saç bakımı etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
saç bakımı etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

28 Temmuz 2015

John Frieda Frizz Ease Nem Maskesi



Günaydınnn aslında bu maske cuma gününün yazısı olacaktı fakat cuma günü biraz rahatsızlandığım için yazamadım.Bu nem maskesi benim yıllardır kullandığım bir maske.Kaç kutu bitirdim hatırlamıyorum.Hatta şöyle söyleyeyim saç bakım rutinimde Otacı şampuan ve bu maske değiştirmediğim istikrarla kullandığım tek ürün.Yapısı çok hafif Losyon kıvamında.Ufak bir miktar ürün yetiyor.

27 Temmuz 2015

Elidor'un Yeni Serisi ile Doğanın Güzelliği Saçlarımızda


Günlük hayatın koşuşturması ve stresi içinde bedenimiz ruhumuz yorulurken saçlarımız da yorulup yıpranıyor.Bugün size Elidor markasının bu yorgunluğu dindirmek üzere yeni çıkarmış olduğu seriden bahsedeceğim.Doğadan ilham alınarak oluşturulan serinin ismi 'Doğanın Enerjisi'.Bu seri doğal içerikler konusunda uzman Jammal Hammadi tarafından iki farklı soruna çözüm olarak üretilmiş.Canlı ve dirençli saçlar ve güçlü saç uçları için iki ayrı seri.

29 Mayıs 2015

Loreal Elseve Komple Onarıcı 5 Anında Mucievi Bakım Kremi vs Organix Keratin Oil 3dakikada Canlandırıcı ve Kırılma Önleyici Maske // Karşılaştırma




Herkese merhaba öncelikle bu iki ürünü de uzunca süre kullandığımı belirtmek istiyorum.İlk önce Organix markasını kullanıyordum.2 tüp bitirdim.Daha sonra Loreal Elseve in bu bakım kremini deneyince Oranix i almaya gerek duymadım.Elseve in bu bakım kreminde 5. tüpüm :)

Önce Loreal Elseve Komple Onarıcı 5 Bakım Kremini Özelliklerine bakalım;

4 Kasım 2014

Nuxe Çok Amaçlı Kuru Yağ



İlk önce nedir bu kuru yağ ona açıklık getirelim.Diğer badem yağı susam yağı gibi yağlar biliyorsunuz saça kuruyken uygulandığında saçı yağlandırır oldukça kötü bir görüntüye neden olur.Bu nedenle de saçta kuruyken kullanımı uygun değildir.

9 Nisan 2014

Organix Dolgunlaştırııcı ve Uzatıcı Şampuan Saç Kremi Serisi Ne Kadar İşe Yarıyor?

 


Daha önce şu yazımda aynı markanın başka bir serisinden size bahsetmiştim.Kuru yağı hala bitmiş değil ve maskeyi ise tekrar aldım kullanıyorum.Bu yazımda bahsedeceğim seri biotin ve kolajen serisi ... Bize ne vaat ediyor?Daha dolgun ve uzun saçlar...Peki ben memnun kaldım mı ?Hem evet hem hayır..

Olumlu ve olumsuz yanlarına geçmeden önce herkeste aynı etkilerin olmayacağını unutmamak gerekiyor.
Şimdi benim saçımdaki etkilerine bakalım...

Saçlarım ilk yıkamada olduğundan daha dolgun oldu.Saçlarıma güzel hacim verdi.Fakat buna rağmen o hacim ertesi gün yerini kafama yapışan saçlara bıraktı.Yalnız şunu belirteyim benim saçlarım çabuk yağlanan bir yapıya sahip ondan dolayı da daha da çabuk yağlandırmış olabilir.Şampuan ve kremin kokusu inanılmaz güzel..Bir süre parfüm sıkılmış gibi kokusu kalıyor.Bu şampuanı denemek istiyorsanız size tavsiyem muhakkak kremini de alın.Çünkü saçları sertleştiriyor.En azından bende ve annemde sertleştirdi.Kremini kullanmasaydım saçlarım zor açılırdı valla.Kremini kullanırken de sakın saç diplerine yakın kullanmayın uçlara uygulayın.Yoksa saçlarınızda dolgunluk yerine hayalkırıklığı yaşarsınız.Gelelim en merak edilen ve en güzel etkisine saçları uzatma etkisi gerçekten var :) Ben bunu çok net gördüm.Bu şampuanı kullanmadan önce saçlarımdaki bütün kırıklardan kurtuldum.Böylece uzamayı daha iyi gözlemleyebildim.Normalde hızlı uzayan saçlarım var fakat bu şampuan bunu iki katına çıkarttı.Nasıl oldu anlamadım :) Eğer saçlarınız çabuk uzasın istiyorsanız bence önce kırıklarınızdan kurtulun sonra da bu seriyi düzenli kullanın.Ben yaklaşık 5 ay düzenli kullandım.Artık arada bu şampuanı kullanıyorum.Aslında saçımı yağlandırma ve sertleştirme problemi olmasaydı hep kullanmak isterdim.Zaten istediğim uzunluğa gelmek üzereler haftada 1 kez kullanmam artık yeterli oluyor.Bu arada bu şampuan sülfat içermediği için diğer şampuanlar kadar köpürmüyor ona kanıpta şampuanı kafanıza boca etmeyin ;)) Az bir miktarı saçınızı temizlemeye yetiyor.

21 Kasım 2013

Organix Awapuhi Ginger Şampuan - Saç Maskesi - Kuru Yağ

Organix markası ile tanışmam temiz içeriğe sahip şampuan arayışım ile başladı.İnternette bir çok online eczane sitesinde bu markanın ürünleri var.Benim aldığım dönemde dermoeczanem de organix ürünlerinin kampanyası vardı.2 ürün alımına seçeceğimiz kuru yağ hediyeydi.Bende bu sebeple alışverişimi dermoeczanem sitesinden yapmıştım.


İlk önce awapuhi ginger serisi hakkında kısa bir bilgi vermek istiyorum.Bu seri tamamen yenilemeye ve onarmaya yönelik bir seri.Benim de saçlarım uzun süre işlem görmüş platin sarısı bir renkteydi.Yazın başlarında saçlarımı kendi doğal rengine koyu kestaneye boyattım.Platin sarısının kapanması için kuaförüm bir hayli uğraştı.Saçım aynı gün içinde defalarca boyandı.Nihayetinde eski rengime kavuştum :) Ama tabiki işlemlerden dolayı saçım oldukça kurudu sertleşti ve yıprandı.Bende bu seriyi denemeye karar verdim.Ürünün üzerinde yazanlara bakalım ;

Aşırı kimyasal işlem görmüş, hasarlı saçlar için formüle edilmiştir.Hawaii nin güzellik sırrı olarak bilinen Awapuhi Ginger ve keratin proteinlerinin mükemmel birleşimi ile kimyasal işlem sonrası saçlarda meydana gelen zararları onarmaya yardımcı olur.Saçların matlığını giderip , çatallaşmış saç uçlarını yumuşatır ve parlak bir görünüm sağlamaya yardımcı olur.Saçlarda bariyer oluşturarak , saç tellerini dış etkenlere karşı koruma altına alır.

Gelelim benim yorumlarıma ;) Sanırım temmuz ayından beri kullanıyorum.Şampuandan 2 kutu bitirdim.
Tabi bu sizin kullanım miktarınıza göre değişebilir.Ben şampuanı bolca kullanıyorum :)) Maskeyi haftada 1 kez kullanıyorum.Yarısından çoğu bitti ama içinde 1 ay daha gidecek kadar ürün var.Kuru yağı her banyodan sonra kullanmama rağmen %80 i belkide daha fazlası doludur.Ürünlerin fiyatlarını da söyleyeyim ondan sonra tek tek inceleyelim :)

Şampuan : 30 tl -
Maske : 38 tl
Kuru yağ : 46 tl

Bu fiyatlar dermoeczanem sitesindeki %20 indirimli fiyatları.Diğer sitelerde daha uygun ya da daha pahalı olabilir.Eğer almayı düşünürseniz eczane sitelerinden fiyatlarını araştırıp ona göre sipariş vermenizi tavsiye ederim.

Organix Awapuhi Ginger Şampuan ; Hafif meyveli hoş bir kokusu var.İlk zamanlarda saçımda bir değişiklik gözlemlememiştim.Ama sonra saçlarım canlanmaya başladı.Saçlarımdaki sertlik ve kuruluk ciddi şekilde azaldı.Benim saçlarım çok dolaşır tarayıp açarsınız 2 dakika sonra yeniden birbirlerine girerler.Bu şampuanın benim için tek kötü yanı saç kremsiz kullanıldığı zaman saçı sertleştirmesi. Sertleştirme derken saçın zor taranması anlamında söylüyorum.Bu da aslında kötü yan sayılmaz kremiyle birlikte kullandığınızda bir sıkıntı yaratmıyor çünkü.


Organix Awapuhi Ginger Saç Maskesi ; Bu maskeyi isterseniz her banyoda da kullanabilirsiniz.Ben ilk zamanlar her banyoda kullanıyordum.Sonra haftada bir kullanmaya başladım.Maskeyi isterseniz sadece saç uçlarına isterseniz de bütün saça komple uygulayabiliyorsunuz.Saçı ağırlaştırmıyor.Şampuandan sonra kullanılıyor.Normalde 5 dakika bekletmek yeterli ama yoğun hasarlı saçlara sahipseniz tüm saça uygulayıp ve saçınızı bone yardımı ile sarıp 20 dakika kadar bekletirseniz daha etkili sonuç alırsınız.
Maske sonrası saçlarım yumuşak ve kolay taranıyor.Saç uçlarını çok iyi nemlendirdiğini düşünüyorum çünkü saçlarım eskisi gibi çabuk çatallaşıp kırılmıyor ki böyle bişeyi başardığı için baş tacım kendisi :)
Bu maske için üzerinde salon kalitesinde bakım sağlar yazıyor bende katılıyorum.Saçlar çok daha canlı gözüküyor.Bu markanın diğer şampuanlarını da deneyeceğim ama maskemi değiştirmeyi düşünmüyorum.



Organix Awapuhi Ginger Kuru Yağ ; Nedir bu kuru yağ ? :) Kuru yağ denmesinin birkaç sebebi var.
Durulamaya gerek olmaması..İster kuru ister nemli saça uygulanabilmesi...Ve saça sürdüğünüzde badem  yağı gibi yağların yağlandırdığı gibi saçınızı yağlandırmaması..( sürdüğünüz miktar çok önemli çok fazla sürerseniz tabiki yağlı bir görüntüye sebep olur) Ben her banyodan sonra nemi alınmış saça çok çok az bir miktar saç uçlarıma sürüp kafama havluyu sarıp 10 dakika kadar bekleterek kullanıyorum.
Kıvamı çok akışkan değil elinize döktüğünüzde yağlı hissi vermiyor.Ürünün çok az miktarı yetiyor.
Ben avucuma az miktar döküp yağı ellerimin arasında biraz ısıtıp saç uçlarıma o şekilde yediriyorum.
Saç uçlarımı onarıyor ve kırıkların görüntüsünü azaltıyor ve saça parlaklık veriyor.

Bu yazıda yazdığım yorumlar bu ürünlerin DÜZENLİ  ve UZUN süre kullanımı sonucunda saçımda gözlemlediğim etkileridir.Bu yazıyı birkaç kez kullanıp yazmış olsaydım muhtemelen olumlu şeyler yazmazdım.Unutmayın herkesin saç sorunları saç yapısı farklı ve buna bağlı olarak her ürünün her saçtaki etkileri de farklı olabilir.Ben bu seriyi sevdim benim sönükleşen kötü durumdaki saçlarım için ilaç gibi geldi :))


17 Mayıs 2013

Milk_Shake conditioning whipped cream

Bu yazımda size miss kokulu bir köpükten bahsetmek istiyorum.Kuaföre her gttiğimde gidip gelip kokladığım bir ürün ama normal köpük sandığım için hiç almayı düşünmemiştim.Meğer normal bildiğimiz saçı şekillendiren köpüklerden değilmiş kendileri...Saçı onaran yoğun nem sağlayan parlaklık veren yumuşatan bir köpükmüş.Aynı zamanda saçın kabarmasını da engelliyormuş.Ne kadar da marifetliymiş değilmi :)) Bu ürünle ilgili beni en çok şaşırtanda vücudumuz içinde kullanabiliyor olmamız.Ben ellerimde ve bacaklarımda denedim gerçektende çok güzel nemlendiriyor.Saçı şekillendiren köpüklerden olmadığı için onlar gibi yapış yapış bir his bırakmıyor.Cildiniz tarafından anında emiliyor geriye çok güzel bir koku kalıyor.Ben kokusunu vanilyalı latteye benzettim :) Saçtada aynı şekilde yapışkanlığa sebep olmuyor.Hem vücut için hem saç için kullanabileceğim yoğun nem veren bu ürüne bayıldım.Özellikle boyalı saçlar için çok daha faydalı olduğunu düşünüyorum çünkü boyalı saçlar nemini çok çabuk kaybedip kuruyor bunun sonucundada kırılıyor..




Bu arada sizlere bir sorum olacak :) Çok yakında 5 senedir sarı olan saçlarımı koyuya boyatıp özüme dönücem kumral hallerimi özledim..Artık saçlarımı dinlendirme zamanı geldiğini düşünüyorum saçlar dinlendikten sonra yine bu hallerime dönebilirim bakalım zaman ne gösterecek ...Sorum şu kahverengi saçlara özel önerebilceğiniz saç bakım markası var mı? Toni&guy  john frieda ? ya da başka ne önerirsiniz??

18 Nisan 2013

ıt started with a kiss lip balm and shine so bright

Bugün Şebnem'in bloğuna misafir oldum.Beni misafir ettiği için teşekkür ederim:) Bakalım ne yazmışım;

merhaba :)Öncelikle Şebnem'e beni misafir ettiği için teşekkür ediyorum ve hemen konuya geçiyorum; Lush ürünlerini genelde severim.Bugün bahsedeceğim lip balmı çantamdan eksik etmiyorum.




Neden mi?İçeriğinde kırmızı elma beyaz çikolata ve tarçın var.Dolayısı ile de benim için nefiss bir kokusu var.


Yanımdan ayırmamam için diğer bir neden ise ; dudaklarıma hem renk verip hem besleyip hemde nemlendiren 
bir ürün olması.Özellikle de kışın çatlayan dudaklar için iyi bir alternatif..Ürünün özelliği bu kadarla da bitmiyor:)
Aynı zamanda krem allık olarakta kullanabiliyoruz:))Yanaklara çok doğal bir pembelik veriyor.Renginin kırmızı
durduğuna aldanmayın.


Göründüğü kadar yoğun bir kırmızılık vermiyor.Daha çok pembe alt tonlu bir dudak kremi.
İkinci bahsedeceğim lush ürünü ise saç ucu bakımı olan shine so bright..İlk gördüğümde alıp almamakta çok kararsız  kalmıştım.


Küçüçük 10 grlık bir kutu lip balm kutusu ile aynı.Lip balm için yeterli bir gramaj ama saç bakımı için biraz küçük diye düşünmüştüm.Ama yanılmışım.Bu ürün sabun formunda olan bir yağ.Minicik bir parça alıp parmaklarınızın arasında eritip sadece saç uçlarına uyguluyorsunuz.Yalnız mümkünse banyo yapmadan önce sürün ya da dışarı çıkmayacaksanız evdeyseniz..Çünkü
uyguladıktan sonra saçınızın uçları yağlı gibi oluyor.Ben saçımı yıkamadan önce sürüyorum 1-2 saat sonrada saçımı yıkıyorum.Ya da evdeysem zaten sorun olmuyor.


Ürünün içeriğinde zeytinyağı hindistan cevizi yağı yumurta portakal çiçeği greyfurt portakal çiçeği esansı var.Kokusunu çok sevdim.İçeriğindeki portakal çiçeği kokusunu yoğun bişekilde alabiliyorum.Ürün hakkındaki 
yorumlarıma gelecek olursak açıkçası ben hiçbir ürünün tamamen kırılmış bir saçı onarabileceğine inanmıyorum.Onun tek çaresi 
malesefki kestirmek.Zaten bu üründe kırılmış bir saçı onarmayı vaat etmiyor.Ürün daha çok saç uçlarındaki kırılmaları engellemek için.
Bana göre bu konuda başarılı da.Saç uçlarının kırılmasını tamamen engellermi bilemem ama en aza indirdiği kesin.
lip balmın fiyatı:25tl saç ucu bakım yağının fiyatı:19tl 

28 Mart 2013

Bahar Yorgunluğu ...

Bu aralar hiçbişey yapmak istemiyorsanız oturduğunuz yerde öylece kalıyorsanız devamlı bir uyuklama hali üşengeçlik varsa sizde bahar yorgunluğuna yakalananlardansınız.Ama artık şu kışın rehavetinden kurtulmak lazım.Yaza yaklaştığımız bu aylarda hem bedenimize hem cildimize hem saçlarımıza özen gösterip yenilenmek için tam zamanı.Kısa yürüyüşler düzenli egzersiz ve sağlıklı beslenmeyide ihmal etmemek gerek.Bu aylar benim kendimi kampa aldığım aylar.Hem yediklerime dikkat ediyorum bol bol spor yapıyorum hemde saçlarıma ve cildime ekstra bakım yapıyorum.Sizlerde eğer yaza girmeden önce yenilenmek isterseniz bu aralar uyguladığım bikaç tarifi paylaşmak isterim.
Öncelikle beslenmeden bahsetmek istiyorum.Saçımız ve cildimiz için hernekadar dışardan bakım yapsakta hiçbişey yediklerimiz içtiklerimiz yani içerden yaptığımız bakım kadar etkili olamaz.Sabahları erken kalkın ve kahvaltı etmeden 1 saat önce 1 bardak ılık suya yarım limon sıkıp 1 çay kaşığı bal ilave edip için.Bu karışım bu aylarda yapacağımız en iyi detokstur.Bol bol ananas yiyin.Ananas vücuttaki yağ yakımını arttıran bir meyvedir ara öğünler için uygun olacağını düşünüyorum. 
Karbonhidrat alımına dikkat edin.Protein ve sebze meyve tüketimini arttırın.Günde 2 fincan yeşilçay için.(metabolizmayı ateşler)Süt ürünleride zayıflamaya yardımcı oluyor.Özellikle diyetisyenler yoğurda çok önem verirler.Çavdar ve tamtahıllı ekmeklere yönelin inanılmaz tok tutuyorlar.
Bu aralar yaptığım cilt temizleyici maskem 
1 yemek kaşığı kuru lavanta 
1 yemek kaşığı kuru gül 
3 yemek kaşığı yulaf 
2 yemek kaşığı kil
Bu malzemeleri karıştırıp kaynar su ilava edip macun kıvamına getiriyoruz.cilde sürüp 20 dakika bekletip yıkıyoruz.haftada 1 kez yapıyorum.
gözler için uyguladığım maske 
1 dilim ananas ve 1 tatlı kaşığı badem yağı 
ananası küçük küçük doğruyoruz ya da rendeliyoruz sonra badem yağı ile karıştırıyoruz.göz kenarlarına gözaltlarınada sürebiliriz 20 dakika bekletiyoruz pamukla silerek temizliyoruz.
Saçlarım için nem sağlayan losyon 
(bunu Ebru Şallı nın bi kitabından öğrenmiştim)
3 yemek kaşığı papatya kurusu
2 ymk kaşığı lavanta kurusu 
1 yemek kaşığı kekik kurusu 
1 ymk kaşığı gül kurusu

1 litre suda bunları kaynatıyoruz.sonra süzüp fısfıslı bir şişeye koyuyoruz.Günde 1 kez saçımızı bu su ile ıslatıp tarıyoruz. durulamay gerek yok.

Şimdilik bu kadar.Şimdiye kadar hiçbukadar uzun yazmadım umarım sıkılmamışsınızdır.Ama bunları paylaşmak istedim belki denemek isteyenler olur :)

22 Mart 2013

saç bakım günümmm

ŞU YAZIMDA  ki saç bakım kürünü yaklaşık 1.5 aydır yapıyorum bu süreçte saçım daha çabuk uzamaya başladı çok sevinçliyim:)) ( maşallah diyelim:)) hello kittyli fısfıslı şişeyede karıştırıp uyguladım saçlarıma bone taktım en 2 saatt ama bekleyebildiğim kadar bekleyeceğim..vee beklerken en sevdiğim fantastik kitaba devam :))

10 Şubat 2013

SAÇ UZATMA KÜRÜ

merhaba:)size uzun zamandır denemek istediğim ve çok merak ettiğim bir kürden bahsetmek istiyorum.birçoğunuz belkide biliyordur ama olsun bilmeyenlerde faydalansın;)bir çok sitede bu kürden bahsedilmiş.Etkilerinin  öve öve bitirilememiş olması da açıkçası bende merak uyandırdı.söylenene göre kısa sürede hızlı saç uzatma etkisine sahipmiş.Uygulayan sonuç alan arkadaşlarımız varsa yorum bırakırlarsa sevinirim:)Ben yarın itibari ile her hafta olmak üzere uygulayacağım.Yorumlarımıda yine burdan sizlerle paylaşırım.Gelelim kürümüz için gerekli malzemelere;sinameki otu, 1 yemek kaşığı tatlı badem yağı , 1 ampul bemiks vitamin 
kozmik bakım  sitesinin önerisine göre evigen ve bepanthene ampullerdende ilave etmeniz faydanıza:)
1 çay bardağı su ile 1 tatlı kaşığı sinameki otu 1 dakika kadar kaynatıp süzüyoruz.ılıttıktan 
sonra içerisine1 tatlı kaşığı badem yağı 1ampul bemiks ve isteğe bağlı olarak evigen ve bepanthene ampul ilave ediyoruz.bu karışımı spreyli bir şişede karıştırıp saçımıza uygularsak kullanımı daha kolay oluyor.ve yeterince homojen olması için karışımı saça uygularken sürekli çalkalayarak uygulamalıyız.İlk önce saç diplerine sonra ise bütün saça uygulayarak saçımızı bir bone ile sarıp 2-3 saat bekletin.İsterseniz daha da çok bekletebilirsiniz.
Uygulayanların yorumlarını bekliyorum...

güncelleme: yaklaşık  3 haftadır haftada 1 kez uyguladım bu kadar kısa zamanda bile farketmesine inanamadım.sadce uzamasında değil benim herzaman karmakarışık olan saçlarıma artık krem bile kullanmadan taranıyorlar kuaförüm bile şaşırdı.şu anda saçlarım herzamankinden daha parlak uçları daha düzgün kolay taranıyor ve daha hızlı uzuyorr:)) uygulamaya devam..:) uygulayan ve sonuç alanlardan yorum bekliyorum arkadaşlar..

6 Şubat 2013

bitirdiklerim..


1)Lush marilyn:saçlarımın parlaklığının sırrı.bu bitirdiğim 2. kutum.hemen yenisi alınacak.sarışınlar ve açık kumral saç rengindeki kişiler için önerilen bir ürün.ama bence herkes kullanabilir.bu saç maskesini saçınıza sürüp 1 saat kadar beklettiğinizde saç renginizin açıldığı ileri sürülüyor.fakat bende öyle bişey olmadı.belkide güneşte beklemek gerekiyormuş ben öyle yapmadığım için olabilir.ya da saç rengim zaten çok açık o yüzdende olabilir.ben bu ürünün saçımı parlatmasına vuruldum:)ürünün içeriğinde papatya safran limonyağı limon ketentohumu zeytinyağı.ürün fiyatı 225gr 38tl.ama çok çabuk bitiyor bnce biraz pahalı yani 3 kullanımda bitiriyorum.bütün saça uygulandığı için çabuk bitiyor.15 günde bir kullanıyorum.şu siteden daha ayrıntılı inceleyebilirsiniz.ürünü kullandıktan sonra parlaklığına resimden bakabilirsiniz.yalnız saçımın tam kurumamış hali.
2)nivea calm&care sensitive:tek kullandığım deodorant.alkolsüz ve pudralı bir ürün.cilt yenilenmesine yardımcı oluyor.en sevdiğim tarafıda koltuk altı epilasyonundan sonrada kullanılabilmesi.hiçbi yanma hissi veya tahriş olmuyor.
3)mark&spencer vücut pudrasız:banyodan sonra kullandığım muhteşem gül kokulu talk pudram:)
4)saç spreyi:sıradan bir saç spreyi işte:) bunu tercih etmemin sebebi maşa vesaire yaptıktan sonra benim saçlar çok çabuk bozulur.bu ürünle bozulmuyor çok sağlam sabitliyor.genelde bu tarz ürünler kaskatı yapıyor saçı ama bu öyle değil.zaten üstünde kaşmir dokunuşu yazıyormuş bak şimdi gördüm:))

31 Ocak 2013

john frieda

saçlarım açık sarı devamlı işlem gördüğü içinde çok bakım istiyor.Bir sürü şampuan kullandım ama hiçbiri john frieda gibi değil..sheer blonde...sarı saçlara güneş ışıltısı şampuan...
Ben bu seriye bayıldım.Diğer şampuanlar gibi hayalkırıklığı yaratmadı.Güneş ışıltısı şampuanı  ve saç bakım kremini kullanıyorum.İçeriğinde papatya ve narenciye özleri var.
Ürün amonyak ve peroksit içermiyor.Sarı saçın rengini korumasını ve ışıltı kazanmasına yardımcı oluyor.John friedanın kahverengi ve kızıl saçlar içinde serisi bulunmakta.Ayrıca bukle belirginleştirici düzleştirici etkili pekçok ürünü var.Ürünler hakkında detaylı bilgi almak isterseniz http://www.johnfrieda.com.tr inceleyebilirsiniz. 
Düzenli kullandığım diğer bir üründen bahsetmek istiyorum.
Frızz-Ease yoğun nemlendirici besleyici bakım maskesi.Yine john friedanın bir ürünü.Saçlara gerçektende yoğun bakım sağlıyor.Onarıma ihtiyaç duyan yıpranmış saçlar için düzenli kullanıldığında mükemmel bir kurtarıcı.Benim çok çabuk dolaşan zor açılan biraz asi saçlarım var bu ürün sonrası tarak saçımdan resmen kayıyor.Çok rahat taranıyor ve yumuşacık oluyor.Haftada 1 kez kullanıyorum.İçeriğinde avokado yağı var.Saçlarımı çok güzel nemlendiriyor.
Ben genelde watsonstan alıyorum.şampuan ve krem 25 tl civarıydı maskeyi pek hatırlamıyorum ama onun da aşağı yukarı o fiyatlarda olması lazım.bu arada performans olarak fiyatının hakkını verdiğini söylemeliyim.

23 Ocak 2013

ordan burdan bikaç bilgi :)

Ordan burdan edindiğim genelliklede uyguladığım bilgileri sizlerle paylaşmak istedim:)Çoğunuz biliyor olabilirsiniz ama bilmeyenler varsa bu bilgiler belki yardımcı olur.
1)Ev işi peelingden başlamak istiyorum.Haftada bir kez muhakkak yaptığım birşey.Hassas ve alerjik cildim var bu peelingi rahatlıkla uyguluyorum.1 yemek kaşığı tuz 1 yemek kaşığı şeker 1 tatlı kaşığı su (eğer cildiniz kuruysa neme ihtiyacı varsa su yerine 1 tatlı kaşığı zeytinyağı kullanın)bunları karıştırıyoruz.Temiz cildimize gözaltlarımız hariç çok yavaşça masaj yaparak uyguluyoruz ve ılık su ile yüzümüzü yıkayıp nemlendiricimizi sürüyoruz.İçindeki tozşeker cilde çok güzel bir parlaklık veriyor.Zaten toz şekerin kristal ve parlak bir yapısı var işte o cildimize yansıyor:)Tuz ise çok küçük parçacıklı olduğu için iyi bir peeling etkisi yapıyor.
2)Çok işlem gören saçlar nemini çabuk kaybeder.Bu yüzden nemlendirilmeye ihtiyaçları vardır.Pahalı maskelere para vermek istemeyebilirsiniz onun yerine aktarlardan kolaylıkla bulabileceğiniz badem yağı,susam yağı ve hint yağı size yeterli gelecektir.Bu 3 yağı istediğiniz ölçülerde bi kapta karıştırıp saçınızın her yerine güzelce sürün 1 saat bekletip yıkayın.Benim tavsiyem haftada 1 tekrar edin.İsterseniz bu karışımı kaşlarınıza ve kirpiklerinizede uygulayabilirsiniz.
3)Ellerinizi ve ayaklarınızı yumuşatmak için ılık limonlu bir su hazırlayıp 30 dakika o suda bekletirseniz ve o suyun içine bir parçada nemlendirici ilave ederseniz işe yarayacaktır.tabi düzenli yaptığınız taktirde. Hiçbişeyi 1 kere yapıp hemen düzelmesini beklemeyin istikrar gerek :))
4)Yüzünüze buhar yapın.Sadece cildiniz içinde değil buhar suyunuzun içine damlatacağınız 
okaliptus veya başka sevdiğiniz bir yağ psikolojik olarakta sizi çok rahatlatacağını göreceksiniz.
5)Fısfıslı bir cam şişeyi içme suyu ile doldurun içine kokunun ne kadar yoğun olmasını istiyoranız okadar yasemin yağını ilave edin.1 gün dinlensin.(kokunun kalıcı olması isteniyorsa etil alkol ilave edebilirsiniz.EtİL alkol bulamadığım için Ben birazcık votka koyuyorum:)onun görevini görüyormuş)banyodan sonra vucudunuza bolca fısfıslayın isterseniz saçlarınızada.Hem çok hoş kokuyor hem nemlendiriyor hemde yasemin yağının sakinleştirici rahatlatıcı bir etkisi var.Ben bu karışımı oda kokusu olarakta kullanıyorum.Evin her yerini fısfıslıyorum:) Radyatör peteklerinin üstüne bir kapta bir miktar su koyup bu yağdan damlatabilirsiniz. Isı ile buharlaşarak koku bütün odaya yayılacaktır. 

21 Ocak 2013

SCHWARZKOPF GLISS ÇİFT FAZLI ONARIM SPREYİ & HELEN SEWARD ARGAN YAĞI

Sarışınım ve saçlarıma çok düşkünüm.Zaten saç boyalı ve açık renk olunca ekstra özen göstermek gerekiyor.Yoksa zor...
Glıss çift fazlı hasar onarım spreyi genelde çok yıpranmış ve kuru saçlar için önerilen bir ürün.Benim saçlarımda çok yağlıdır.Bir gün yıkamasam sokağa çıkamam valla :)Fakat devamlı saç boya gördüğü için ister istemez bir yıpranma oluyor.Dolasıyla bu ürünü kendime uygun gördüm.Bence düzenli olarak boya röfle gören saçlar için kullanılabilecek güzel bir ürün.Her banyodan sonra havluyla nemi alınmış saça veya kuruttuğunuz saça fısfıslayabilirsiniz :)Henüz yeni kullanmaya başladığım için saçı onarma konusunda daha sonra yorum yapıcam.Ama parlaklık konusunda benim saçlarımda işe yaradı başarılı.İçinde 3 kat konsantre sıvılaştırılmış keratin var.Henüz yeni bir ürün.Ben watsonstan aldım.Bu arada watsonstan alışveriş yapmaya bayılıyorum:)Fiyatı 13-14 tl 
Helen seward argan yağı tek kelime ile müthiş.Beni bu ürünle tanıştıran kuaförüme saygılar:)Gerçek saf argan yağı kıvamından bunu anlayabilirsiniz.Çok yoğun bir kıvamı var.Bir fısı bütün saçınıza yeter.Ağırlıklı olarak saç uçlarıma daha fazla kullanıyorum.İstediğiniz zaman uygulayabilirsiniz ıslak kuru gün içinde istediğiniz zaman..Saçı besliyor nemlendiriyor veeee asıl olay saçın çabuk uzamasına yardımcı oluyor.Test edildi onaylandı :)Sadece saç içinde değil elinize vücudunuza banyo suyunuza haftada bir kez yüzünüze de sürebilirsiniz.Ben kuaförümden aldım 75tl civarındaydı sanırım.Yanlış olmasın belki dışarda daha pahalı veya daha ucuz olabilir.100ml lik bir şişe.Yaklaşık 1 senedir düzenli kullanmama rağmen gördüğünüz gibi şişenin yarısına bile gelmedim.Fiyatına göre bence inanılmaz uygun.