Haftanın ikinci yazısıyla merhaba..Wet and Wild ın dandik ambalajlarını saymazsak ki bir çok kişinin aksine ben ambalajlarını da seviyorum gayet düz ve basitler :) farlarına ise nerdeyse hemen hemen bütün makyaj blogları bayılıyor.Ve bende onlardan biriyim..