Aklımda olan hiçbirşeyi bulamayıp hiç aklımda olmayan bulabildiğim ürünleri aldığım bir alışveriş oldu.
Geçenlerde bloglardan gördüğüm kadarıyla h&m kozmetik ürünlerini güzel bir lansmanla tanıttı ancak o lansmandaki özeni mağazalardaki ürünlerde ne yazikki göremedim.Birçok üründen bazı mağaza çalışanlarının haberi bile yok.Onu geçtim olan ürünlerde kırık dökük özensizce oraya buraya dağılmış şekilde...Umarım kısa zamanda bunu düzeltirler.
Benim asıl merak ettiklerim kalem rujlar far paletleri bir de fırçalardı ama ne yazikki bulamadım.Bu alışveriş aslında çok önce yapıldı ama belki diğerlerini de bulurum hepsini toplu halde yazarım düşüncesi ile bekletmiştim.
Ben neler almışım onlara bakalım;
Bolca oje aldım en çok bulabildiğim bunlardı :))
Mor olan metalik gözfarı diğeri eyeliner ....
ve bu glitter ı aldım.Diğer renklerini de alsaymışım keşke beğendim :)
Bu aldığım ürünlerin kalitesinden genel olarak memnun kaldım.Hepsinin tek tek yazıları gelecek..
Siz H&M kozmetik ürünleri hakkında ne düşünüyorsunuz?
Deneme fırsatınız oldu mu? Neler buldunuz ??