Aldığım yorumlara göre birçok kişi bu üründen bulamamaktan şikayetçi sanırım şanslı olanlardanım... Turuncu alt tonlara sahip bir krem allık.İçinde belli belirsiz hafif altın rengi ışıltıları var ama yüzde pek belli olmuyor.Hatta nerdeyse mat bir duruşu var diyebilirim.Pompalı şişede olmasını sevdim.Ürünü elimle uyguladıktan sonra uzun süre elimden çıkmadı.Elimin bir kısmı turuncu dolaştım:)Buna dayanarak kalıcı diyebilirim.Çok sevdim mi?Pek karar veremedim :))