cilt makyaj ürünleri etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
cilt makyaj ürünleri etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

23 Haziran 2013

Fresh Look Tinted Day Moisturizer SPF 30


Geçenlerde vanilya kutudan çıkmıştı.Güneşten koruyan renkli nemlendirici..Ürün hakkındaki bilgilere bakalım;
*Kadifemsi yapısıyla çevre faktörlere karşı mükemmel korur.
*Cilde gün boyu ihtiyaç duyacağı tüm nemi sağlar.
*Renkli yapısı ile cilt tarafından kolayca emilerek doğal renkte bir koruma sağlar.
*Doğal anti-oksidanlar ve temel yağ asitleri güneş ışınlarının yıpratıcı etkilerini engeller.
*Cildi yatıştırıcı doğal restoratif süreci destekleyici ve yaşlanmayı geciktirici etkilere sahiptir.
*Tüm cilt tipleri içindir.

Benim yorumlarıma gelecek olursak.Ürün kesinlikle bb krem gibi değil.Çünkü renkli nemlendiriciler bazen bb kremlerle karıştırılıyor.Görüntü olarak renkli ama yüzünüze sürdüğünüzde cildinizde renk açısından herhangi bir değişiklik olmuyor.Kapatıcılık en kötü bb kremdeki kadar bile yok.Zaten kapatıcılık gibi bir iddiası da yok.Kapatıcılık bekleyenler varsa onun için belirtmek istedim.Çok hafif bir yapısı var.Yağlı gibi görünsede cilt kısa sürede emiyor.Kısacası ürün benim için sadece güneşten koruma faktörlü bir nemlendirici..Tam boyunu almayı düşünmüyorum çünkü zaten yazın kullandığımız nemlendiricilerde genellikle güneş koruma faktörü bulunuyor.Benim açımdan çok gerekli bir ürün değil.



18 Haziran 2013

Balm Shelter Renkli Nemlendirici



Bendeki en açık light rengi.Ürünün kapatıcılığı yok denecek kadar az.Kapatıcılığa ihtiyaç duyan bir cildiniz varsa bence hiç almayın.Sorunlu bir cildiniz yoksa kullanabilirsiniz.SPF 18 e sahip.Yapısı çok hafif cildinizde var mı yok mu hissetmiyorsunuz.Hiç ağırlık yapmıyor.Nemlendirmesi başarılı.Ciltteki renk eşitsizliklerini de düzenliyor.Yaz için ideal bir ürün.Cildi aydınlık göstermesini sevdim.Pudra ile sabitlendiğinde kalıcılığı daha iyi olur.Aksi halde ciltte pek durmuyor.Parlak bitişe sahip.Zaten resimdede belli oluyor.64ml olması çook uzun bir süre kullanılabileceği anlamına geliyor :) Zira bir çoğumuzun pek çeşitli fondöten bb krem vesairesi olduğu da düşünülürse siz düşünün ne kadar uzun süre olduğunu...:)



9 Haziran 2013

Rimmel London Hide the Blemish Concealer


Stick kapatıcılara saplanıp kalmış durumdayım.Bu kadar memnun olmasam kullanmazdım.Özellikle gözaltlarına hafif doğal bir aydınlık vermesini seviyorum.Yalnız göz kapaklarına uygulandığında bir süre sonra çizgilere doluyor.O yüzden göz kapaklarına sürmeyi tercih etmiyorum.Arada sırada çıkan tek tük sivilcelerimi de kapatmada oldukça başarılı.Hemde fiyat olarakta uygun.Alalı çok olduğu için fiyatı hatırlamıyorum ama uygun fiyatlı olduğuna eminim.




31 Mayıs 2013

Maybelline Dream Fresh BB Krem


Kullanmaya başlayalı çok uzun zaman oldu.Yazısını yazdığımı sanıp bir köşeye atmışım :S Bir köşeye atmamın sebebi kendisini bir türlü sevemediğimden...Neler vaat ettiğine ve benim düşüncelerime geçelim;
1-Doğal ışıltı kazandırır.
Ben öyle olduğunu düşünmüyorum.Kullandıktan sonra yüzümde gözle görülür bir ışıltı gözlemlemedim.
2-Cilt tonuna uyum sağlar,
Doğru.Sürdükten kısa bir süre sonra kendi cilt tonumla bütünleşti.
3-SPF 30 ile uv ışınlarından korur.
Bu artı bir özellik.
4-Gün boyu nemlendirir.
Kısa süreli bir nemlendirme sağladığı doğru fakat gün boyu...O kadar değil..
5-Cilt kusurlarını kapatır.
Kesinlikle katılmıyorum.En ufak bir şeyi bile kapatmıyor.Bana göre bb kremler içinde kapatıcılığı en az olanlardan biri.
6-Yağ içermez.
Kullandığım sürede herhangi bir yağlanmaya parlamaya sebep olmadı.
7-Gözle görülür pürüsüzlük sağlar.
Hadi canım :)
8-Taze bir görünüm sağlar.
Kısmen ...
Ben bu kremi sevemedim sanırım yüzüme sürdüğümde pek bir fark gözlemleyemediğim için sevememiş olabilirim...:S Bendeki en açık rengi.Yinede cilt kusurlarınız yoksa alıp kullanabilirsiniz.Sevmedim diyede çok ta kötü olduğunu söyleyemeyeceğim :) Orta karar bir bb krem ..




23 Nisan 2013

Pure Beauty Jasmine Water BB Krem..

Bu gün size nerdeyse hemen hemen bütün bloglarda görmüş olduğunuz bir bb kremden bahsedeceğim.Watsonslarda satılan pure beauty jasmine water bb krem..Baştan söyleyeyim herkesin cilt tipi ve verdiği reaksiyonlar farklıdır bunu unutmayalım.Ben bendeki etkilerinden bahsetmek istiyorum.Öncelikte birçok blogta ürünün mat bitişli olduğu yazılmış doğrudur ama bende değil :) bende gayet parlak bir bitişe sahip.Ama rahatsızlık verecek bir parlaklık değil daha çok sağlıklı bir parlaklık diyelim...Benim için missha dan sonra  kapatıcılığı en iyi olan bb krem bu.Kapatıcılık konusunda çok eleştiri almış fakat ben buna katılmıyorum.Cilt kusurlarınız çok fazla ise eğer zaten hiçbir bb krem kapatıcılık konusunda sizi tatmin etmeyecektir.BB kremlerin bu konuda yanlış anlaşıldığını düşünüyorum.Bu kremler fondoten kapatıcı vesaire o tarz ürünler değil.O yüzden bu tarz ürünlerle bb kremleri kıyaslamak doğru olmayacaktır.BB kremlere kapatıcı olarak değil renkli nemlendirici gözüyle bakarsak onlarla daha iyi anlaşabiliriz:))Ben ilk kullandığım zamanlarda T bölgemde parlamaya sebep olmuştu ama artık nedense öyle bir sorun kalmadı.30 spf güneş koruma faktörlü olması özellikle yaz kullanımı için çok iyi.Cilt rengini eşitlemekte başarılı olduğunu düşünüyorum.Yüze hafif bir aydınlık görünüm veriyor. Bence en büyük eksisi ( benim için değil ) tek rengi olması.Ürün açık tenlerde uyum sağlıyor ama buğday ve esmerlerde sıkıntı yaratacağını düşünüyorum.En azından bir ton koyusu daha olsaymış koyu tenliler daha rahat kullanabilirdi.


sol taraftaki hiçbişey sürülmemiş cildim çillerim dışında bir problemim yok ( aslında çil benim için problem değil çünkü çok seviyorum heleki yazın iyice belli olduğunda turuncu turuncu ben çok tatlı buluyorum ^_^ ) sağ taraftakinde bb krem uygulanmış resim.




güncelleme: pure beauty jasmine water bb krem artık satılmayacakmış satıştan kaldırılmış :(

20 Nisan 2013

Benefit erase paste kapatıcı

Merhabalar efendim bugünde Kozmetik Aynası'na konuk oldum.Çok ta mutlu oldum.Kozmetik Aynası'na çooook teşekkür edip öpücüklerimi yolluyorum ♥ Bakalım neler karalamışım:)

Merhaba... Sevgili Kozmetik Aynası'na bana bloğunda yer verdiği için çok teşekkür ediyorum.Size uzun 
zamandır kullandığım benefit erase paste den bahsetmek istiyorum.


Öncelikle şunu söylemeliyim 
ben bu ürünü yüzümde bazen çıkan sivilcelerimi veya lekeleri kapatmak için kullanıyorum.Yani gözaltıma
kullanmıyorum.Genel anlamda gözaltlarıma krem haricinde hiçbir şey sürmemeye çalışıyorum çok  hassas 
bölge olduğu için oldukça dikkat ediyorum.(aileden gelen genetik hafif bir morluk olmasına rağmen) 
Bu konuda yorum yapabilmek adına gözaltlarına bikaç kez denedim.Morlukları kapatıyor fakat gözaltlarımızdaki çizgilere malesefki doluyor :( 


Yüzdeki kusurları kapatmak konusunda fazlasıyla başarılı buldum.Gerçektende
silgi gibi bişey :)) Kapatcağımız yerin üzerine uyguluyoruz hooop silinmiş:)) Hadi canım abartmayalım ;) 
tabikide tamamen silinmiyor ama en azından göze batmayacak kadar kapatıyor diyelim..Yapısı yoğun 
ama öyle katı kıvamlı değil.Ben parmakla daldırmak yerine :) fırçayla uygulayıp parmağımla dağıtıyorum.
Görüldüğü gibi kayısı tonlarında bir renge sahip.Ben bu ürünü set içerisinde aldığım için tek olarak 
fiyatını bilmiyorum.


Ürünün bendeki rengi medyum no:2..Bana koyu geldi set içinde olduğu için seçme 
şansım yoktu.Ama zaten küçük küçük bölgelere kullandığımız için renginin koyu gelmesi bir sorun yaratmadı.
İyi bir kapatıcı arıyorsanız bence bir şans verin.

18 Mart 2013

Garnier bb krem

Alıp almamakta çok kararsız kaldığım en sonunda almaya karar verip kullanmaya başladığımda beni çok şaşırtan bir bb kremden bahsetmek istiyorum.Bendeki en son çıkan karma ve yağlı ciltler için olanı.Ürünü incelemeye geçelim;
OLUMLU ÖZELLİKLER
-Güneş koruma yönünden oldukça iyi.(GKF 20 UV ışınlarından koruma)
-Bende parlama yapmadı.Pudrayla sabitlemeyede gerek duymadım çünkü uygulandıktan sonra ciltte pudramsı bir his bırakıyor.
-Herhangi bir sivilcelenmeye kızarıklığa sabep olmadı.
-Parlak değil mat bir bitişi var.Ama mat bitişi olması cansız sağlıksız bir görünüme sebep olmuyor, aksine fresh bir görünüm sağlıyor.
-Kapatıcılık özelliği güzel.Fakat şunu belirtmek istiyorum bb kremlerden muhteşem bir kapatıcılık beklememek lazım.Ona görede değerlendirirsek güzel.
-Cilt rengini eşitliyor ve eğer çok fazla bir cilt probleminiz yoksa pürüzsüz bir görünüm sağlıyor.
-Nemlendiriyor.
-Bendeki açık rengi.Sarı alt tonlu bir renk.Ben pembe alt tonlu bir beyazım:))) Sarı alt tonlu olması bir problem yaratmıyor çünkü yüzünüze sürdükten kısa bir süre sonra cilt renginizle bütünleşiyor.Şunu özellikle belirtmeliyimki oldukça açık bir renk.Renk olarak her beyaz tenliye uymuyormuş sanırım.Bazı arkadaşlarım birazcık koyultarak kullanıyorlarmış.Ama işte herkesin ten rengi farklı beyazda olsa ton farklılıkları muhakkak ki var.Rengi bana uydu ürünüde çok sevdim.
OLUMSUZ ÖZELLİKLER
-Benim için bu ürünün olumsuz yanı çok akışkan olması ve tüpün kapağını açtığınız an çok fışkırması ama birazcık dikkat ederek kullanırsak buda bir problem yaratmaz.






not:bu yazdıklarım ürünün benim cildimdeki etkileridir herkesin cilt tipi rengi farklı olduğu unutulmamalı.

17 Mart 2013

nivea bb krem :S

Yukarıdaki alışverişimde nivea bb kremden almıştım.Resmini
çekmeyi unutup teyzeme verdiğim için resmini koyamadım.
Nivea nın ürünlerini severim özellikle kremlerinin kokusuna bayılırım.Bu bb kremde aynı krem gibi kokuyor.Yoğun bir yapısı var.Kapatıcılığı da fena değil.Açık ve orta ton olmak üzere iki rengi var.Benim aldığım açık rengiydi.Buraya kadar güzel ama hemde kocaman bir AMA :)Ben bu kadar koyu bir açık renk görmedim.Yüzüme sürdüm kendim farklı yüzüm farklı bir renk garip bişey oldum.Yani hiçbir şekilde renk olarak benim için oluru olmayan bir ürün.Oysaki çok sevmiştim çokta kullanmak istiyordum:( Benim gibi açık tenliler için nivea nın bb kremini kullanmak biraz zor gözüküyor.Bence bb kremin bu kadar popüler olduğu bir zamanda bu renk konusu çok önemli ve nivea nın renk konusunda bir düzenleme yapması gerekiyor.Açık ton olarak satılan ürün orta ton olması gerekli diye düşünüyorum.Orta tonu hakkında ise hiçbir fikrim yok..nivea bb krem kullanıcıları yorumlar gelsin lütfen:)

5 Mart 2013

benefit porefessional

Gözeneklerimle ilgili bir sıkıntım yok fakat denemesem olmazdı:)Bu gözenek küçültücünün çok övüldüğünü biliyordum fakat geçenlerde tv de Tülin Şahin'in cilt makyajı için olmazsa olmazları listesinde görünce merakım iyice arttı.Bu kadarmı farkediyor diye gittim aldım kullandım.Makyaj altına uyguluyorsunuz.şeffaf bir rengi var sürüp sürülmediği belli olmuyor.Sürdükten sonra yüzüme dokunduğumda sanki pudra sürülmüş gibi bir his bıraktı bende.Çok bir fark oldumu olmadı belki birazcık daha pürüssüzleştirmiş olabilir beki:)Ama dediğim gibi bu ürün gözenek küçültücü benim öyle bir sorunum olmadığı için bu konuda kesin bişey diyemem.O yüzden kullanan arkadaşlardan yorum bekliyorum.




en son resim uygulanmış hali çok şeffaf olduğu için pek anlaşılmıyor.

26 Şubat 2013

Yüz kontürleme


bugün sizlere nasıl yüz kontürleme yaptığımı anlatmak istiyorum.Gönül isterdi bunu bir video ile anlatayım ama öyle şeyleri pek beceremiyorum yada şimdilik cesaretim yok diyelim:))En iyi nasıl anlatabilirim diye düşündüm ve kendim ufak bir çizim yapmaya karar verdim.inşallah güzel anlatabilirim:)resimdeki renklerin anlamı;sarı renk ile belirttiğim yerler aydınlatıcı uygulanacak bölgeler kahverengi ile belirttiğim yerler gölgelendirme yapılacak bölgeler pembe renk ise genellikle allık sürdüğümüz bölge.
özellikle burun bölgesine gölgelendirme yaparken resimdeki gibi burnumuzu çerçeveleyecek şekilde yapmamız lazım sarı ile gösterilen iç bölüme kesinlikle bulaştırmayalım o kısma aydınlatıcı süreceğiz.ayrıca bu burna yapılan gölgelendirme burnu olduğundan daha küçük ve kalkık gösteriyor.

peki gölgelendirmeyi ne ile yapacağız??kendi cilt tonumuzdan daha koyu renk bir pudra olabilir ama mutlaka koyu ve kesinlikle mat olması lazım adı üstünde gölgelendirme parıltılı simli ürünlerle asla olmaz.ben pudra dışında bazen koyu renk mat farlarıda gölgelendirme için kullanıyorum.gölgelendirme yapacağımız yere uyguladığımız ürünü bir fırça yada elinizlede olabilir güzelce dağıtmamız lazım ki leke gibi kalmasın.gölgelendirme için resimdeki ürünü tavsiye ederim;
yine resmimizde sarı ile belirtilen yerlere uygulamamız için ben benefitin şu ürününü kullanıyorum. the balmın ünlü mary lou manizer da çok uygun bazen onuda kullanıyorum ışıltısı çok güzel
bütün bunları yaptıktan sonrada allığımızı uyguluyoruz ve makyajımızı sabitlemek içinde tercihen transparan bir pudra kullanıyoruz.ben the balm sexy mama kullanıyorum.




22 Ocak 2013

MISSHA ALIŞVERİŞİM


http://misshashop.net/ bu siteden yaptığım alışverişimden bahsetmek istiyorum.Öncelikle gönderim konusunda oldukça hızlılar.Missha perfect cover bb krem,makyaj sabitleyici,magic eyechange ve küçük pembe çok tatlı bir allık sipariş ettim.
B.B cream cildi yatıştırır ve cildin yenilenmesine yardımcı olur,lazer amaliyatı geçirmiş olan hastalarda tedavi sonrası krem olarak formüle edilmiştir.bu mükemmel krem akne,yaşlılık lekeleri,güneş lekeleri,koyu halkaları ve yüzünüzde (pigmentasyon)renk değişikliğini onarır cildin daha taze ve parlak olmasını sağlar.içerdiği bitkisel maddeler (Na_complex) ile vücudu ve cildinizi dinlendirir,MISSHA BB cream doğal cilt düzensizliklerini kapsayan,yanı sıra cilt dokusunu geliştirerek,hassas ciltler için doğal bir bakım kremi olarak formüle edilmiştir.iceriğindeki bitkisel maddeler ve besin maddeleri cildi nemli/ipeksi tutar ve cildimizi onarır.Ayrıca MISSHA BB cream makyaj tabanı olarak kullanılabilen çok fonksiyonlu bir üründür.
 ÖZELLİKLERİ

1- SPF 42 PA +++ yüksek güneş koruma faktörü
2- Kırışıklık kapatıcı ve giderici onarıcı özelliği
3- Cilt yaşlanması ve geciktirici özelliği
4- Akne /sivilce /leke/onarma ve kapatma özelliği
5- Cildi nemlendirme ve hava alma özelliği
6- Ortalama 12 saat ciltte kalma etkisi
7- Yüzde orta derece kapatma özelligi(bitkisel olduğu)için
8- Yüzde temizliğe ihtiyaç duymama özelliği
9- Ciltte ki terlemede ve sıcakta akmama özelliği
10- Mükemmel bir makyaj altı fondöten krem bazlı özelliği
11- Ölü deriyi ve hücreleri yenileme özelliği
12- İçeriğindeki inci tozu sayesinde cildi beyazlatma özelliği
13- Cildi sıkılaştırma/besleme özelliği
14- Cildin canlı parlak ve sağlıklı ışıl ışıl yapma özelliği
Missha bb kremi uzun zamandır kullanıyorum.Uzun süreli ve düzenli kullanımında cildi tedavi edici etkisi var.İnci tozu sayesinde gerçektende cilde parlaklık canlılık veriyor.Bu krem bir kore markası.Korelilerin beyaz cilt takıntısını bilmeyen yoktur heralde.Dolayısıyla bu kremin cilt tonunu açma etkiside var.Kapatıcı özelliği var fakat cildinde çok aşırı problem olanların yine alttan bir kapatıcı uygulayıp öyle kullanmalarını tavsiye ederim.Makyaj altı baz olarak uygulayabilirsiniz.Ben buna gerek görmüyorum.Sadece bu kremi kullanmam yeterli oluyor.Gün boyunce yüzde kalıyor.Ayrıca makyaj ürünü olmadığı için cildinizi temizlemenizede gerek yok.Yüksek güneş koruma faktörlü olması benim için çok önemli.Ürünün fiyatı 59tl ben beyaz teliyim 21 numarasını kullanıyorum.Kendi cilt tonumdan çok az daha koyu duruyor.Kendi cilt tonumda kullanmak istersem 13 numarası uygun olur.İlk sürdüğünüzde yüzünüz küllü gibi bir renk alıyor.Kısa bir süre sonra kendi cilt tonunuza dönüyor.





Makyaj sabitleyicisini ilk kez kullanıyorum.Nedense benim yüzümde uzun süre makyaj kalmaz.Hemen gidiverir.Soluk soluk dolaşmaktanda hoşlanmam.Böylece denemeye karar verdim. Makyajımı yaptım yüzüme bolca fısfısladım.Sonuç artık makyajım çabuk uçup gitmiyor:)
misshanın bu küçük allığına ise aşık oldum:)rengi okadar şekerki helede kutusu :)) bayıldım diyebilirim.Yüze utangaç bir pembelik veriyor.


Magic eyechange bir küçük damlası ile göz farınızı daha parlak kalıcı ve yoğun bir kıvama ulaştırıyor.