highlighter etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
highlighter etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

14 Eylül 2013

Benefit Sun Beam / Benefit High Beam


Daha önce Benefit in şampanya renkli aydınlatıcısı whatt's up tan bahsetmiştik.Tekrar incelemek isterseniz tık tık... Şimdi bahsedeceğim aydınlatıcıları itiraf ediyorum Whatt's up kadar çok kullanmıyorum.Çünkü bana göre Whatt's up günlük kullanım için daha doğal bir görünüme sahip..

Sun Beam ; altın ışıltılara sahip bronz görünümde High Beam ise ; daha pembemsi tonlara sahip bir aydınlatıcı.Aldığım bir setten çıktı bu iki minik şişe.Bu kadar minik olmasına rağmen uzun süredir kullanıyorum.Çok az bir miktarı yetiyor.İkisi de oldukça kalıcı.Sun Beam her ten rengine uyan bir aydınlatıcı ama ben böyle broz aydınlatıcıları yine de esmer bayanlara daha çok yakıştırıyorum.High Beam ise duyduğuma göre koyu tende pek kendini belli etmiyormuş.Zaten pembe tonlu aydınlatıcılar da açık tenlilere daha çok yakışıyor.Çok hafif yapıdalar.Kolayca dağıtabiliyorsunuz.Bol ışıltılı görüntüleri var ama kesinlikle simli değil.Benefit , Sun Beam i sıvı güneş ışığı olarak tanımlıyor.Bence tanım gayet uymuş.Kullanım alanlarına gelecek olursak elmacık kemikleri kaş altları göz pınarları burun üstü ve siz nasıl kullanmak istiyorsanız o şekilde kullanabilirsiniz :) Ben bazen kullandığım bb kreme karıştırarak ta kullanıyorum.Yüzüme doğal hoş bir aydınlık veriyor.




6 Ağustos 2013

Benefit Whatt's Up Aydınlatıcı


Bloğumu takip edenler Benefit markasını ne kadar çok sevdiğimi bilirler.
Şimdiye kadar memnun kalmadığım bir ürünü olmadı.
Bugün sıkça bahsettiğim uzun süredir kullandığım benim bir numaralı aydınlatıcımdan bahsedeceğim.
Rengi alıştığımız aydınlatıcı renginden farklı.Şampanya renginde.
Bence bu renklerdeki aydınlatıcılar ciltte beyaza yakın tonlardaki aydınlatıcılardan çok daha doğal duruyor.
Ambalajı çok şeker.
Ürünün bir tarafında aydınlatıcı bir tarafında da süngerli aplikatörü var.
İçinde ışıltıları var ama yüzünüzde parıl parıl abartı bir görüntü oluşmuyor.
Aksine çok sağlıklı bir aydınlık sağlıyor.
Benim için çok güzel olan bir kokusu var.Ama neye benzediğini tarif edemeyeceğim:))
Özellikle elmacık kemikleri kaş altları ve burun üzerindeki duruşuna bayılıyorum.
Göz pınarlarında bile kullanabilirsiniz.


Stick şeklindeki aydınlatıcının kapağının altında ayrıca bir koruma kapağı var.



Alt kısmında da aydınlatıcıyı dağıtmak için süngeri bulunuyor.Bu sünger benim işime yarıyor.Şimdiye kadar hep süngeri ile aydınlatıcıyı kullandım.Zaten renginden de belli oluyordur.Kullanmadan önce sünger beyaz renkliydi :)