Bu aralar aklıma taktığım iki ürün vardı.Pazar günü almak kısmet oldu.Biri maybelline yeni çıkan meşhur jel eyelinerı diğeri pastelin renkli maskarası..Pastelin bu renkli maskarasına bayıldım şimdiye kadar birçok markanın renkli maskarasını kullanmışımdır ama hiçbiri bu kadar güzel renk vermemişti.Yani renk vermesi için bikaç kat sürmem gerekirdi.Bildiğim kadarıyla 7 tane rengi var.Bendeki 105 numara petrol mavisi.Diğer renklerinide denemek için sabırsızlanıyorum :) Renkli maskara seviyorsanız denemenizi tavsiye ederim..
Bu arada bu maskara waterproof onuda belirteyim.Maybelline jel eyeliner a gelince beni oldukça şaşırttı.
Olumlu anlamda :) İçinden çıkan fırçayla inanılmaz bir şekilde kolayca uygulanıyor.Eyeliner çekmekte zorlananlar bence bide bunu denesinler.Bendeki 3numara mavi rengi .24 saat kalıcılık vaat ediyor tabi okadar gözümde durmadı ama çıkarana kadar dağılma akma herhangi bir problem yaşamadım.Yoğun renk verdiğini okumuştum gerçektende öyle.Bu iki merak ettiğim üründen de oldukça memnun kaldım.Fiyatlarını tam olarak
söyleyemeyeceğim ama eyeliner 18 tl gibi maskarada 12 tl gibi bir fiyata aldım.Gratiste sanırım maybelline ürünlerinde indirim vardı.Çünkü eyeliner normal fiyatı daha fazla diye hatırlıyorum.Şimdi resimlere bakalım :))