Bugünkü ojem yine rengine vurulduğum şeker pembesi Alix avien 247 numara...Son zamanlarda sürekli pembe ojelere elim gidiyor.Postlarımdan da belli olacağı üzere :)) Artık değişik renklere yönelsem iyi olacak.Bundan sonraki oje postum pembe tonlarından başka bir renkte olacak:)
Bu ojeyi ben 3 kat sürdüm.Rengi biraz saydam gibi.Ancak 3. katta opak bir hale geliyor.





