Herkese merhaba..Öncelikle tabiki büyük haberden bahsetmek istiyorum.Birçoğunuz mutlaka duymuştur ama yinede duymayanlar varsa benden söylemesi Urban Decay 25 nisandan itibaren sephora mağazalarında..Ben bu markanın paletlerinin renklerine kalitesine ve pigmentasyonlarına aşık bir insan olarak bu habere çok sevindim.

