argan yağı etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
argan yağı etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

12 Temmuz 2013

Banyo Sonrası Kullandığım Ürünler


Dove body lotion: Söz konusu nemlendirme olduğu zaman en çok dove un ürünlerini beğenirim.Cildimde kuruluk yaşadığım bir zaman düzenli olarak dove sabunu kullanıp kuruluktan kurtulmuştum.Bu losyonun vücutta hemen emilmesini ve yapış yapış bir his bırakmamasını seviyorum.Vücut nemlendirme içinde gayet yeterli bir ürün.Özellikle tatillerde hep yanıma alırım.Güneşten tuzlu sudan dolayı gerilen cildi rahatlatıyor. Ferahlık hissi veriyor.
English Home body mist: English Home dan yaptığım bir alışveriş sırasında kasada görüp kokusuna hayran olarak aldığım bir vücut spreyi.Bendeki soft kokulu olanı..Gerçekten de adı gibi yumuşacık hoş bir kokusu var.Sanki temizlik gibi kokuyor.:) Kalıcılık konusunda orta seviyede diyebilirim.Bazen hızımı alamayıp bütün eve de sıktığım doğrudur ;))
Yasemin yağı: Bilindiği üzere benim en çok kullandığım yağ kendisi..Şimdi size bir sır vereceğim.Banyodan sonra nemli cildinize parmağınız yardımı ile özellikle kulak arkaları boynunuz ve bileklerinize istediğiniz miktarda bu yağdan kullandığınızda gün içinde miss gibi yasemin kokuyorsunuz..Tabi siz kokusunu beğendiğiniz başka bir yağ ile de yapabilirsiniz.Bu şekilde yaptığımda parfümümü soranlar bile oldu.:)) Kullandığınız yağ saf yağ ise kalıcılığı oldukça iyi oluyor..
Mark and Spencer Vücut Pudrası: Ben çok eskiden beri vücut pudrası kullanırım.Şimdiye kadar arada başka markalar denesemde düzenli olarak bu gül kokulu vücut pudrasını her zaman kullanmışımdır.Kaçıncı şişem bilmiyorum.Çok çok çok memnunum.Kokusuna bayılıyorum.
Mark and Spencer El ve Vücut Losyonu: Bu losyonu sadece ellerim için kullanıyorum.Çünkü vücutta yağlı bir his bırakıyor.Bende o histen hiç hoşlanmıyorum.Yine kokusu çok güzel bir ürün..
Helen Seward Argan Yağı: Hem vücut için hem de saçlarım için her banyo sonrası kullanıyorum.
yazıyı okumak için tık tık ...
Milk Shake Nem Köpüğü: Bu ürünüde cildim çok nemsiz kaldığı zamanlarda kullanıyorum saçlarım için ise devamlı kullanıyorum.Yazısını yazmıştım.Okumak için tık tık ....

21 Ocak 2013

SCHWARZKOPF GLISS ÇİFT FAZLI ONARIM SPREYİ & HELEN SEWARD ARGAN YAĞI

Sarışınım ve saçlarıma çok düşkünüm.Zaten saç boyalı ve açık renk olunca ekstra özen göstermek gerekiyor.Yoksa zor...
Glıss çift fazlı hasar onarım spreyi genelde çok yıpranmış ve kuru saçlar için önerilen bir ürün.Benim saçlarımda çok yağlıdır.Bir gün yıkamasam sokağa çıkamam valla :)Fakat devamlı saç boya gördüğü için ister istemez bir yıpranma oluyor.Dolasıyla bu ürünü kendime uygun gördüm.Bence düzenli olarak boya röfle gören saçlar için kullanılabilecek güzel bir ürün.Her banyodan sonra havluyla nemi alınmış saça veya kuruttuğunuz saça fısfıslayabilirsiniz :)Henüz yeni kullanmaya başladığım için saçı onarma konusunda daha sonra yorum yapıcam.Ama parlaklık konusunda benim saçlarımda işe yaradı başarılı.İçinde 3 kat konsantre sıvılaştırılmış keratin var.Henüz yeni bir ürün.Ben watsonstan aldım.Bu arada watsonstan alışveriş yapmaya bayılıyorum:)Fiyatı 13-14 tl 
Helen seward argan yağı tek kelime ile müthiş.Beni bu ürünle tanıştıran kuaförüme saygılar:)Gerçek saf argan yağı kıvamından bunu anlayabilirsiniz.Çok yoğun bir kıvamı var.Bir fısı bütün saçınıza yeter.Ağırlıklı olarak saç uçlarıma daha fazla kullanıyorum.İstediğiniz zaman uygulayabilirsiniz ıslak kuru gün içinde istediğiniz zaman..Saçı besliyor nemlendiriyor veeee asıl olay saçın çabuk uzamasına yardımcı oluyor.Test edildi onaylandı :)Sadece saç içinde değil elinize vücudunuza banyo suyunuza haftada bir kez yüzünüze de sürebilirsiniz.Ben kuaförümden aldım 75tl civarındaydı sanırım.Yanlış olmasın belki dışarda daha pahalı veya daha ucuz olabilir.100ml lik bir şişe.Yaklaşık 1 senedir düzenli kullanmama rağmen gördüğünüz gibi şişenin yarısına bile gelmedim.Fiyatına göre bence inanılmaz uygun.