Merhaba bu yazımda uzunca bir süredir kullandığım chubby stick INTENSE kalem rujlardan bahsedeceğim.Öncelikle chubby stick kalem rujlardan hiç hoşlanmadığımı belirtmek isterim.Az renk verip sadece dudağı nemlendiren bir ruj için bence fazla pahalılar.Çünkü piyasada çok daha uygun fiyata aynı işi gören ürün çok.Ayrıca ben az renk veren rujlardan kullanmayı sevmiyorum.Onun yerine hafif renkli lipbalmlar gayet işimi görüyor.Neyse biz gelelim bu yazının starı olan INTENSE rujlara...

