Shady Lady paleti ile sonbahar mevsimine uygun bulduğum renkleri kullanarak çok sevdiğim bu göz makyajını yaptım.Bu paletteki renkleri çok seviyorum.Yakın zamanda paletin de yazısı gelecek.
1 numaralı farı gözün iç kısmına 2 numarayı orta kısıma 3 numaralı farı da göz kapağının bitiş kısmındaki kaş kemiğinin altına uyguladım.Karıştırma fırçası ile geçiş sağladım.3 numaralı farın iyice belli olmasını istediğim için geçiş sağladıktan sonra tekrar üstünden geçtim.Kirpik diplerime de eyeliner fırçası ile 3 numaralı farı sürdüm. ( far bazı kullandım )


