Genel anlamda essence 3d far serisinden memnunum.Özellikle renkli far seven birisi olarak bu rengi ayrı bir sevdim.Bir sürü resim çektim ama hala daha rengini tam anlamıyla yansıtamadığımı düşünüyorum idare edin artık ;)) Kirpik diplerime eyeliner gibi uyguladığım renkte bu farın ıslak kullanılmış hali..