Günaydınnn aslında bu maske cuma gününün yazısı olacaktı fakat cuma günü biraz rahatsızlandığım için yazamadım.Bu nem maskesi benim yıllardır kullandığım bir maske.Kaç kutu bitirdim hatırlamıyorum.Hatta şöyle söyleyeyim saç bakım rutinimde Otacı şampuan ve bu maske değiştirmediğim istikrarla kullandığım tek ürün.Yapısı çok hafif Losyon kıvamında.Ufak bir miktar ürün yetiyor.

