Alix Avien ojelerin renklerini çok beğeniyorum.Geçen gün sürüdüğüm rengi tırnak uçlarından çok çabuk çıkmıştı.Bu renkte tam tersi çok kalıcı :) Yalnız bu ojeyi 3 kat sürmek zorunda kaldım çünkü devamlı fırça izi oldu.Belki de renginden dolayıdır ama yinede sevdim değişik güzel bir renk...