Almayacağım almayacağım diye direndim.Veee sonuç :)) Neyse efendim bu konuda konuşmak istemiyorum :) Bu allık pigment açısından mükemmel bir allık.Çok minik dokunuşla bile inanılmaz renk veriyor.Rengi oldukça canlı ve mat bitişli.Kalıcılığı güzel.Azcık tozutuyor.
Bir vintage aşığı olarak ambalajına bayıldığımı söylemeliyim.Gratis in %50 indiriminden 13 tl ye aldım.
Hemde bu allıkları bulabilmek için bir kaç gratis gezmek zorunda kaldım :) Almak istediğim 3 rengi vardı ikisini bulabildim.
Sizin en sevdiğiniz instain allık hangisi ??



