Tek kelimeyle bayıldığım bir ürün :) Ben bu tonlardaki renkleri göz rengime yakıştırıyorum.Bu rengi görür görmez vuruldum.İyiki de almışım.Sürümü çok rahat yumuşacık.İsterseniz kalem olarak ta kullanabilirsiniz.Bir rengini daha aldım.Onun da yazısı gelecek.Gayet güzel renk veriyor.Birazcık çizgilere dolma problemi var.Ama sorun edilecek kadar değil.Ve bir bazla kullanılırsa daha iyi olacağını düşünüyorum.Topaklanmıyor.Akma yapmıyor.Uzun süre kalıyor.Kısacası bence muhakkak Alix avien in bu kalem farlarından beğendiniz bir renginden edinin :)) Bendeki rengi green...