H&M Kozmetik Alışverişi etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
H&M Kozmetik Alışverişi etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

26 Ağustos 2013

Oje #25# HM Metalik oje


H&M nin ojelerini şaşırtıcı derecede güzel bulduğumu söylemeliyim.Bu oje metalik serisinden içinde altın renginde yansımalar var ama çok belli değil.Sürerken farkettim.Yapısı aynı mat ojeler gibi...Sürerken güzel ama kuruyunca donuklaşan bir renk.Ben pek tercih etmiyorum ama mat ojelerin sevenleri de çok.Ben mat ojeleri sevmediğim için üzerine NYC nin parlaklık veren topcoatını sürüyorum.O şekilde daha çok beğendim.Küçük pullu ojeyi de H&M den aldım ve bu rengin üstüne çok yakıştrdım.


Alttaki resimde ojenin topcoatsız kendi hali..Metalik serinin ojelerinin görünümü bu şekilde..


Topcoatlı ve topcoatsız karşılaştırma yapabilmeniz açısından ;soldaki kendi hali sağdaki topcoat sürülmüş hali..Aslında ikisi de hoş...Parlak oje sevenler topcoatlı mat oje sevenler de topcoatsız kullanabilir :))









23 Ağustos 2013

H&M Kozmetik Alışverişi


Aklımda olan hiçbirşeyi bulamayıp hiç aklımda olmayan bulabildiğim ürünleri aldığım bir alışveriş oldu.
Geçenlerde bloglardan gördüğüm kadarıyla h&m kozmetik ürünlerini güzel bir lansmanla tanıttı ancak o lansmandaki özeni mağazalardaki ürünlerde ne yazikki göremedim.Birçok üründen bazı mağaza çalışanlarının haberi bile yok.Onu geçtim olan ürünlerde kırık dökük özensizce oraya buraya dağılmış şekilde...Umarım kısa zamanda bunu düzeltirler.
Benim asıl merak ettiklerim kalem rujlar far paletleri bir de fırçalardı ama ne yazikki bulamadım.Bu alışveriş aslında çok önce yapıldı ama belki diğerlerini de bulurum hepsini toplu halde yazarım düşüncesi ile bekletmiştim.
Ben neler almışım onlara bakalım;
Bolca oje aldım en çok bulabildiğim bunlardı :))




Mor olan metalik gözfarı diğeri eyeliner ....


ve bu glitter ı aldım.Diğer renklerini de alsaymışım keşke beğendim :)


Bu aldığım ürünlerin kalitesinden genel olarak memnun kaldım.Hepsinin tek tek yazıları gelecek..
Oje setini daha önce şu postumda yazmıştım zaten..
Siz H&M kozmetik ürünleri hakkında ne düşünüyorsunuz?
Deneme fırsatınız oldu mu? Neler buldunuz ??