mavi renk vermiyor :) Çok güzel bir parlatıcı.
Birde yanlış hatırlamıyorsam bu ürünün dişleri daha beyaz gösterme gibi bir iddiası var.Ben öyle bir şey farketmedim.



1 Nisan 2013

lime crime my beautiful rocket

Sıradışı renk skalası ve özelliklede hayvanlar üzerinde test yapmayan bir kozmetik markası olduğu için lime crime ürünlerini sevmeyen yoktur sanırım.Ürünler tamamen vegan ve oldukça kaliteli kalıcılıklarıda gayet başarılı.Ürünlerinin renk pigmentleri oldukça yüksek.Canlı, parlak ve yoğun renklere sahip rujları favorilerim.Lime crime benim için fantastik bir marka.Fantastik şeylere de oldum olası bayılmışımdır.Bu yazımda bahsettiğim ruj nefis bir turuncu yada portakal rengide diyebiliriz.Dudakta duruşunu çok göstermek isterdim ama malesef eşim sebebiyle  !!! bazı kısıtlamalarım olduğundan gösteremiyorum belki bir gün kısıtlamalar kalkar :)) 
Yapısı yumuşacık çok kolay sürülüyor dudağı kurutmuyor nemlendiriyor.Dudakta renk olarak daha neon bir turuncu duruyor.Ben çok sevdim.Beyaz tendede bronz tendede oldukça güzel ve dikkat çekici duracağını düşünüyorum.Ben burdayım diyen bir renk arıyorsanız kesinlikle öyle bir renk.



23 Şubat 2013

En sevdiğim rujlarım




soldan sağa:))
rimmel electrıc plum no300
rimmel kate serisi no 04
rimmel kate serisi no 20
rimmel shake-up pınk 020
golden rose no 53
calvın klein no 320 fuşya (en sevdiğim)
calvın kleın no 107 clear rose

6 Şubat 2013

the balm stainiac

Aldığım günden beri abartısız hergün kullanıyorum.Düşünün okadar sevdim yani:)dudak ve yanak için kullanılıyor.dudakta çok fazla bir renk vermesini beklemeyin asıl renk yanakta ortaya çıkıyor.Çok çabuk kuruyor.yanağa sürdünüz hemen dağıtmanız gerekiyor yoksa sürdüğünüz gibi kurur valla:)Kalıcılığına ba-yıl-dım.sabah kalkıp sürün akşam yatana kadar yanaktaki kızarıklığını koruyor.çok doğal bir duruşu var. dudağıma sürdüğümde bir müddet sonra nedendir bilmem bir yanma hissi oldu.ürünün kalıcılığı dudak içinde geçerli fakat dudakta çok fazla bir renk vermiyor.birde dudağı gerginleştiriyor.ben ürünü dudağıma sürüyorum üstüne renksiz bir lipbalm sürüp yumuşatıp öyle kullanıyorum.eğer isterseniz dudağınıza uyguladıktan sonra üzerine başka bir ruj veya parlatıcıda kullanabilirsiniz sanki bu şekilde yapınca rujun kalıcılığa artıyomuş gibi geldi:)bendeki rengi beauty queen ..





23 Ocak 2013

NYX RUJ





Kadifemsi yoğun bir yapıya sahip.Kalıcılık konusunda ise çok başarılı olduğunu söyleyemeyeceğim.
 soldan sağa;522 numara cırce, mls01 nude, lss641 rose bud
Benim en seviğim 522 numara.Nude olarak adlandırılan ürün dudakta nude deil şeftali rengi gibi duruyor.522 numara ise nude tona daha yakın bir ürün.Rose bud hafif ışıltıyı sevenler için çok uygun.Ama dediğim gibi pek kalıcı değiller ikide bir tazelemek gerekiyor.ben bu ürünleri DBMS KOZMETİK ten satın aldım.buralardan temin edemediğim ürünlere derya hanım sayesinde sahip oluyorum.kendisine teşekkürlerimi sunarım :))



rosebud-nude-cırce

22 Ocak 2013

Calvin Klein alışverişim


soldan sağa:mineralli pudra 503numara,göz altı aydınlatıcısı,fondöten 113 numara,320 numara fuşya ruj,107 numara gülrengi ruj.
Ürünlerden tek memnun olmadığım pudra.Pul pul bir görüntü bırakıyor.O yüzden kullanamıyorum.Diğerlerinden çok memnunum.Özellikle fondöten mükemmel.Bitmesin diye özel zamanlarda kullanıyorum:)Porselen görünüm derler ya işte bu fondöten öyle.Rujların yapısına ise bayıldım.Dudakları çok güzel sarıyor ve nemlendiriyor.Yumuşacık oluyor.Ürünleri ben strawberry den almıştım. Ama ne yazıkki artık strawberry ülkemize gönderi yapmıyor :(