Gözeneklerimle ilgili bir sıkıntım yok fakat denemesem olmazdı:)Bu gözenek küçültücünün çok övüldüğünü biliyordum fakat geçenlerde tv de Tülin Şahin'in cilt makyajı için olmazsa olmazları listesinde görünce merakım iyice arttı.Bu kadarmı farkediyor diye gittim aldım kullandım.Makyaj altına uyguluyorsunuz.şeffaf bir rengi var sürüp sürülmediği belli olmuyor.Sürdükten sonra yüzüme dokunduğumda sanki pudra sürülmüş gibi bir his bıraktı bende.Çok bir fark oldumu olmadı belki birazcık daha pürüssüzleştirmiş olabilir beki:)Ama dediğim gibi bu ürün gözenek küçültücü benim öyle bir sorunum olmadığı için bu konuda kesin bişey diyemem.O yüzden kullanan arkadaşlardan yorum bekliyorum.
en son resim uygulanmış hali çok şeffaf olduğu için pek anlaşılmıyor.